Scaricate i driver per e porte USB

Ci hè situazioni chì un computer portatile hè statu rubatu. Benintesa, hè megliu à andà immediatamente à a polizia è affidà a ricerca di u vostru dispositivo à li, ma pudete ancu amparà qualcosa nantu à a posizione di u vostru laptop in i vostri propri. Ogni utilizatore hè adesso in i reti sociali è hà email. Grazie à sti conti, si faci una ricerca per laptop. Sottu chì analizzaremu in dettu dui metodi chì vi aiutanu à truvà l'attrezzi rubati.

Ricerca di un laptop rubatu

Ora quasi tutti i servizii in linea, siti web, applicazioni è reti sociali raccolghjenu è immagiscenu di l'infurmazioni nantu à l'utenti per scopi di sicurezza. In casu di furto urdinatore, vale a so pussibule rinvalla à e risorse per ottene dati di interesse. Facemu usà l'esempii di siti famosi per cunsiderà u prucessu di trovu un dispositivo.

Metudu 1: account Google

E-mail da Google hè u più popularu in u mondu è quasi ogni utilizatore hà unu o più casse. Se durante u furzzu di un portatili avessi logatu in un profilu, ci sò parechje opzioni per tracciare e sessioni attuali è a situazione di u dispositivo, se u laptop hè statu furzatu. Truvà l'indirizzu in questu hè abbastanza semplici:

  1. Andate à a pagina ufficiale di Google, cliccate nantu à l'icona di u vostru profilo è cliccate nantu à u pulsante "Account Google".
  2. In a sezione "Sicurezza è Entrata" è selezziunate l'elemento "Azzioni nantu à i dispositivi è a sicurezza di l'account".
  3. Cliccate nantu à "Vede i dispositivi cunnessi"per aprite l'infurmazioni dettagliate di tutte e cunnessioni.
  4. Selezziunu u laptop rubatu in a lista è cliccate nantu à ellu.
  5. In a finestra chì si apre, l'intera storia di cunnessione hè visualizzata è l'indirizzi IP sò visualizzati.

I dati ottenuti ponu esse forniti à u fornitore o ufficiali di polizia per una ricerca ulteriore. Dunque, si deve tene à cunnosce chì tali informazioni ùn daranu micca u centu per centu di a ricerca di u dispositiu.

In Google, ci hè un altru serviziu integratu chì registra a situazione di u dispositivo è visualizza i dati nantu à a mappa. Offrirà una posizione più precisa di u laptop, ma ci hè una sola situazione - sta caratteristica deve esse attivata manualmente. Nant'à qualchi conti, hè attivatu automaticamente, dunque vale a pena di verificà, hè pussibule chì u latru hè ligatu in Internet da qualchì parte è chì u serviziu hà salvatu u so postu. Verificate i posti cumprintu:

  1. Ritornu à a vostra configurazione di Google account, in "Confidentiality" selezzione articulu "Azzioni in servizii di Google".
  2. In a finestra chì si apre, cliccate nantu à "Verificate l'impostazioni di traccia di l'azione".
  3. Selezziunu "Gestione di e storie".
  4. A mappa si aprite è a tavula mostra tutti i posti salvati chì u serviziu hà pussutu salvà. Pudete truvà l'ultima ubicazione attiva è seguità l'azzioni di u latru.

Grazie à stu serviziu, pudete vede a situazione di u portatile cù una precisione di un metru. Avete un solu bisognu di ghjunghje prestu in ellu è truvate u rapitore.

Metudu 2: Rete Sociale

Ora quasi tutte e reti sociali salvanu a storia di e visite per a sicurezza di i soi utenti. Grazie à sta caratteristica, pudete vede chì, dove è quandu hè logatu è da quale dispositiu in qualunque tempu. Truvà un laptop hè facilissimu sì u latru hè andatu à a vostra pagina. Fighjate u principiu di ottenimentu di informazioni nantu à a storia di e visite à i social network popolari, e principiamu cù i so cumpagni di classe:

  1. Andà nantu à a pagina principale, truvà u menu "I mie impostazioni" è andate in ellu.
  2. Quì sceglite una sezione "Visiting History".
  3. U novu menu viurà una lista di attività per l'ultimi trenta ghjorni. Truvate a cunnessione chì avete bisognu, scopre u situazione è l'indirizzu IP. Tale informazione aiuterà l'investigazione in a ricerca.

Un'altra rete sociali assai populosa hè VKontakte. L'infurmazione nantu à a situazione di u dispositiu da cui hè stata creata a cunnessione, hè circa a stessa manera cum'è in OK. Basta à seguità e istruzioni chì seguanu:

  1. Cliccate nantu à u vostru avatar in cima à destra per aprite un menu di menu. In questu, selezziunate l'elemento "Impostazioni".
  2. Vai à la sezione "Sicurezza".
  3. Aprite a lista cumpleta di e cunnessioni cliccendu nantu à Mostra Storia di l'attività.
  4. In a nova finestra, pudete seguitu a lista di apparecchiature connesse, scopre a situazione approssimativa è vede l'indirizzu IP.

Ora a forza hè chì guadagna impulsu Telegram. Hè installatu in u computer cum'è una applicazione. Sì u latru hè venutu da u vostru laptop à l'applicazione, allora statuà immediatamente a so posizione è salvarà in storia. Pudete vede una lista di l'attività recenti cumu:

  1. Accedi à u vostru contu, aprite u menu cliccendu nantu à l'icona in forma di tre barre verticali.
  2. Vai à la sezione "Impostazioni".
  3. Selezzi un item "Mostra tutte e sessioni".
  4. A nova finestra aprà cumparisce tutte le sessioni attive. Truvate u dispositivu necessariu è furnite u fornitore o a polizia l'indirizzu di a cunnessione.

Purtroppu, Telegram mostra solu u paese di cunnessione, dunque, a ricerca di u latru deve esse fatta cù a definizione di un indirizzu IP.

Quandu cercanu, vale a pena d'essere chì spessu e indirizzi IP sò dinamichi, cioè chì cambianu periodicamente. In più, a posizione esatta di l'oggetto nantu à a mappa ùn hè micca sempre mostra, perchè u prucessu di truvà u dispositivo pò esse postu in ritardu.

Comu pudete vede, in casu di furzature di un laptop, pudete truvà per sessione nantu à u vostru contu di Google o in i reti sociali. U solu requisitu hè chì u latrughju deve accende u laptop è andà à i siti necessarii o almenu cunnessi à Internet. In altre situazioni, truvà u dispositiu sarà assai più difficili.