Cume aprite Rete è Spartizione di Centru in Windows 10

In e primure versioni di Windows 10, per entrà in Rete è Centro di Spartamentu avete avutu à fà e stesse azzioni cum'è in versioni precedenti di u sistema operativo - cliccate à dirizzione diritta nantu l'icona di cunnessione in a zona di notificazioni è selezziunate u elementu di menu contuttu richiesto. Tuttavia, in l'ultime versioni di u sistema, questu articulu hà scomparitu.

In questu guida si faci una visione di l'apertura di u Rete è di u Centru di Spartizione in Windows 10, è dinò qualchì infurmazione in più chì pò esse utillariu in u cuntestu di u sughjettu in questione.

Avvia u Rete è Spartimentu Center in Windows 10 Settings

U primu modu per entrà in u cuntrollu desideratu hè simule à ciò chì era presente in versioni precedenti di Windows, ma ora si esegue in più passi.

I passaggi per aprite u Rete è u Centro di Sparghjendu cù i parametri saranu i seguenti

  1. Fate un clic destro sull'icona di connessione in l'area di notifiche è seleziona "Apri rete e impostazioni Internet" (o puoi aprire Impostazioni nel menu Start e poi seleziona l'oggetto desiderato).
  2. Assicuratevi chì l'elemento "Status" sia selezionatu in l'impostazioni è in fondo à a pagina cliccate nantu à l'elemento "Rete è Spartimentu".

Fattu - ciò chì era richiesto hè statu lanciatu. Ma questu ùn hè micca l'unica manera.

In u pannellu di cuntrollu

Malgradu u fattu chì certi elementi di u pannellu di cuntrollu di Windows 10 cuminciassanu à esse redirigati à l'interfaccia di Parametri, u puntu situatu quì per aprire u Rete è Spartimentu u Centru rimaneva disponibile.

  1. Aprite u pannellu di cuntrollu, oghje hè più faciule per fà questu cun a ricerca in a barra di task: basta cuminciare a digità "Pannellu di cuntrollu" in essa per aprite l'elemento desideratu.
  2. Sì u vostru pannellu di cuntrollu hè visualizatu in a vista "Categorie", selezziunate "Vede u status di rete è attività" in a reta "Rete è Internet", se in forma d'iconi, dunque truverete u "Centro di Rete è Spartimentu".

Entrambi i voci apriranu l'elemento desideratu per visualizà u situ di rete è altre azzioni in i cunnessioni di rete.

Usendu u dialogu Run (Avanzate)

A maiò parte di l'argumentu di u pannellu di cuntrollu pò esse apertu cù a finestra di dialogo Run (o ancu a linea di comando), hè basta à cunnosce u cumandamentu necessariu. Questu squadra hè per u Centru di Gestione di Rete.

  1. Premete i chjavi Win + R nantu à a tastiera, a finestra di esecuzione si aprirà. Inserite u comando chì seguita in essu è premete Invescia.
    control.exe / nome Microsoft.NetworkandSharingCenter
  2. U Centru di Rete è Spartimentu si apre.

Ci hè un'altra versione di u cumandamentu cù a stessa azzione: explorer.exe shell ::: {8E908FC9-BECC-40f6-915B-F4CA0E70D03D}

Ulteriori informazioni

Come parlatu à l'iniziu di u manuale, in seguito - qualchi informazioni addiziunali chì ponu esse utule in u sughjettu:

  • Aduprendu i cumandamenti da u metudu precedente, pudete creà una scorciatura per lanciatu u Rete è Spartimentu.
  • Per aprite a lista di cunnessioni di rete (Cambia impostazioni di l'adattatore), pudete cliccà Win + R è sceglite ncpa.cpl

À propositu, se avete bisognu di entrà in u cuntrollu in questione per via di qualchi prublemi in Internet, pò esse utile di aduprà a funzione incruduta - Ripristinare i paràtuli di rete di Windows 10.