Cambia a voce in KMPlayer

U travagliu di parechji plug-in in i navigatori, à prima vista, ùn hè micca visibile. Tuttavia, anu effettuà funzioni impurtanti per a cumparazione di cuntenutu in pagine web, in particulare cuntenutu multimedia. Spessu, u plugin ùn necessita micca impostazioni addiziunali. Tuttavia, in certi casi ci sò eccezioni. Facemu capisce cumu cunfigurà plugins in Opera, è cume per decollà u travagliu.

Posizione di plugins

Prima di tuttu, ceremu scopu induve i plugins sò in Opera.

Per uttene a sezione di plugins, aprite u menu di u navigatore, e andate in a sezione "Altri Strumenti", è cliccate nantu à l'elemento "Mostra u Menu di sviluppatore".

Comu pudete vede, dopu adu, l'elemento "Sviluppu" compare in u menu di u navigatore principale. Vai à ellu, è cliccate nantu à l'inserzione "Plugins".

Davanti à noi apre u plug-in di u navigatore sezione Opera.

Hè impurtante! A cumincendu cù a versione di Opera 44, u navigatore ùn hà micca una sezione separata per i plug-in. A stu puntu, l'istruzione sopra riportata hè pertinente solu per versioni precedenti.

Caricà i plugins

Pudete aghjunghje un plug-in in Opera scaricanu in u situ web di sviluppatore. Per esempiu, cusì hè cum'è installatu u plugin di Adobe Flash Player. U schedariu d'installazione hè scaricatu da u situ di Adobe è gira nantu à u computer. L'installazione hè assai sèmplice è intuitiva. Vi basta à seguità tutte e richieste. À a fine di l'installazione, u plugin hà da integrà in Opera. Ùn sò necessarie impostazioni addiziunali in u browser.

Inoltre, alcuni plug-in sò dighjà inclusi in l'Opera quandu hè installatu in un computer.

Gestione di i plug-in

Tutte e possibilità per gestisce i plugins in u navigatore Opera sò in duie azzioni: on è off.

Pudete scurdà u plugin per cliccanu nantu à u bottinu adatta vicinu à u so nome.

I plugins sò attivati ​​in u listessu modu, solu u bottu acquista u nome "Enable".

Pure per sceglie in a parte sinistra di a finestra di sezione di plug-in, pudete sceglie una di trè opzioni di visualizazione:

  1. mustrate tutti i plugins;
  2. mostra puramente attivata;
  3. mostra puramente disabilitata.

In più, in u angulu in alto a destra di a finestra ci hè un bottinu "Mostra dettagli".

Quandu hè premutu, infurmazione nantu à u plug-in hè a visualizzazione: situazione, tippu, descrizione, estensione, etc. Ma e funzioni supplementari, in realtà, per gestisce i plugins ùn sò micca forniti quì.

Configurazione di i plugin

Per andà à a configurazione di u plugin, avete bisognu di andà à a sezione generale di l'impostazioni di u navigatore. Aprite u menu Opera, è selezziunate "Impostazioni". Tù, digià a scelta rapida di tastiera Alt + P.

Dopu, andate à a sezione "Siti".

Cercavanu i blocchi di configurazioni di i plugin per a pagina aperta.

Comu pudete vede, quì pudete sceglie in quale modalità esecutivà i plugins. U impostazione predefinita hè "Eseguite tutti i plugins in casi importanti". Hè cusì, cun questu impostazione, i plugins sò attivati ​​solu quandu una pagina web specifica hè necessariu da un travagliu.

Ma l'usu pò cambià st'ajornu à u seguitu: "Eseguite tutti i cuntenuti di i plugins", "Su richiesta" è "Ùn avia iniziutu i plugins predefiniti". In u primu casu, i plugins funzioneranu sempre ancu se un situ specificu li necessita. Questu creà una carica supplementare nantu à u navigatore è in a RAM di u sistema. In u secondu casu, se a visualizzazione di u cuntenutu di u situ hà bisognu di lanciare i plug-in, allora u navigatore piglia ogni volta à l'utente per permessu di attivarli, è solu dopu a cunferma ci sarà piglia. In u terzu casu, i plug-in ùn saranu micca inclusi se u situ ùn hè micca aghjuntu à e eccezioni. Cù queste impostazioni, gran parte di u cuntenutu media di i siti ùn hè micca simu visualizatu.

Per aghjunghje un situ à e eccezioni, cliccate nantu à u pulsante "Gestisci esezioni".

Dopu à ciò, una finestra si apre in cui pudete aghjunghje micca solu l'indirizzi esatti di i siti, ma dinù mudelli. Questi siti ponu sceglie l'azione specifica di i plugins nantu à elli: "Permette", "Dette automaticamente u cuntenutu", "Reset" è "Block".

Quandu cliccate nantu à l'entrata "Gestisci i plugins singuli" andemu in a sezione di plugins, chì era discusu in dettu quì sopra.

Hè impurtante! Come annunziatu sopra, cumincendu da a versione di Opera 44, i sviluppatori di navigatori anu cambiatu significativamente a so attitudine à l'usu di i plug-in. Ora, e so impostazioni ùn sò micca situate in una sezione separata, ma cun l'impostazioni generali di Opera. Cusì, l'azione sopra riportata per gestisce i plug-in sarà pertinente solu per i navigatori chì sò statu rilasciati prima versione chjamata. Per tutte e versioni, cumincendu da Opera 44, seguite e istruzioni sottu per controllà i plugins.

Oghje, Opera hà trè plugins integrati:

  • Flash Player (play content flash);
  • Widevine CDM (elaborazione di contenuti protetti);
  • Chrome PDF (mostra documenti PDF).

Questi plugins sò già preinstallati in Opera. Ùn pudete micca cancellà. L'installazione di altri plugins ùn hè micca supportata da e versioni moderne di stu navigatore. In listessu tempu, l'utenti sò completamente incapaci di cuntrullà Widevine CDM. Ma i plug-in Chrome PDF è Flash Player ponu esegue un cuntrollu limitatu per mezu di l'utili chì sò piazzati cun l'impostazioni generali di l'Opera.

  1. Per cambià a gestione di i plugin, cliccate "Menu". Successivamente, spenda in "Impostazioni".
  2. A finestra di configurazione si aprite. Strumenti per gestisce i dui plugins sopra cullati sò situati in a sezione "Siti". Move u utilizanu u menù laterale.
  3. Prima di tutti, cunsiderate e impostazioni di u plugin Google Chrome. Sò situati in un blocu. "Documenti PDF" ponu à u fondu di a finestra. A gestione di stu plugin hà solu un parametru: "Aprite i lima PDF in l'applicazione predefinita per visualizà PDF".

    S'ellu ci hè una marcata accanto, si pensa chì a funzione di u plugin hè disattivata. In stu casu, quandu cliccate nantu à un ligame chì porta à un documentu PDF, questu questu hè aperto cù u prugramma specificatu in u sistema cum'è per impostazione predefinita per u travagliu cù stu furmatu.

    Se a marcata da l'elemento di sopra hè eliminatu (è da default hè), allora quì significa chì a funzione di plug-in hè attivata. In stu casu, quandu cliccate nantu à u link à u documentu PDF, hè aperto direttamente in a finestra di u navigatore.

  4. E impostazioni di u plugin di Flash Player sò più voluminosi. Si trovanu in a stessa sezione. "Siti" Impostazioni generali di l'Opera. Situatu in un blocu chjamatu "Flash". Ci sò quattru modi di operazione di stu plugin:
    • Permettite à i siti di esegui Flash;
    • Identificate è lanciate u cuntenutu Flash importante
    • A richiesta;
    • Blocca u lance di Flash in siti.

    U passatu tra i modi hè fattu scambiandule u pulsu di radio.

    In modalità "Permette à i siti di veda flash ..." U navigatore certamente scari qualchì cuntenutu Flash induve esiste. Questa opzione ti permette di ghjucà video cù a tecnologia flash senza restrizioni. Ma sapete chì quandu sceglite questu modalità, u computer diventa spicilmente vulne à u virus è intrusu.

    Modu "Identificà è lanciate un cuntenutu Flash importante" permette di stabilisce u bilanciu ottimale trà a capacità di ghjucà di cuntenutu è di sicurezza di sistema. Questu opzione hè dumandà per l'uterni di stallà i sviluppatori. Hè attivatu per difettu.

    Quandu attivatu "Per dumanda" S'ellu ci hè cuntenutu di flash nantu à a pagina di u situ, u navigatore vi propone di lanciatu manualmente. Dunque l'utente hà sempre u deciziu di si pò cummercià.

    Modu "Avvi di u blocu Flash nantu à i siti" implica una disabilitazione cumpleta di e funzioni di plugin di Flash Player. In stu casu, u cuntenutu di flash ùn hà micca cummattendu.

  5. Ma, ancu, ci hè un'occasione di messe in modu separatu e impostazioni per i siti specifici, micca quantu ch'è a situazione occupa u switch sopra descrittu. Per fà quessa, cliccate "Gestione di eccezione ...".
  6. A finestra s'avvia. "Eccezioni per Flash". In u campu "Template di indirizzu" Duvete specificà l'indirizzu di a pagina web o di u situ duve vulete applicà eccezioni. Pudete aghjunghje più siti.
  7. In u campu "Comportamentu" Avete bisognu di specificà una di quattru opzioni chì risponde à e situazioni di quellu passaghju sopra:
    • Allora;
    • Dette automaticamente cuntenutu;
    • A dumandà;
    • Blocca
  8. Dopu aghjunghjatu l'indirizzi di tutti i siti chì vulete aghjunghje à e eccezioni, è determinà u tipu di comportamentu di u navigatore nantu à elli, cliccate "OK".

    Avà se si ponenu l'opzione "Permette", ancu se in l'impostazioni principali "Flash" l'opzione hè stata specificata "Avvi di u blocu Flash nantu à i siti"hà sempre a ghjucà nantu à u situ listatu.

Comu pudete vede, a gestione è a configurazione di i plug-in in u navigatore Opera hè assai sèmplice. In realtà, tutte e impostazioni sò ridotte à definisce u livellu di azzione di tutti i plug-in cume, o individui di elli, in siti specifici.