Cause è soluzioni à l'impossibilità di stallà u driver in a scheda video


E situazioni cun incapacità di stallà u driver à a scheda video sò assai cumuni. Sti prublemi necessitanu sempre una soluzione immediata, perchè senza un driver, invece di una scheda video, avemu un pocu hardware costu

I motivi per i quali u prugrammu rifiuta di esse installatu hè assai di più. Analizemu u principale.

Perchè i driver ùn sò micca installati

  1. A prima è più spicente ragione per i principianti è l'inattenzione. Ciò significa chì pudete esse pruvatu à stallà un driver chì ùn hè micca adattatu per l'hardware o u sistema operativu. U lugiziale in sti casu pò "ghjurà" chì u sistema ùn risponde micca à i requisiti minimi, o a mancanza di apparecchiature necessarie.

    A soluzione à u prublema pò esse una ricerca manuale di l'ultimu software in i siti di i produttori di hardware.

    Per di più: scopri chì driver hè necessariu per una scheda video

  2. A seconda ragione hè un malfunzionamentu di a scheda video. Hè u fallimentu fisicu di l'adattatore - questu hè a prima cosa chì a sospittura deve esse caduta, postu chì in questo casu un tempu è impurtanti pò esse spesi per risolve u prublema, è ùn ci sarà nisun risultatu.

    U primu sintumu di un adattatore difettu hè a presenza di errori cù i codici 10 o 43 in e so proprietà in "Manager di dispositivi".

    Ulteriori dettagli:
    Errore di cartula video: stu dispositiu hè statu fermatu (codice 43)
    Stamu riparatu un còdice di sbagliu di a scheda video 10

    U test di serviabilità hè semplice: a scheda video hè cunnessa à un altru computer. Se a situazione si ripete, allora ci hè una panica.

    Per saperne di più: Problemi di cartulina video

    Un'altra ragione hardware è u fallimentu di un slot PCI-E. Pò spessu à spessu, si capisce chì a GPU ùn hà micca più energia, chì significa chì a carica tutta cade nantu à u slot. U check è simile: pruvemu à cunnessu a carta à un altru connettore (s'ellu ci hè), o truvemu u dispositivu di travagliu è verificate u cumandamentu PCI-E.

  3. Una di e ragioni ovvi hè a mancanza o l'incompatibilità di software auxiliaru, cum'è u .NET Framework. Questu hè l'ambiente di software in cui scorre qualunu software. Per esempiu, u Pannello di Cuntrollu NVIDIA ùn principiaghja micca se u .NET Framework ùn hè micca installatu o hè obsolutu.

    A soluzione hè semplice: installate l'ultima versione di l'ambiente software. Pudete scaricà l'ultima versione di u pacchettu nantu à u situ ufficiale di Microsoft.

    Leggi ancu: Cumu aggiornà u .NET Framework

  4. Dopu venenu i vari motivi "molli". Questi sò in gran parte driver antichi o i so resti rimanenti in u sistema, installazioni errate di un altru prugrammu per u chipset è di i video integrati (in laptop).

    Leggi più: u driver ùn hè micca installatu nant'à a carta di grafica NVIDIA: cause è soluzione

  5. I portatili si distinguenu. Tutti i piloti portatili sò stati pruposti specificamente per stu dispositivo è ancu un altru prugrammu pò esse puru incompatibile cù l'altri prugrammi o l'hardware hardware.

Ulteriori parlemu nantu à i motivi è e decisioni in più dettu.

Nvidia

U lugiziale "verdu", cun tutta a facilità d'usu ("installazione è usu"), pò esse assai sensibile à i vari fattori di sistema, cume l'errori, i conflitti di software, l'installazione o a disinstallazione errata di edizioni precedenti o software addizionale.

Leggi ancu: Errore parsingu quandu hè installatu i driver di NVIDIA

AMD

U prublema principale di l'installazione di i piloti rossi hè a presenza di vecchi software. Hè per questa ragione chì u prugramma AMD pò rifiutà di esse installatu in u sistema. A soluzione hè sèmplice: prima di installà u novu software, devi rimuovere completamente u vechju. U modu più faciule per fà ciò è cù u prugramma ufficiale AMD Clean Uninstall.

Scaricate AMD Clean Uninstall

  1. Dopu avè lanciatu l'utilità scaricata, apparirà una finestra chì vi avverrà chì tutti i cumpini di AMD sò aduprati.

  2. Nantu à a pressione di un bottinu Ok u prugramma sarà minimizatu à a vigna di u sistema è u prucedimentu di l'eliminazione si farà in background.

    Pudete verificà se l'utile hè u travagliu indirizzendu u cursore nantu à a so icona in u vassoio.

  3. Una volta finitu u prucessu, pudemu vede u raporsu di prugressu cliccendu nantu à u bottinu. "Vede u Report"o finisce u prugramma cù u pulsante "Finish".

  4. U passu finale hè di riavvià u sistema, dopu chì pudete installà i novu driver AMD.

Per piacè, avverate chì questu azione rimuoverà completamente i componenti AMD da u sistema, chì ùn hè micca solu u prugramma per a mostra, ma ancu un altru software. Se aduprate a piattaforma da Intel, allora u metru ti interessa. Se u vostru sistema hè basatu nantu à AMD, allora hè megliu ad aduprà un altru prugramma chjamatu Display Driver Uninstaller. Cumu aduprà stu software, pudete leggere in stu articulu.

Intel

I prublemi cù l'installazione di i piloti nantu à i grafica integrata di Intel sò abbastanza rari è in gran parte cumpetiti, chì sò u fruttu di l'installazione sbagliata di un altru prugrammu, in particulare per u chipset. Questu hè più spicile durante l'aggiornu di u lugiziale nantu à i portatili, chì discuprà sottu.

Laptops

In sta sezione parlemu cumu d'installazione di i piloti nantu à un laptop, po quì hè quì chì bugie a "radice di u male". L'errore principale in a risoluzione di i prublemi cù u lugiziale di u lugiziale è "forza forza", cioè pruvate à stallà software differente, se "ùn hà fattu". Un cunsigliu ponu esse ottenutu in certi forum: "è questu set?", "Questu hè sempre pruvatu." U risultatu di tali azzioni in a maggior parte di i casi hè una perdita di tempu è un schermu blu di a morte.

Considerà un casu particulare cù un laptop Lenovo chì hà installatu una scheda grafica AMD è un core graficu integratu di Intel.

Come sopra citatu, hè necessariu osservà l'ordine di l'installazione di u software.

  1. Prima di tuttu, installa u driver per u chipset di a scheda madre (chipset).
  2. Dopu avemu messu u software per a grafica integrata di Intel.
  3. U driver per a scheda di video discreta hè installatu ultima.

Allora principiatu.

  1. Andate à u situ ufficiale di Lenovo, truvate u ligame "Driver" in u menù "Supportu è garanzia".

  2. In a prossima pagina, inserite u mudellu di u nostru laptop è cliccate ENTER.

  3. Dopu, avete bisognu di seguità u ligame "Driver è Software".

  4. Scorri nantu à a pagina è truvà u blocu cù u nome "Chipset". Aprite a lista è trova u driver per u nostru sistema operativu.

  5. Cliccate nantu à l'icona di l'oculu oppositu à u nome di u software, è cliccate nantu à u ligame "Download".

  6. Di listessa manera, scaricate u software per u core di video Intel integratu. Si trova in u blocu. "Schede di visualizzazione è video".

  7. Ora ponemu installà per quessa u driver di u chipset, è dopu per u core di grafica integrata. Dopu à ogni installazione, un riavule hè obbligatorio.
  8. U passu finale hè di stallà u software per una scheda video discreta. Quì pudete usà u software scaricatu manualmente da u situ ufficiale di AMD o NVIDIA.

Windows 10

U desideriu di sviluppatori di Microsoft di automatizà tuttu spessu porta à qualchì inconvenient. Per esempiu, u top ten prevede l'aggiornamentu di i driver di schede video cù u standard Windows Update Center. I tentativi di installazione di u lugiziale manualmente pò dà à errori, cum'è l'impussibilità di stallazione. Cum'è u driver hè un set di schedari di sistema, u sistema operativo ci “protegge” da u software pienu da u so punto di vista.

Ci hè solu una via d'usciu: verificate manualmente e novità è installate u driver.

Leggi ancu: Aghjunghendu Windows 10 à l'ultima versione

Comu pudete vede, ùn ci hè nunda di male in installazione di i piloti; u principale hè di seguità e règule semplici è di sistematicà azzioni.