Addemu firma à e lettere in Outlook


Spessu, quandu si aghjurnà u sistema, avemu diversi errori chì ùn permettenu micca di svolà sta procedura currettamente. Si sò dinò per diverse ragioni: da fallimentu in u travagliu di i cumpunenti necessarii per ciò per l'inattenu banale di l'utente. In questu articulu discurremu unu di l'errori cumuni, accumpagnatu da un missaghju nantu à l'inplicabilità di l'aggiornu à u vostru computer.

L'aggiornu ùn hè micca applicatu à u PC

Tali prublemi anu da spessu nantu à e versioni piratate di i "sette", cume i so assemblaggi "curve". I pirati ponu rimuovere componenti o dannighjele durante l'imballu successivu. Hà per quessa, in e descrizzioni di e immagini nantu à i torrenti, pudemu scontra di a frase "l'aggiornamenti sò ineguprati" o "ùn aghjenu à aghjurnà u sistema".

Ci sò ancu altre ragioni.

  • Quandu scarichi l'aggiornamentu da u situ ufficiale, hè stata fatta un'errore in a scelta di u bit o di a versione di "Windows".
  • U pacchjettu chì state tentà di stallà hè adupratu in u sistema.
  • Ùn ci hè micca aggiornamenti precedenti, senza i quali novelli ùn puderanu micca esse installati.
  • Ci era un fallimentu in i cumpunenti chì rispunseghjenu u disimballu è l'installazione.
  • L'antivirus hà bluccatu u installatore, o megliu, pruibitu di fà cambiamenti à u sistema.
  • U sistema operativo hè attaccatu da malware.

Vede dinò: Impussì a configurazione di l'aggiornamenti di Windows

Analizzeremo i motivi in ​​ordine di complessità crescente di a so eliminazione, perchè qualchì volta pò fà qualchi passi simuli per risolve u prublema. Prima di tuttu, avete bisognu di sfruttà i possibili danni à u schedariu durante u scaricamentu. Per fà quessa, devi rimuoverli è poi scaricà lu. Se a situazione ùn hà micca cambiatu, allora andate à e raccomandazioni sottu.

Reason 1: Wrong Version and Digitality

Prima di scaricà l'aggiornamentu da u situ ufficiale, assicuratevi chì sia adatta per a vostra versione di l'OS è a so profondità di bit. Pudete fà ciò rivelendu una lista di requisiti di sistema nantu à a pagina di download.

Reason 2: Package hè dighjà installatu

Questu hè una di e cause più semplici è cumuni. Pudemu micca ricurdà o ùn semu micca cunnosce chì aggiornamenti sò installate in u PC. Veramente hè veramente faciule.

  1. Chiama a stringa Run chiavi Windows + R e inserisci u cumandamentu da andà à l'applet "Programmi è Componenti".

    appwiz.cpl

  2. Passa à a sezione cù un elencu di l'aggiornamenti installati, cliccendu nantu à u ligame indicu in a screenshot.

  3. Dopu, in u campu di ricerca, inserisci u codice d'aggiornu, per esempiu,

    KB3055642

  4. Se u sistema ùn hà trovu questu elementu, poi procedi à truvà è eliminà altre cause.
  5. In casu chì l'aggiornu si trova, a so reinstallazione ùn hè micca necessaria. S'ellu ci hè una sospetta di u funziunamentu inghjettu di questu elementu particulare, pudete rimuoverli cliccendu in RMB nant'à u nome è sceglie l'elemento corrispondente. Dopu à rimuovere è riavvicinà a macchina, pudete reinstallà sta attualizazione.

Reason 3: No previous updates.

Tuttu hè simplicia: avete bisognu di fà un aghjurnamentu di sistema in modalità automatica o manuale aduprendu Update Center. Dopu a operazione hè finita, pudete installà u pacchettu necessariu, prima verificà a lista, cum'è a descrizzione di u mutivu n ° 1.

Ulteriori dettagli:
Aggiornu Windows 10 à l'ultima versione
Cumu aduprà Windows 8
Installate Windows 7 aggiornamenti manualmente
Cumu abilità l'aggiornamentu automaticu in Windows 7

Sì sì un pruprietariu "felice" di una assemblea pirata, allora queste raccomandazioni ùn funzionanu micca.

Reason 4: Antivirus

Qualunque sia u sviluppatore "intelligente" ùn chjamassi i so prudutti, i prugrammi antivirus spissu generanu un falsu allarme. In particulare, seguitu strettamente quelle applicazioni chì travaglianu cù i cartulari di sistema, i file situati in elli è e chiavi di registru chì sò responsabili di l'impostazioni di a configurazione di u sistema operativu. A soluzione più evidente hè di disattivà temporaneamente l'antivirus.

Leggi ancu: Disattivà l'antivirus

Se a disabilitazione ùn hè micca pussibule, o u vostru antivirus ùn hè micca menzionatu in l'articolo (ligame sopra), allora pudete applicà una tecnica di failsafe. U so significatu hè di staccà u sistema in "Modu sicuru"in cui tutti i prugrammi antivirus ùn sò micca sguffati.

Per sapè di più: Cumu entrà in modalità sicura nantu à Windows 10, Windows 8, Windows 7, Windows XP

Dopu avè scaricatu, pudete provà à stallà l'aggiornu. Per piacè avà a sapè chì per questo avete bisognu di un installatore cumunitu, chjamatu offline. Tali pacchetti ùn necessitanu micca di una cunnessione internet, chì in "Modu sicuru" ùn funziona micca. Pudete scaricà i schedari in u situ web ufficiale di Microsoft, ponendu una richiesta cù un codice di aggiornamentu in a casella di ricerca Yandex o Google. Se avete scaricatu l'aggiornamenti cù u Update CenterAllora ùn avete micca bisognu à circà à tuttu: tutti i componenti necessarii sò dighjà scaricati nantu à u discu duru.

Reason 5: Component failure

In questo casu, u disimballu manuale è l'installazione di l'aggiornu cù l'utilità di sistema anu aiutanu. expand.exe è dism.exe. Sò cumpunenti in Windows è ùn necessitanu micca di scaricamentu è installazione.

Considerà u prucessu in l'esempiu di unu di i service packs per Windows 7. Questa procedura deve esse fatta da un account chì hà diritti amministrativi.

  1. Run "Linea di cumandamentu" per nome di l'administratore. Questu hè fattu in u menù "Start - Tutti i prugrammi - Standard".

  2. Inserite u installatore scaricatu in a radice di a C: drive. Questu hè fattu per a praticità d'entrà i cumandamenti successivi. In u listessu locu, creemu una nova cartella per i schedari disimballati è dà un qualchì nomu simplici, per esempiu, "update".

  3. In a console, eseguite u comando unpack.

    Expand -F: * c: Windows6.1-KB979900-x86.msu c: aggiornà

    Windows6.1-KB979900-x86.msu - u nomu di u lìculu cù l'aggiornu chì deve esse rimpiazzatu per a soia.

  4. Quandu u prucessu hè finitu, inserisci un altru comandu chì installerà u pacchettu usando l'utile. dism.exe.

    Dism / online / add-package / packagepath: c: aggiornare Windows6.1-KB979900-x86.cab

    Windows6.1-KB979900-x86.cab hè un archiu chì cuntene un pacchetto d'aggiornu chì era statu estratu da u installatore è messu in a cartella specifica "update". Quì avete ancu bisognu di rimpiazzà u vostru valore (u nomu di u schedariu scaricatu più l'estensione .cab).

  5. In più, ci sò dui scenari possibili. In u primu casu, l'aggiornamentu hè installatu è sarà pussibule di rializà u sistema. In u secondu dism.exe darà un errore è bisognu dà un aghjurnamentu di tuttu u sistema (ragione 3), o pruvate altre soluzioni. Disattivazione è / o installazione di antivirus in "Modu sicuru" (vede sopra).

Reason 6: Damaged System Files

Inizià subitu cun avvertimentu. Se aduprate una versione pirata di Windows o avete fattu cambiamenti à i file di sistema, per esempiu, quandu installate un pacchjettu di progettu, e azzioni chì da esse fatte pò dà à un malfunzionamento di u sistema.

Questu hè una utilità di sistema. sfc.exechì verifica l'integrità di i schedari di sistema è, se hè necessariu (eventuale), li sustituisce cù copie fatturabili.

Ulteriori dettagli:
Verificate l'integrità di i file di sistema in Windows 7
Recuperazione di i schedari di sistema in Windows 7

In u casu chì l'utile riporta l'impussibilità di recuperu, fà a stessa operazione in "Modu sicuru".

Reason 7: Viruses

I virusi sò e nemichi eterni di l'utenti di Windows. Sti prugrammi pò dà assai difficoltà - da u dannu di certi file à a distruzzione di tuttu u sistema. Per identificà è rimuovere applicazioni maligno, bisogna aduprà e raccomandazioni furnite in l'articolo, u ligame à chì vi truverete sottu.

Per saperne di più: Cumbatisce u virus informaticu

Conclusione

Avemu dighjà dichjaratu à l'iniziu di l'articolo chì u prublema in discussione hè spessu osservatu in copie pirati di Windows. S'ellu hè u vostru casu, è i modi per eliminà e cause ùn funziunavanu, allora dovete rifiutà di stallà l'aggiornu o cambia per aduprà u sistema operativo licenziatu.