Custruì una matrice BKG in Microsoft Excel

A matrice BCG hè unu di l'utenti di analisi di marketing più diffusi. Cù u so aiutu, pudete sceglie a più bella strategia di prumove merce in u mercatu. Scopri ciò chì hè a matrice BCG è cume si custruisce cù Excel.

BKG Matrix

A matrice di Boston Consulting Group (BCG) hè a basa per l'analisi di a prumuzione di gruppi di beni, chì si basa nantu à a percentuale di crescita di u mercatu è di a so parte in un segnu di mercato particulare.

À sente a strategia matriciale, tutti i prudutti sò spartiti in quattru tippi:

  • "Cani";
  • "Stelle";
  • "Figliuli difficiuli";
  • "Vacche di cassa".

"Cani" - Quessi sò i prudutti chì anu una piccula quota di mercato in un segmentu cù un pocu tassi di crescita. A norma, u so sviluppu hè cunsideratu inaccessu. Sò senza promissioni, a so pruduzzioni deve esse churta.

"Figliuli difficiuli" - Merci chì occupanu una piccula quota di mercato, ma in un segnu in rapidu sviluppu. Stu gruppu hà ancu un altru nomu - "cavalli scuri". Quessa hè à causa di u fattu ch'elli anu i prospettive di sviluppu potenziale, ma à u listessu tempu chj'è si necessitanu investimenti in cassa constanti per u so sviluppu.

"Vacche di cassa" - Sò beni chì occupanu una parte significativa di un mercatu in debitu crescente. Averanu un stabilisu, guadagnu stabile chì una sucietà pò dirigere à u sviluppu. "Figliuli difficiuli" è "Stelle". Stessi "Vacche di cassa" investimenti ùn sò più necessarii.

"Stelle" - Questu hè u gruppu più rinumatu cù una quota significativa di u mercatu in u mercatu in rapida crescita. Queste cose anu avè dighjà impurtanti redditi, ma l'investimenti in elli permetteranu à questu redditu di cresce ancu di più.

U scopu di a matrice BCG hè di determinà chì di questi quattru gruppi ponu esse attribuiti à un tipu specificu di pruduttu per truvà una strategia per u so sviluppu ulteriore.

A creazione di una tavola per a matrice BKG

Ora, cù un esempio concretu, custruemu a matrice BCG.

  1. Per u nostru scopu, pigliemu 6 tipi di merci. Per ognunu di elli hè necessariu raccàte certa infurmazione. Questu hè u volumu di e vendite per u periodu attuale è precedente per ogni articulu, è u volume di vendita di un concurrente. Tutti i dati raccolti sò scritti in una tavula.
  2. Dopu à ciò avemu bisognu di calculà a tassi di crescita di u mercatu. Per questo, hè necessariu dividere per ogni articulu di merce u valore di e vendite per u periodu attuale per u valore di e vendite per u periodu precedente.
  3. Dopu, noi calculu per ogni pruduttu a cità di u mercatu relativa. Per fà ciò, e vendite per u periodu attuale necessità di esse spartite per e vendite da un concurente.

Schema

Dopu a tavula hè piena di dati iniziali è calculati, pudete procedere à a custruzzioni diretta di a matrice. Per sti scopi l'azzioni più adatta bolla.

  1. Move to tab "Inserisci". In gruppo "Grafici" cliccate nant'à u nastro nantu à u pulsante "Altru". In a lista chì si apre, selezziunà a posizione "Bubble".
  2. U prughjettu hà da fà provà à generà un diagramma, avendu raccoltu i dati cum'e li pari, ma, prubabilmente, stu tentativu sarà sbagliatu. Allora avemu bisognu di aiutà l'applicazione. Per fà quessa, cliccate à dirizzione diritta nantu à a zona di u grafico. U menu contestuale si apre. Sceglite un articulu in essa "Selezziunà i dati".
  3. A finestra di selezzione di l'origine di i dati si aprite. In u campu "Elementi di a legenda (righe)" cliccate nantu à u bottinu "Cambia".
  4. A finestra di edizione di righe si aprite. In u campu "Nome di a Riga" inserite l'indirettu assolutu di u primu valore da a colonna "Nome". Per fà quessa, pone u cursore in u campu è selezziunate a cella appropriata in u stru.

    In u campu X Valori in listessu modu inserisci l'indirizzu di a prima cella di a colonna "Share Share Market Market".

    In u campu "Valuri Y" introducemu e coordinate di a prima cella di a colonna "Tassi di crescita di u mercatu".

    In u campu "Dimensioni di bolla" introducemu e coordinate di a prima cella di a colonna "Periodu attuale".

    Dopu chì tutti i dati sopra cullati sò entrati, cliccate nantu à u pulsante "OK".

  5. Operamu una operazione simile per tutti l'altri beni. Quandu a lista hè completa, cliccate nantu à u bottinu in a finestra di selezzione di a fonte di dati "OK".

Dopu sti azzioni, u diagramma sarà custruitu.

Lezione: Cumu fà un diagramma in Excel

Impostazione dell'asse

Avà avemu bisognu di centrà u cartulare in manera corretta Per fà quessa, sarà necessariu configurà l'asse.

  1. Vai à la tabulazione "Layout" gruppi di tabulazione "U travagliu cù Grafici". Dopu, cliccate nantu à u bottinu "Axis" è micca passu a passo "Assi orizzontale principale" è "Parametri supplementari di l'asse orizzontale principale".
  2. A finestra di parametru di l'asse hè attivata. Riguardendu i switch di tutti i valori da a posizione "Auto" in "Fissatu". In u campu "Valore minimu" avemu stabilitu un indicatore "0,0", "Valore massimu" - "2,0", "U prezzu di e divisioni principali" - "1,0", "U prezzu di e divisioni intermedie" - "1,0".

    Avanti in u gruppu di impostazioni "L'asse verticale travaglia" cambia u pulsante à a posizione "Axis value" è indichi u valore in u campu "1,0". Cliccate nantu à u bottinu "Chiudi".

  3. Poi, essendu tutti in a stissa tabulazione "Layout"premete torna u pulsante "Axis". Ma avemu passu per passo Main Vertical Axis è "Parametri supplementari di l'asse verticale verticale".
  4. A finestra di impostazioni di l'asse verticale si apre. Ma, per l'asse orizzontale tutti i parametri entrati sò constanti è ùn depindenu micca i dati di input, allora per l'asse verticale certi di elli duveranu esse calculati. Ma, soprattuttu, cum'è l'ultima volta, avemu riordinà i cambiamenti da a posizione "Auto" in posizione "Fissatu".

    In u campu "Valore minimu" stabilisce l'indicatore "0,0".

    Ma l'indicatore in u campu "Valore massimu" avemu da calcà. Serà uguale à a quota media relativa di u mercatu multiplicata da 2. Hè cusì, in u nostru casu particulare, sarà "2,18".

    Per u prezzu di a divisione principale tenemu a parte relativa di u mercatu. In u nostru casu, hè "1,09".

    U medianu indicatore deve esse inseritu in u campu "U prezzu di e divisioni intermedie".

    In più, avemu bisognu di cambià un altru parametru. In u gruppu di impostazioni "L'asse orizzontale si intersta" scambia u switch à a posizione "Axis value". In u campu aduvatu ghjunghje dinò a cundizione relativa di u mercatu relativa, chì hè, "1,09". Dopu, cliccate nantu à u bottinu "Chiudi".

  5. Poi firmemu l'asse di a matrice BKG secondu e listessa regula chì signanu l'asse nantu à i diagrammi ordinarie. L'asse orizzontale sarà chjamatu. "Cessu di u mercatu", è verticale - "Tassi di crescita".

Lezione: Cume firmà un astru di u grafico in Excel

L'analisi Matrix

Ora pudete analizzà a matrice resultante. I merci, secondu a so situazione nantu à e coordinate di a matrice, sò spartiti in categurie cumprendu:

  • "Cani" - sottu u quartu sinistru;
  • "Figliuli difficiuli" - lu quartu superiore sinu;
  • "Vacche di cassa" - sottu u trimantu à dirittu;
  • "Stelle" - quarto supe a destra.

Cusì, "Item 2" è "Item 5" riferisce a "Cani". Ciò significa chì a so pruduzzioni deve esse minimizzata.

"Item 1" si riferisce à "I zitelli difficiuli" Questu pruduttu deve esse sviluppatu, investendu in i mezi, ma finu à quellu ùn dà micca u restitu.

"Item 3" è "Item 4" - Hè "Vacche di cassa". Questu gruppu di merce ùn necessita più investimenti significativi, è i ricavi di a so implementazione pò esse diretti à u sviluppu di altri gruppi.

"Item 6" appartene à un gruppu "Stelle". Hà dighjà un prufittu, ma investimenti addiziunali ponu aumentà a quantità di redditu.

Comu pudete vede, l'usu di strumenti di Excel per custruì una matrice BCG ùn hè micca difficiule quantu pò sembra à u prima vista. Ma a basa per a custruzzioni dev'elle fonti fidate di dati.