U smartphone Xiaomi Mi4c, latu à a fine di u 2015, per e so elevate caratteristiche tecniche hè oghje una offerta assai attraente. Per sblocpà pussiblemente u potenziale di u dispositiu, l'utenti di u nostru paese duveranu di ricusà à l'installazione di u firmware MIUI localizatu o di una soluzione personalizata. Questa pratica hè fà seguitu se seguite e istruzioni da u materiale sottu.
A potente piattaforma hardware Qualcomm cù un grande margine di prestazione ùn praticheghja micca reclami da l'utenti Mi4c, ma a parte di u lugiziale ti distruggi assai amatori di dispositivi Xiaomi, perchè u mudellu ùn hà una versione globale ufficiali di MIUI, cume a nave ammiraglia era destinata à venda unicamente in Cina.
L'assenza di l'interfaccia di a lingua russa, i servizii di Google è l'altri mancanze di u MIUI Cinese, originariamente installatu da u fabbricante, ponu esse risolti installendu una di e versioni localizate di u sistema da sviluppatori naziunali. U scopu principale di st'articulu hè di dì cumu fà di stà in modu rapidu è liscia. Inizialmente, cunsideremu l'installazione di u firmware ufficiali per rende u dispositivo à u statu di a fabbrica è a risturazione di i telefuni "usurati".
A responsabilità di u risultatu di e istruzioni chì seguite hè solu da l'utente, è solu à so risicu è risicu dicisce per l'implementazione di certi manipuli cù u dispositivo!
Stage di preparazione
Indipendentemente da u statu iniziale di Xiaomi Mi4ts in u prugramma di u prugramma, prima di installà a versione necessaria di Android, devi preparà i strumenti necessarii è u dispositivo in sè. L'implementazione scrupulosa di i passi chì seguitanu predee in larga parte u successu di u firmware.
Driver è modi speciali
Ci hè parechje maniere di equipà u sistema operativu cù componenti chì ti permettenu di accumpagnà a Mi4c cun un PC per esse capace di manipula a memoria di u dispositivo cù un prugramma spiciali. U modu più simple è più veloce per fà i conducenti hè di stallà l'utillu proprietariu di Xiaomi per lampà i dispositivi MiFlash di a marca, purificendu tuttu u vostru bisognu.
Installazione di u driver
- Disattivà a verifica di a firma digitale di u driver. Si tratta di una pratica altamente raccomandata, chì, in conciliazione cù l'infurmazioni di i materiali chì sò dispunibili in i ligami sottu, evita molte prublemi.
Ulteriori dettagli:
Disattivà a verifica di a firma digitale di u driver
Risolvendu u prublema di verà a firma digitale di u driver - Scaricate è installate MiFlash, seguendu e sempliche istruzioni di u installatore.
- Una volta finita a prugramma di stallazione di u prugramma, procedemu à a fase successiva - cuntrullà a giustizia di stallazione di l'ispettore è altrettassi di imparà à cambià u smartphone à i vari modi chì servenu in u firmware.
Modi di operazione
Se i driver sò installati correttamente, ùn ci vole micca di prublemi cù a definizione di u dispositiu da u computer. Aprite "Manager di dispositivi" è guardà i dispositivi visualizzati in a so finestra. Cunnessu u dispositivo in i seguenti modi:
- U statutu normale di u telefuninu chì accede à Android in modalità di trasferimentu di lì. Abilita cumunamentu di file, v. Modu MTP, pudete tirà a tenda di notificazioni nantu à a schermata di l'apparecchiatura e tocca nantu à l'elemento chì apre a lista di opzioni per cunnessu u smartphone. In u listinu chì si apre, selezziunu "Dispositiu media (MTP)».
In "Dispatcher" vede u seguitu:
- Cunnessione di un smartphone cù debugging USB attivata. Per attivà a debugging, seguitu a strada:
- "Impostazioni" - "Circa u Telefunu" - premete cinque volte per nome di articulu "Versione MIUI". Questu attiva un elementu addizionale. "Opzioni di sviluppatore" in u menu di configurazione di u sistema.
- Andà à "Impostazioni" - "Impostazioni addiziunali" - "Opzioni di sviluppatore".
- Attiva u switch "Debugging USB", conferimu a richiesta di sistema per l'inclusione di una modalità potenzialmente periculosa.
"Manager di dispositivi" avà da vene:
- Modu "FASTBOOT". Questu modu di operazione quandu installa Android in Mi4c, com'è tanti altri dispositivi Xiaomi, hè usatu assai spessu. Per inizià u dispositiu in sta manera:
- Pressu nantu à u smartphone disattivatu simultaneamente a chjave di u volumu in giù è u pulsante di accensione.
- Tenite e chiavi indite nantu à u screenshot finu chì u tecnicu di coniglio occupatu a riparazione di l'Android è chì l'iscrizzione vene nantu à u schermu "FASTBOOT".
Un dispositiu in stu statu hè definitu cum'è "Interfaccia di Caricatore di Boots di Android".
- Modu di emergenzaIn una situazione in cui a parte di software di Mi4c hè seriamente danneggiata è u dispositiu ùn scarica micca in Android, è ancu in "FASTBOOT"Quandu hè cunnessu à un PC, u dispositiu hè definitu cum'è "Qualcomm HS-USB Qloader 9008".
Quandu u telefunu ùn mostra micca segni di vita, è u PC ùn risponde micca quandu u dispositivu hè cunnessu, prememu un bottinu nantu à u smartphone pigliatu in una porta USB "Cunsumante" è "Volume-"Sò li tenemu per circa 30 secondi finu chì u dispositiu hè scoprittu da u sistema operativu.
Se u dispositiu ùn hè micca rilevatu correttamente in alcun modalità, pudete aduprà i file da u pacchettu di driver per l'installazione manuale, dispunibule da scaricà da u link:
Scaricate i driver per u firmware Xiaomi Mi4c
Vede ancu: Installazione di i driver per u firmware di Android
Backup
In u prucessu di qualchi dispositivi Android, si accumula un assai numeru di informazioni chì sò preziosi per l'utente. Durante u firmware, tutti i dati saranu in a maggior parte di i casi esse distrutti, in modo da impedisce a so perdita irrimediabili, devi creà un backup à tempu tempu.
Pudete imparà nantu à qualchi metudi di creazione di una copia di riserva prima di interventi serii in a parte di software di u smartphone da a lezione pruposta à u ligame:
Per di più: cumu un backup di u vostru dispositivo Android prima di lampà
Oltre à d'altri metodi, hè pussibule di dumandà l'usu di strumenti altamente efficaci per copià e importanti informazioni è a so restaurazione dopu, integratu in e versioni ufficiali di MIUI, chì sò installate in Mi4c da u fabbricante. Si suppone chì l'entrata di u Cumpagnia Mi in u dispositivo hè stata cumpletata.
Vede ancu: Registrazione è cancellazione di u Cumpagnia Mi
- Configurate a sincronizazione è a copia di backup di nube. Per questo:
- Aprite "Impostazioni" - "Mi Account" - "Mi Cloud".
- Attiva oggetti chì necessitanu sincronizazione cù un nube di certi dati è cliccate "Sincrume avà".
- Crea una copia locale di i dati.
- Ancu una volta, andate à l'impostazioni, selezziunate l'element "Impostazioni addiziunali"dopu "Backup & reset"e infine "Cumpagnia di backup locale".
- Spingi "Back up"setate e caselle di fianco à i tipi di dati da salvà è iniciamu a procedura premendu "Back up" una volta più, è aspettate ch'ellu sia finitu.
- E copie di l'infurmazioni sò salvate in a memoria interna di u dispositivo in a directory "MIUI".
Per u salvamentu sicuru, hè desiderabile di copià a cartella "backup" nant'à un PC o nuvitu di nube.
Sblocchendu u caricatore di avvicinamentu
Prima di fà u Firmware di Mi4c, devi assicurà chì a pila di dispositivi ùn sia fermata chjaramente è, se duvite, fà a procedura di sblocuu seguendu e istruzioni in l'articolo:
Leggi ancu: Sbloccà u carregatore di avvicinamentu di Xiaomi
U sblugmentu di solitu ùn dighjà di prublemi, ma ci ponu difficoltà à verificà u status è avè a fiducia in a sbloccata u scaricu. Xiaomi ùn hà micca bloccatu l'ultimu carregatore di scarpatu cù a uscita di u mudellu in questione, ma u bootloader di Mi4ts pò esse bloccatu se i sistemi di travagliu di e versioni più alti sò stati installati nantu à u dispositivo 7.1.6.0 (stabile), 6.1.7 (sviluppatore).
In più, hè impussibile determinà u status di u gestore di avvallazione cù u metodo standard descrittu in l'articolo cù u link sopra, cusì via Fastboot, postu chì in ogni statu di u caricatore di avvicinamentu u mudellu quandu ellu sceda u comandofastboot oem device-info
u listessu statutu.
U riassuntu di quellu di sopra, pudemu dì chì a procedura di sbloccu via MiUnlock hè seguita in ogni casu.
Se u cumprecedente ùn hè micca bloccatu inizialmente, l'uternità ufficiali vi mostrerà u missaghju cumplicatu:
Optional
Ci hè un impegnu di più chì deve esse accunsentatu prima di procedere à l'installazione di u software di sistema in Mi4c. Disattivà u mudellu è u password di chjama à l'uccelli!
Quand'ellu cambia à qualchè versione di MIUI, a mancanza di seguitu sta raccomandazione pò fà daveru l'impussibilità di accede!
Firmware
Pudete installà u sistema operativu in Xiaomi Mi4c, è in tutti i dispositivi di u fabbricante chì utilizanu parechji metodi ufficiali, è ancu usando l'utili universali da sviluppatori terzi. A scelta di metudiu dipende da u statu di u dispositiu in u prugettu di software, è da u scopu, cioè di a versione di Android, sottu a quale u smartphone continuerà à funzià quandu e tutte e manipolazioni sò finite.
Vede ancu: A scelta di u firmware MIUI
Metudu 1: applicazione Android "Update"
Ufficialmente, Xiaomi offre di stallà software di sistema in i so dispositivi aduendu u strumentu MIUI integratu per installà l'aggiornamenti di u shell di proprietà. Da seguendu e istruzioni di seguito, pudete installà qualsiasi firmware ufficiali per Xiaomi Mi4c. Scaricate l'ultima versione di u sistema in u situ ufficiale di u custruu.
Scaricate Xiaomi Mi4c firmware da u situ ufficiale
A versione MIUI di u sviluppatore hè aduprata cum'è pacchettu per l'installazione in l'esempiu sottu. 6.1.7. Pudete scaricà u pacchettu quì:
Scaricate u sviluppatore Cina-firmware Xiaomi Mi4c per installà via l'applicazione Android
- Mettemu u pacchettu ottenutu da u ligame sopra o scaricatu da u situ ufficiale à a memoria interna di Mi4c.
- Caricamu cumplettamente u smartphone, allora andemu nantu à a strada "Impostazioni" - "Circa u Telefunu" - "Aggiornamenti di u sistema".
- S'ellu ùn hè micca installatu l'ultimu MIUI, l'applicazione "Aggiornamenti di u sistema" ti veverà se un avvisamentu hè dispunibule. Pudete attualizà a versione di l'OS immediatamente cù u pulsante "Update"s'ellu ci hè u scopu di a manipolazione hè di aggiornà u sistema.
- Installate u pacchettu seleziunatu è copiatu in a memoria interna. Per fà quellu, ignorendu a suggestione di u sistema per l'aggiornamentu, appughjate cù u bottinu cù l'imagine di trè punti in u angulu in alto a destra di u schermu è selezziunate u vociu "Sceglite aghjurnatu"È poi specificate u caminu di u pacchettu cù u sistema in u Gestore di File.
- Dopu cliccatu nantu à u nome di u pacchettu, u telefunu si riavanu è u pacchiu sarà installatu automaticamente.
- Dopu à a fine di e manipolazioni, Mi4c hè carregatu in u SO cunsunante à u pacchettu selezionatu per l'installazione.
Metudu 2: MiFlash
Hè sicuru di dì chì per tutti i dispositivi Xiaomi Android ci hè a possibilità di u firmware chì utilizza l'utulugia prutetta MiFlash creata da u fabbricante. I particolari nantu à u travagliu cù l'utellu sò spiegati in l'articolo à u ligame quitu, in u quadru di questu materiale, ci focalizzeremo nantu à e funzioni di aduprà u strumentu cum'è un flasher di u mudellu Mi4c.
Vede ancu: Cumu lampeggia Xiaomi smartphone via MiFlash
Per esempiu, installate u stissu MIUI ufficiale, cum'è a metà di stallazione di l'OS cù l'applicazione Android "Update", ma u pacchiu, chì pò esse scaricatu da u ligame sottu, hè destinatu à esse installatu via MiFlash in a modalità di cunnessione telefonica "FASTBOOT".
Scaricate u sviluppatore Cina-firmware Xiaomi Mi4c per l'installazione via MiFlash
- Scaricate u package fastboot ufficiale cù u sistema operativo per u mudellu è sfruttate l'archive risultante in un annu sferente nantu à u discu di u PC.
- Installate, s'ellu ùn hè micca fatu prima, l'utilità MiFlash è esegui.
- Pulsante "selezziunu" è in a finestra di selezzione di cartulare chì si apre, specificate u caminu di a directory cù u firmware disimballatu (quellu chì cuntene a cartella "immagini"), poi premete u pulsante "OK".
- Cunnessu u smartphone, trasferitu in a modalità "FASTBOOT", in u portu USB di u PC è cliccate "rinfrescà". Questu deve purtà à u fattu chì u dispositiu hè definitu in u prugramma (in u campu.) "dispositivo" U numaru di serie di u dispositivo apparisce.
- Selezziunu u modu per riassicurarie sezioni di memoria. Hè cunsigliatu di aduprà "pulizia tuttu" - Li sbarrazterà u dispositiu di i resti di u vecchia sistema è di vari prugrammi "spazzatura" chì ha accumulatu da u travagliu di quest'ultimu.
- Per cuminciare à trasferisce e immagini à a memoria Mi4c, cliccate nantu à u pulsante "flash". Fighjà a cumpleta di a barra di prugressu.
- À a fine di u firmware, cume chjama da l'apparenza di l'iscrizzione "lampatu" in u campu "status", scurdà u cavu USB è vene u dispositivo.
- Dopu avè inizializatu i cumpi installati, avemu un MIUI appena installatu. Ùn resti più cà effettuà a configurazione iniziale di a cunca.
Optional. Riparazione
MiFlash pò esse adupratu com'è strumentu per ripristinà Mi4c à u so statu di fabbrica dopu installazione di un sistema chì blocca u gestore di avvallu, è ancu per ripristinà a capacità di travagliu di u telefoni in fallimentu di software. In tali casi, u firmware MIUI deve esse installatu. 6.1.7 in u modu di emergenza "Qualcomm HS-USB Qloader 9008".
A procedura per sovrascrivà e partizioni di sistema Mi4c in modalità di emergenza ripetisce completamente l'istruzzioni per u firmware in u mode fastboot, solu in MiFlash u numeru di portu seriale ùn hè micca determinatu da u numeru seriale di a periferica.
Pudete cambià u dispositivo à a modalità, ancu aduprendu u cumandamentu mandatu via Fastboot:fastboot oem edl
Metudu 3: Fastboot
L'utenti cun esperienza chì sò stati impegnati in lampi di smartphone Xiaomi più di una volta sapenu chì i pacchetti MIUI postati nantu à u situ ufficiale di u fabbricante ponu esse installati in u dispositivo senza aduprà MiFlash, ma direttamente via Fastboot. I vantaghji di u metudu includenu a velocità di a prucedura, è ancu a mancanza di bisognu di stallà ogni utilità.
- Caricamu u pacchettu minimu cù ADB è Fastboot, è dopu scompattenu l'archiu risultatu in a radice di C: drive.
- Scompattendu u firmware di fastboot,
Allora copia i schedari da u cartulare risultatu in a cartella cù ADB è Fastboot.
- Trasferimentu u smartphone in a modalità "FASTBOOT" e cunnessa à u PC.
- Per avè u trasferimentu automatu di e immagini di u prugrammu di sistema in u dispositivu, esegui u script flash_all.bat.
- Attendemu tutti i cumandamenti cuntenuti in u script.
- Dopu à a fine di e operazioni, a finestra di linea di cume chiuderà, è Mi4ts riavanu nuvola in u Android installatu.
Scaricate Fastboot per u firmware Xiaomi Mi4c
Metudu 4: Recuperu via QFIL
In u prucessu di manipula a parte di software di Xiaomi Mi4c, u più spessu à causa di azzioni sbagliate è irreme di l'utente, oltre à a causa di guarni di software serii, u dispositiu pò entrà in un statu induve si pare chì u telefuninu sia "mortu". U dispositiu ùn accende, ùn risponde micca à i battiti, l'indicatori ùn si acuminanu, hè determinatu da u computer cum'è "Qualcomm HS-USB Qloader 9008" o ùn hà micca determinatu, ecc
In sta situazione, hè necessariu un recuperu, chì si faci da l'utile prugramiale da u custruquatore Qualcomm per installà u sistema in un dispositiu Android annantu à a stessa piattaforma hardware. L'utunu hè chjamatu QFIL è face parte di u pacchetto software QPST.
Scaricate QPST per ripristinà Xiaomi Mi4c
- Spacchite l'archive cù QPST è installate l'applicazione, seguendu e istruzioni di u installatore.
- Spacchettendu u firmware di fastboot. Hè cunsigliatu di aduprà per a recuperazione a versione sviluppatore di MIUI 6.1.7
- Lanciatu QFIL. Questu pò esse fattu truvendu u prugramma in u menù principale di Windows
o cliccendu l'icona di utilità in u cartulare induve QPST hè statu installatu.
- Switch "Selezziunate Tipu di Costruzione" messa in posizione "Costruzione piatta".
- Cunnessu u "usatu" Xiaomi Mi4c in a porta USB di u PC. In u casu ideale, u dispositivu sarà definitu in u prugramma, - a iscrizzione "Senza portu aviable" in cima di a finestra si cambia in "Qualcomm HS-USB Qloader 9008".
Se u smartphone ùn hè micca rilevatu, cliccate "Decrease Volume" è "Abilita" in listessu tempu, tene a combinazione finu "Manager di dispositivi" apparisci a portu COM curretta.
- In u campu "Strada di prugrammatore" aghjunghje u file prog_emmc_firehose_8992_ddr.mbn da u catalogu "immagini"situatu in u cartulare cù u firmware disimballatu. A finestra Explorer, in cui avete bisognu di specificà a via per u schedariu, si aprite premendu u pulsante "Sfoglia ...".
- Spingi "Carica XML ..."chì apriranu à u volta duie finestre di Esploratore in cui avete bisognu di marcà i file offerti da u prugramma rawprogram0.xml,
è dopu patch0.xml è premete u pulsante "Apertu" dopu.
- Tuttu hè prontu per inizià a procedura di riscrittura di rùbbriche di a memoria di a periferica, preme u pulsante "Download".
- U prucessu di trasferimentu di file hè logatu "Status". In più, a barra di prugramma hè piena.
- Aspittemu a fine di e procedure. Dopu chì a didicera vene in u campu di log "Finish download" scurdà u cavu da u telefonu è cumincià a macchina.
Scaricate u Firmware per ripristinà u Xiaomi Mi4c dannatu
Metudu 5: Firmware localizatu è personalizatu
Dopu avè installatu a versione ufficiale di u sistema in unu di i modi descritti sopra, pudete procedere à a procedura di portà Xiaomi Mi4c à un statu chì rivela pienu a potenziale di stu dispositiu di alto liviu.
Come annunziatu sopra, l'usu cumpletu di tutte e funzioni di smartphone da parte di i utilizatori di a regione di lingua russa hè pussibule solu cume l'installazione di un MIUI localizatu. E funzioni di tali soluzioni ponu esse trovate in l'articolo à u ligame sottu. U materiale propostu cuntene ancu link à e risorse di e squadre di sviluppu, chì ponu esse usate per scaricà l'ultimi versioni di e scucche tradotte.
Per di più: sceglie u firmware MIUI
Installà una riparazione modificata
Per equipà u Mi4c cù un MIUI localizatu o un sistema di terze parti modificatu, vengono utilizzate e capacità di l'ambiente di recuperu persunalizatu di TeamWin Recovery (TWRP).
Per u mudellu in questu, ci sò parechje versioni di TWRP, è quandu scarica u recuperu, cunsiderate a versione di Android, chì hè installata in u dispositiu prima di installà l'ambiente. Per esempiu, una maghjina disignata per Android 5 ùn funzionerà micca s'ellu telefuneghja cù Android 7 è viceversa.
Scaricate l'immagine di TeamWin Recovery (TWRP) per Xiaomi Mi4c da u situ ufficiale
L'installazione di una immagine di recuperu inappropriata pò fà impossibile avè u lanciame di u dispositivo!
Installate una versione universale per e versioni Android TWRP per Xiaomi Mi4c. Образ, используемый в примере и доступный для скачивания по ссылке ниже, можно устанавливать на любые версии Андроид, а при использовании других образов следует обратить внимание на предназначение файла!
Скачать образ TeamWin Recovery (TWRP) для Xiaomi Mi4c
- L'installazione di un ambiente di riparazione modificatu in u mudellu in attenta hè più faciule da mette in opera via Fastboot. Caricamu u Toolkit da u ligame sottu è decontamperemu u luggeru truvatu à a radice di a C: drive.
- Piazzà u schedariu TWRP_Mi4c.imgrisultatu da u disimballu l'archiu scaricatu da u ligame di sopra à a directory "ADB_Fastboot".
- Trasferimentu u smartphone in a modalità "FASTBOOT" a metà descritta in a sezione "Prucedrie preparatorie" di stu articulu è cunnessa à u PC.
- Fate una linia di comando.
- Andà à u cartulare cù ADB è Fastboot:
- Per scrive u recuperu in a sezione appropriata di a memoria, mandamu u comando:
fastboot flash recovery TWRP_Mi4c.img
U funziunamentu successu hè cunfirmatu da u missaghju "scrive 'recuperazione' ... OKAY" in a console.
- Sconnetti u dispositiu da u PC è iniziendu in a ripresa, premendu e tenendu a combinazione nantu à u smartphone "Volume-" + "Cunsumante" finchè u logo TWRP apparisci nantu à u schermu.
- Dopu u primu lanciu, selezziunate a lingua russa di l'interfaccia di recuperu cliccendu nantu à u pulsante "Sceglite a lingua" è permettenu di cambià a sezione di memoria di sistema di u dispositiu scavalcendu u switch corrispondente à a destra.
Scaricate Fastboot per installà TeamWin Recovery (TWRP) in Xiaomi Mi4c
Ulteriori dettagli:
Apertu una linea di cumannu in Windows 10
Esecuzione di una linea di cumannu in Windows 8
Chjamate a "Linea di Commandu" in Windows 7
cd C: adb_fastboot
Hè impurtante! Dopu ogni stivazione nantu à l'ambiente di recuperu, stabilitu in risu di i passi precedenti di sta istruzione, dighjà aspettà una pausa di trè minuti prima di aduprà a ripresa. Durante stu tempu dopu u lancia, u touchscreen ùn funziona micca, - questu hè una caratteristica di a versione proposta di l'ambiente.
Installate u firmware traduttu
Dopu avè ricevutu u recuperu custom di TWRP, l'utente di u dispositiu hà tutte e possibilità per cambià u firmware. I MIUI localizati sò distribuiti cum'è pacchi zip che sò facilmente installati cù un ambiente di riparazione modificatu. U travagliu in TWRP hè spieghjatu in dettaglio in u seguitu materiale, vi propemu di leggere:
Vede ancu: Cumu lampeggia un dispositiu Android via TWRP
Installemu unu di l'utenti i più classati cù i commenti di u mudellu cù l'interfaccia in lingua russa, i servizii di Google è un numeru d'altri funzioni - u più novu sistema MIUI 9 da u squadra MiuiPro.
Pudete sempre scaricà l'ultima versione da u situ di i sviluppatori, è u pacchettu utilizzatu in l'esempiu qui seguitu hè dispunibule qui:
Scaricate u Firmware russo MIUI 9 per Xiaomi Mi4c
- Caricamu u dispositiu in l'ambiente di recuperu è li connettimu à u PC per verificare chì a periferica sia rilevata cume una unità amovibile.
Se Mi4c ùn hè micca rilevatu, reinstallà u driver! Prima di e manipulazioni, hè necessariu scansu una situazione in cui ci hè accessu à a memoria, postu chì un pacchettu cun firmware per l'installazione sarà copiatu in essa.
- Solo in casu, fate un backup. Spingi "Backup" - Selezziunate sezioni per backup - cambemu "U sciampatu per cuminciare" à a destra.
Prima di fà u passu chì seguita, copia u cartulare. "Backups"cuntene in u catalogu "TWRP" in memoria Mi4ts, nantu à un discu di storage PC!
- Facemu pulizia di tutte e sezioni di a memoria di u dispositiu; se l'installazione di Android non ufficiale hè fatta per a prima volta, questu azzione ùn hè micca necessaria per aggiornà u sistema. Seguite u caminu: "Pulizia" - "Pulizia selettiva" - Fate tracce in tutti i caselli vicinu à i nomi di e sezioni di memoria.
- Cunnessu, s'è disconnessu, u smartphone cù u cavu USB da u PC è copia a pacata cù u firmware in a memoria interna di u telefuninu.
- Installate u pacchetto cù u lugiziale cù a sequenza di azzioni: sceglite "Installazione", marca u pacchettu multirom_MI4c_ ... .zip, ci passiamo "U perchè di u firmware" à a destra.
- U novu OS hè installatu abbastanza rapidamente. Aspittendu a iscrizzione "... fatto" è mappaggi di bottoni "Reboot to OS"spingi.
- Ùn prestu micca attenzione à u missaghju "U sistema ùn hè micca installatu!", cambia u switch "U sbandate per riavvi" a destra è aspettate u download di l'iniziale di benvenuta MIUI 9.
- Dopu avè installatu a cuncezzione iniziale
avemu unu di i sistemi operativi più moderni basati nantu à Android 7!
MIUI 9 funziona perfettamente è rivela guasgi completamente u potenziale di i componenti hardware di Xiaomi Mi4c.
Spostate u switch "U sciampatu per cuminciare" diritta è aspettate a fine di a procedura. Poi premete u pulsante "Casa" ritornà à a schermata principale di TWRP.
Dopo aver pulitu le partizioni, in certi casi un riavvocu di TWRP hè necessariu pè chì i fatti successivi di stu manuale sò fattibili! Hè cusì, spegni u telefunu completamente è ricaricà nant'à a riparazione modificata, è dopu procedi à u passu chì vene.
Firmware personalizatu
In u mumentu chì MIUI cum'è un sistema operativu MI4c ùn risponde micca à i bisogni di l'utente, o semplicemente ùn piace micca quest'ultimu, pudete installà una solu da sviluppatori terzi Per u mudellu in questu, ci sò parechje cusci modificate da i dui cumandri cunnisciuti chì creano un software di sistema per dispositivi Android è porti da l'utenti entusiasmi.
Da esempiu è e cunsiglii per l'usu, dà u firmware LineageOScreatu da una di e squadre romodel più famose di u mondu. Per Mi4ts, u sistema mudernu propositu hè ufficialmente rilasciatu da a squadra, è à u mumentu di sta scrittura, esiste dighjà assemblaggi alfa LineageOS basati nantu à Android 8 Oreo, chì dà fiducia chì a soluzione sarà aggiornata in futuro. Pudete scaricà l'ultimi LineageOS costrutti da u situ ufficiale di a squadra, l'aggiornamentu hè fattu settimanale.
Scaricate l'ultima versione di LineageOS per Xiaomi Mi4c da u situ di sviluppatore ufficiale.
U pacchiu cun a versione attuale di LineageOS basata nantu à Android 7.1 dispunibule à u momentu di a scrittura di questu articulu hè dispunibule da scaricà à u link:
Scaricare LineageOS per Xiaomi Mi4c
L'installazione di l'OS di X custom in Xiaomi Mi4ts hè fatta in modo esattamente cum'è l'installazione di versioni localizate di MIUI 9 descritte sopra in l'articolo, cioè per traversu TWRP.
- Installate TWRP è u boot in l'ambiente di recuperu.
- Se versioni localizzate di MIUI sò state installate in u smartphone prima chì a decisione di cambià à u firmware modificatu hè stata fatta, allora tutte e partizioni ponu esse cancellate, ma pudete riesce a resettà u telefonu à l'impostazioni di fabbrica in TWRP.
- Copia LineageOS in memoria interna in qualunque modu praticu.
- Installate persunate per mezu di u menu "Installazione" in TWRP.
- Rinvià u sistema aggiornatu. Prima chì vene a schermata di benvenuta di LineageOS appena installata, duverete aspettà 10 minuti finu finu à tutti i componenti sò inizializati.
- Piazzà i parametri di basa di a copertina
è modificatu di Android pò esse apprezzatu pienu.
Optional. Se ci hè bisognu di avè i servizii di Android di Google cù i quali LineageOS ùn hè micca equipaggiati inizialmente, seguite e istruzioni in a lezzioni in u link:
Lezione: Cumu installà i servizii di Google dopu u firmware
In conclusione, mi piacerebbe rimarcà una volta più l'importanza di seguità attentamente l'istruzzioni, è a scelta curretta di l'utili è di i pacchetti di software quandu installa Android in u smartphone Xiaomi Mi4c. Firmware successu!