Recuperà i File Avast Antivirus

A causa più cumuna di l'errore di sta biblioteca hè a so assenza semplici in u sistema Windows. d3dx9_26.dll hè unu di i componenti di u prugramma DirectX 9, chì hè destinatu à l'elaborazione di grafica. L'errore si verifica quandu prova di lancià diversi ghjochi è prugrammi chì usanu 3D. Inoltre, se e versioni necessarie ùn accumpuniscenu, u ghjocu pò dà ancu un errore. Raramente, ma à volte succede sempre, è in questu casu una biblioteca specifica hè necessariu, chì hè solu dispunibule cum'è a 9a versione di DirectX.

I schedari addiziunali sò di solitu forniti cù u ghjocu, ma sì utrendu installatori incompleti, allora questu schedariu ùn pò esce in essu. Talvolta i file di biblioteche si danneghjenu quandu un computer hè improvvisamente spento, chì ùn hà micca un'alimentazione autonoma, chì pò ancu spiccà un errore.

Metodi di risoluzione di problemi

In u casu di d3dx9_26.dll, pudete aduprà trè modi per risolve u prublema. Scaricate la biblioteca cù un prugramma prughjettu per tali casi, aduprate u installatore speciale DirectX o fate questa operazione sè, senza applicazioni supplementari. Considerà ogni metudu separatamente.

Metudu 1: Cliente DLL-Files.com

Sta applicazione hà in u so arsenale un gran numaru di biblioteche è chì offre à l'utente una occasione pratica per installarli.

Scaricate DLL-Files.com Client

Per installà d3dx9_26.dll cun essa, avete bisognu di i seguenti passi:

  1. Inserite in a casella di ricerca d3dx9_26.dll.
  2. Cliccate "Effettuate una ricerca".
  3. Dopu cliccate nantu à u nome di u file.
  4. Cliccate "Install".

U prugramma hà a possibilità di sceglie un'altra versione, se quellu chì avete scaricatu ùn hè micca adatta à u vostru casu particulare. Per aduprà sta funzione, avete bisognu:

  1. Abilità u modu speciale.
  2. Sceglite un altru d3dx9_26.dll è cliccate "Sceglite una versione".
  3. Specifichi u percorso di stallazione.
  4. Preme "Installazione avà".

Metudu 2: Cunfigurazione Web

Questu metudu hè l'aggiunu à u sistema di a DLL necessaria installendu un prugramma spiciali - DirectX 9, ma prima ci vole da scaricà.

Scaricate DirectX Web Installer

In a pagina chì si apre, esegui l'operazioni seguenti:

  1. Selezzi a lingua di u vostru sistema operativu.
  2. Cliccate "Download".

  • Fighjate l'applicazione scaricata.
  • Accetta i termini di l'accordu.
  • Cliccate "Prossimu".
  • L'installazione principia, perchè tutti i schedari mancanti saranu aghjunti à u sistema.
    Cliccate "Finish".

    Metudu 3: Scaricate d3dx9_26.dll

    Pudete installà a DLL sè stessi cù e funzioni standard di Windows. Per fà quessa, primu avete bisognu di scaricarlo cun un portale internet spezializatu, è dopu cupià u schedariu scaricatu in a directory di sistema:

    C: Sistema di Windows 32

    Pudete puru mettenu quì pè tràghjendu.

    Ci sò alcune sfumature chì necessitano da esse considerate quandu installa un file DLL. U via per a copia di tali componenti pò cambià, dipende da a versione di u sistema operativu installatu. Per scopre chì opzione hè adatta specificamente per u vostru casu, leghje u nostru articulu chì descrive stu prucessu in dettaglio. Inoltre, pudete dà bisognu à registra una biblioteca. In stu casu, avete bisognu di si riferisce à u nostru altru articulu.