Cumu pulisce è deframmentà u registro?

Prima, vedemu prima ch'è ciò chì u registru hè, ciò chì hè per, è dopu, è cume in modo bonu pulitu è ​​deframmentà (accelerà) u so operazione.

Registru di sistema - Questu hè un grande basa di dati di l'OS di Windows, in cui mantene una mancia di e so impostazioni, in cui prugrammi conservanu e so impostazioni, i driver, è probabilmente tutti i servizii in generale. Naturalmente, cume funziona, diventa sempre più, u numeru di iscrizzione in sta cresce (dopu à tutti, l'utente installa sempre i novu prugrammi), è a maiò ùn pensa nè ancu à a pulizia ...

Se ùn pulite u registro, allora cù u tempu cumulera un numeru di linee sbagliate, infurmazioni, per verificà è ri-verifica di chì, a parte di u granaghju di e risorse di u vostru computer pò esse sprecata, è questu a rispunsazione à a velocità di u travagliu. Puddu per quessa, avemu parlatu in questu articulu nantu à l'accelerazione di Windows.

1. Pulizia di u registru

Per pulì u registru aduprà parechje utilità (purtroppu, Windows stessu ùn hà prufittenti sensibili in u so kit). Prima, vene vale notà utilità Wise Registry Cleaner. Permette non solu di sguassà u registru di errori è di detriti, ma dinò uttinizallu per a velocità massima.

Prima, dopu avè principiatu, cliccate nantu à u scansione di u registru. Dunque u prugramma ti pò truvà è mostra u numeru di errori.

Poi vi ponu dumandà à dà una risposta se accettate a correzione. Nantu à a maggior parte di i casi, pudete accettà in modu sicuru, ancu chì l'utenti cun esperienza vedanu cun di sicuru chì u prugramma sarà correttu quì.

In pocu secondu, u prugramma corregge l'errori, cancella u registru è vedete una relazione nantu à u travagliu fattu. Praticu è più impurtante, rapidu!

Ancu in u listessu prugramma, pudete andà à la tabulazione ottimizazione di u sistema è controllate cumu ci sò e cose. Personalmente, aghju trovu 23 prublemi chì sò stati riparati in 10 secondi. Cum'è si hè spessu riflessu in a velocità di u PC hè difficiule da valutà, ma un set di misure per ottimizà u sistema è accelerà Windows - hà datu u risultatu, u sistema ancu per ochju funziona assai più veloce.

Un altru bonu pulitore di registru hè CCleaner. Dopu avè principiatu u prugramma, andate in a sezione di travagliu cù u Registro di sistema è cliccate nantu à u pulsante di ricerca per prublemi.

Dopu, u prugramma furnisce una relazione nantu à l'errori trovati. Premete u pulsante di riparazione è godite di a mancanza di errori ...

2. Comprimete è Defrag Registru

Pudete cumprensì u registro à l'usu di a grande utilità - Wise Registry Cleaner. Per fà quessa, aprite a scheda "compressione del Registro di sistema" è cliccate nantu à l'analisi.

Poi u schermu si pò spegne è u prugrammu comincerà a scansione u registru. À quellu tempu hè megliu à ùn premete nunda è micca interferisce cun questu.

Aghju darete un rapportu è capiscià cumu pudete cumprà u registru. In stu casu, sta figura hè ~ 5%.

Dopu avete dì sì, u computer si riavanu è u registru sarà cumpressu.

Per a deframmentazione diretta di u registre, pudete aduprà una bona utilità - Auslogics Registry Defrag.

Prima di tutti, u prugramma analizza u registru. Ci vole un pocu di minuti da a forza, ancu in casi difficiuli, probabilmente di più ...

Ulteriormente furnisce una relazione nantu à u travagliu fattu. Se avete qualcosa di sbagatu, u prugramma vi propunirà una risoluzione è vi aiutera à ottimizà u vostru sistema.