Quandu si acquista un modem USB MegaFon, com'è u casu cù i dispositivi da altri operatori, ci hè spessu bisognu di sbloccarlo per aduprà tutte e carte SIM. A cumplicità di l'implementazione di sta attività hè directamente cunnessa cù u firmware installatu. Cume ind'è e istruzzioni chì seguanu, cunsidereremo a più opzioni di sbloccu attuali.
Sblocate u modem MegaFon per tutte e carte SIM
Chì esiste un numeru abbastanza grande di modemi USB, problemi prubosi ponu esse sferenti cù alcuni dispositivi per via di e so caratteristiche è a so compatibilità cù i prugrammi o a mancanza di questu. Inoltre, i tentativi di rimuovere restrizioni dighjà a fallimentu di u dispositivo. Questu deve esse cunsideratu prima di leggere u materiale sottu.
Opzione 1: Old firmware
Questu metudu di sblocu hè aduvatu se una di e versioni obsolete di firmware hè installata nantu à u vostru modem. C'è un esempiu, cogliamo u dispositivu cum'è a basa "Huawei E3372S" e sblochje per travaglià cù e tutte e carte SIM da u prugramma DC Unlocker.
Vedi ancu: Sblocate i modemie MTS è Beeline
Passu 1: Avè a chiave
Per sbloccà a maggior parte di i modem USB, inclusi i dispositivi MegaFon, avete bisognu di una chjave, chì pò esse ottenuta nantu à e piattaforme di negoziazione in Internet o in un ufficiu di vendita. Pò esse generatu aduprendu un serviziu online o un prugramma speciale. Huawei Unlock Code Calculator.
Andate in Huawei Unlock Code Calculator Online
- Guardate attentamente u vostru dispositivo è truvà u numeru in a linea "IMEI".
- A pagina di u serviziu in ligna, aghjuntate u valore indicatu in u campu cù u listessu e cliccate "Calc".
- Dopu à quessa, un valore apparirà in ogni riva inferiore. In u casu di modem USB-MegaFon è in particulare u dispositiu "Huawei E3372S", ci vole à copiare u codice da u campu "codice v201".
Passu 2: DC Unlocker
- Aprite u situ ufficiale di DC Unlocker à u ligame sottu. Eccu da cliccate "Download" e scaricà l'archiu à u PC.
Vai à scarica pagina DC Unlocker
- Fighjate tutti i schedari dispunibili usando un archiver è "Cum'è Amministratore" currite "dc-unlocker2client".
- À u momentu di u lanciatu di u prugramma, un modem USB cun l'installazione di tutti i driver standard deve esse cacciu à u computer. Se sì, da a lista "Selezziunu pruduttori" sceglie opzione "Modem di Huawei" è cliccate "Detect modem".
Passu 3: Sblocca
- In a console di prugramma, devi specificà u codice chì seguita, chì hà cambiatu in precedenza u valore "codice" à u numeru ricevutu in precedenza da u blocu "v201" nant'à u situ di u serviziu in linea.
a ^ cardlock = "code"
Dopu avè a fine di l'operazione, u prugramma deve risponde cù a linea "OK".
- Sì a risposta hè in qualchì modu diversu, pudete aduprà un altru comando AT à prudenza. In questu casu, i caratteri sò fatti copiati da a linea sottu è appiccicati in a console.
a ^ nvwrex = 8268,0,12,1,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0, a, 0,0,0
Premendu una tonalità "Enter" un missaghju deve vene "OK". Questa versione di u codice hè u più efficace è vi permette di rimuovere u serratu, indipende u statu di u modem.
Quandu riceve un missaghju "Errore" Pudete pruvà a seconda metà di e nostre istruzioni, chì include u prucessu di cambià u firmware.
Questa pratica pò esse considerata cumpleta.
Opzione 2: Nuuu firmware
A maiò parte di i moderni modem MegaFon cun software aggiornatu ùn ponu micca esse sbloccati introducendu una chiave speciale. Cusì, diventa necessariu installà una versione antica o modificata di u firmware. Avemu prupuneri di software HiLink cum'è a basa per a so superiorità significativa nantu à e altre opzioni.
Nota: In u nostru casu, un modem USB hè adupratu. Huawei E3372H.
Passu 1: Preparazione
- Approfitta di u prugramma "DC Unlocker" da u passu precedente, specificendu u codinu seguente in a console.
AT ^ SFM = 1
Sì a risposta hè un missaghju "OK", pudete continuà à leghje e istruzioni.
Quandu a corda appare "Errore" Flashing u dispositariu in modu tradiziunale ùn funzionerà. Questu pò esse fattu solu "metà di l'ago"chì ùn ne penseremu micca.
Nota: Secunu stu metudu, pudete truvà assai informazioni, ancu u foru w3bsit3-dns.com.
- In u listessu prugramma, avete bisognu di fà attente à a linea "Firmware" e sceglite ulteriormente u firmware in cunfurmazione cù u valore specificatu.
- Nantu à u novu modem, u strumentu di l'aggiornamentu hà bisognu di una password speciale. Si pò truvà nant'à u situ citatu in u primu metudu in a linea "Codiu Flash" pre-generazione di numeri "IMEI".
- Hè obbligatoria a scunzione di u dispositivo da u computer è rimproverà i prugrammi MegaFon standard.
Passu 2: i Driver
Senza a cunnessione di u modemu USB à u PC, installate i prugrammi spiciali in stretta conformità à l'ordine in cui sò stati indicati nantu à i ligami furniti.
- Driver di Data Huawei DataCard;
- FC Serial Driver;
- Servizio HiLink Mobile Broadband
Dopu à quessa, u dispositiu deve esse connessu à a porta USB di u computer, ignorendu l'installazione di software standard.
Passu 3: Firmware di transizione
Sicondu a versione di u firmware di a fabbrica, sò necessarie passi addizionali. Ulteriori manipolazioni anu da fà solu si u software hè adupratu. "2x.200.15.xx.xx" è sopra.
Vai à scaricà u Firmware di transizione
- Sù a pagina chì si trova in u ligame sopra, verificate a lista di i firmware è scaricate quella più adatta in u vostru casu. U prucessu di stallazione di ogni versione di software hè simili à l'altru è ùn deve micca dà prublemi.
- Se dumandà un còdice, pudete truvà in u "Codiu Flash"menzionatu prima.
- Dopu avè finitu l'installazione di u firmware, pudete procedere direttamente à l'installazione di u software principale.
Passu 4: Firmware di HiLink
- Dopu avà completatu o saltatu i passi da u passu precedente, seguitu u ligame sottu è scaricà u firmware "E3372h-153_Update_22.323.01.00.143_M_AT_05.10".
Vai à scaricà novu firmware
- Se ùn avete mancatu u terzu passu, ùn avete bisognu di un còdice di sbloccu quandu installate. In tutti l'altri casi, duverà esse ricevutu per mezu di u generatore è inseritu in u campu pertinente.
In casu di successu, vene un missaghju annantu à l'installazione di u lugiziale di u software.
- Avà avete bisognu di stallà l'interfaccia web à l'usu per configurà un modem USB in futuro. A scelta migliore in u nostru casu hè una versione modificata. "WebUI 17.100.13.01.03".
Andate à scaricà WebUI
L'utellu d'installazione hè cumplettamente identicu à u software, ma in stu casu ùn avete micca bisognu di entrà u còdice di sbloccu.
Passu 5: Sblocca
- Dopu à a fine di tutte e azzioni descritte in precedenza, pudete andà senza altru da sbloccà u dispositiu per funziunà cù tutte e carte SIM. Per fà quessa, ghjustu à fà u prugrammu "DC Unlocker" è aduprà u pulsante "Detect modem".
- In a console nant'à e informazioni di a periferica, incolla u set di caratteri chì seguita senza modifiche.
a ^ nvwrex = 8268,0,12,1,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0, a, 0,0,0
Vi avveranu notificati nantu à u bloccu di successu per mezu di un missaghju "OK".
Questu conclude quest'istruzione, postu chì u compitu principale deve esse cumplitu in quì. Se avete tutte e dumande, per esempiu, in termini di stallazione di u firmware nantu à i modem "Huawei E3372S"cuntattate ci à i commenti sottu.
Conclusione
Grazie à l'azzioni descritte da noi, pudete sblocà quasi tutti i moduli USB mai publicati da MegaFon. In particulare, questu vale per i dispositivi più moderni chì operanu in a rete LTE.