Cumu proteggere l'infurmazioni nantu à un drive flash in TrueCrypt

Ogni persona hà i so segreti, è l'urdinatore di l'urdinatore hà un desideru di conservarli in media digitale per chì nimu pò accede à l'infurmazioni segrete. In più, ognunu hà i drive flash. Ho già scrittu una guida semplice per i principianti à aduprà TrueCrypt (cumpresu, le istruzioni vi dicenu cume mettere a lingua russa in u prugramma).

In questo manuale vi mostreraghju in dettu cume di prutezzià i dati nantu à un discu USB da l'accessu natu autorizatu cun TrueCrypt. Crittografare i dati cù TrueCrypt pò garantisce chì nimu pò visualizzare i vostri documenti è i file, a meno che tu sia in u labburator di servizii speciali è un professore di crittografia, ma ùn pensu micca chì avete stu situazione.

Update: TrueCrypt ùn hè più supportatu è ùn hè micca sviluppatu. Pudete aduprà VeraCrypt per fà e stesse azzioni (l'interfaccia è l'usu di u prugramma sò guasgi identichi), chì sò spieghjate in questu articulu.

A creazione di una partizione TrueCrypt criptata nantu à u discu

Prima di iniziare, sceglite u discu flash da i file, s'ellu ci hè i dati più segreti - cumpagnatelu in una cartella di u vostru discu duru per un pocu, quandu quandu a creazione di u volumu criptografu hè finita, pudete ripiglià.

Lanciare TrueCrypt è cliccate nantu à u bottu "Create Volume", la Creazione di u Volume a Ferru guidata si aprirà. In essa, selezziunate "Crea un contenitore di file criptografatu".

Sò pussibule di sceglie "Cifre una partizione / un sistema chì ùn sò micca sistema", ma in questo casu avessi un prublema: puderete leggere solu u cuntenutu di u drive flash in u computer chì serve TrueCrypt hè installatu, ghjustu à fà quellu in ogni locu.

In a prossima finestra, selezziunu "u volume Standard TrueCrypt".

In Locu di u Volume, specificate a situazione nantu à u vostru discussione flash (specificate u caminu à a radice di u drive flash è inserite u nome di u file è l'estensione .tc sè).

U passu successivu hè di specificà i parametri di crittografia. E impostazioni standard seranu adatte è saranu ottimali per a maiò parte di l'utenti.

Specifichi a dimensione di a dimensione criptata. Ùn aduprate micca tutte e dimensioni di l'unità flash, lasciunu almeno circa 100 MB, saranu necessarii per accede à i file TrueCrypt necessari è pudete micca vulete criptà tuttu.

Specifichi u password desiderata, più ghjustu u megliu, in a finestra successiva, spostà a mouse in casu à traversu a finestra è cliccate "Formatu". Aspetta finu à a creazione di una partizione criptata nantu à l'unità flash. Dopu, chjappia u morsu per a creazione di volumi criptografati è tornà à a finestra principale TrueCrypt.

Copia i file TrueCrypt necessari in una unità flash USB per aprite u cuntenutu criptatu in altri computer

Ora hè u tempu di assicurassi chì putemu leggere i file da un drive flash criptografatu, micca solu in u computer chì è TrueCrypt hè installatu.

Per fà quessa, in a finestra principale di u prugramma, selezziunate "Strumenti" - "Installazione di u discu di u viaggiatore" in u menù e spuntate l'elementi cum'è nant'à a figura sottu. In u campu in cima, specificate u caminu à l'unità flash, è in u "Volu TrueCrypt à Muntà" campale u percorso à u file cun l'estensione .tc, chì hè un volume criptatu.

Fate un clic nantu à u pulsante "Crea" è aspettate finu chì i schedari necessarii sò copiati in u drive USB.

In teoria, avà chì inserisci una unità flash, ci vole che vene una richiesta di password, dopu chì un volume crittatu hè montatu à u sistema. Tuttavia, l'autorunazione ùn hè ancu funziunata: pò esse spenta da l'antivirus o da voi, postu chì ùn hè micca sempre brama.

Per montà un volumu criptografatu nantu à u vostru sistema è disattivu, pudete fà u seguitu:

Andate in a radice di l'unità flash è aprite u schedariu autorun.inf, situatu nantu à questu. U so cuntenutu sarà simile à quessu:

[autorun] label = Icona TrueCrypt Traveler Disk = TrueCrypt TrueCrypt.exe action = Mounting TrueCrypt volume open = TrueCrypt TrueCrypt.exe / q background / e / m rm / v "remontka-secrets.tc" shell start = Start TrueCrypt Start shell Task Shell Start start = TrueCrypt TrueCrypt.exe shell dismount = Dismount All TrueCrypt volumes shell shell dismount = TrueCrypt TrueCrypt.exe / q / d

Pudete piglià cumandate da stu schedariu è creà duie file .bat per montà una partizione criptata è disfattela:

  • TrueCrypt TrueCrypt.exe / q background / e / m rm / v "remontka-secrets.tc" - per muntà a partizione (vedi quarta riga).
  • TrueCrypt TrueCrypt.exe / q / d - Per scurdà (da l'ultima linea).

Spieghju: u file BAT hè un documentu in testu listu chì rappresenta una lista di cumandi da fà. Hè cusì, pudete avè avvicinu u Notepad, incollite u cumandatu di quì sopra è salvate u schedariu cù l'estensione .bat per a cartella radice di u drive flash USB. Dopu à quessa, quandu tu eseguu stu file, l'azione necessaria sarà fatta - montà a partizione criptata in Windows.

Speru chì puderia spiegà chiaramente tutta a procedura.

Nota: per visualizà u cuntenutu di un drive flash criptografatu quandu utilizanu stu metudu, avete bisognu di diritti di amministratore nantu à u computer chì ci vole di fà (eccettu i casi in cui TrueCrypt hè statu installatu annantu à u computer).