U discu duru conserva tutte e informazioni impurtanti per l'utente. Per pruteghje u dispositivo da accesso non autorizatu, si consiglia di definisce una password. Questu pò esse fattu cù u Windows integratu o un software speciale.
Cumu mettere una password in u discu duru
Pudete cuntenutu una password nantu à u discu duru nè di e so sezioni separate. Questu hè pratice se l'utente quessa proteghja solu certi file, cartelle. Per assicurà l'intera computazione, basta aduprà strumenti di amministrazione standard è stabilisce una password per u cuntu. Per pruteghje un discu duru esternu o stazionaru, devi usà un software particulare.
Vede ancu: Cumu definisce una parola d'accessu quandu accedi à un computer
Metodo 1: Prutezzione di u password di u discu
A versione prucessa di u prugramma hè scaricabile gratuitamente da u situ ufficiale. Permette di definisce una password à l'entrata di dischi individui è partizioni HDD. Tuttavia, i codici di serramentu pò differisce per i diversi volumi logichi. Cume l'installazione di a prutezzione in u discu fisicu di u computer:
Scaricate Disc Protezione Password per u situ ufficiale
- Avviate u prugramma è in a finestra principale selezziunate a partizione necessaria o discu perchè vulete mette un codice di sicurezza.
- Fate un clic destro in u nome HDD è selezziunate in u menù contestuale "Install Security Security".
- Crea una password chì u sistema puderà aduprà per blocà. Una scala cù a qualità di password hè apparsa sottu. Pruvate aduprà simbuli è numeri per aumentà a so cumplessità.
- Ripetite l'inserzione è, se hè necessariu, aghjunghjite un suggerimentu. Ciò hè un picculu testu accumpagnante chì apparirà se u còdice di chjappu hè fattu erratu. Cliccate nantu à l'iscrizzione blu "Suggerimento per password"di aghjunghje.
- Inoltre, u prugramma ti permette di aduprà u modu di prutezzione nascosta. Questu hè una funzione speciale chì blocca in silenziu u computer è cumincia a caricà u sistema operativu solu dopu à chì u codice di sicurezza currente hè statu inseritu.
- Cliccate "OK"per salvà e voste modifiche.
Dopu, tutti i schedari di u discu duru di u computer sò criptati, è l'accessu à elli sarà pussibule solu dopu avè inseritu a password. L'utile permette di installà a prutezzione in dischi fissi, partizioni separate è dispositivi USB externi.
Cunsigliu: Per pruteghju i dati nantu à u drive internu, ùn hè micca necessariu piacere una password. Se altre persone anu accede à u computer, allora restringe l'accessu à elli per mezu dell'amministrazione o configuranu una visualizzazione nascosta di file è cartelle.
Metudu 2: TrueCrypt
U prugramma hè liberu è pò esse adupratu senza installatu nantu à un computer (in modalità Portabile). TrueCrypt hè adatta per a prutezzione di partizioni di u discu duru individuale o qualsiasi altra media di memoria. Inoltre ti permette di creà contenitori di file criptati.
TrueCrypt supporta solu i dischi rigidi MBR. Se aduprate HDD cu GPT, allora ponu a password ùn funziona micca.
Per mette u còdice di sicurezza nantu à u discu duru per via TrueCrypt, seguite sti passi:
- Run u prugramma è in u menù "Volumi" cliccate "Create New Volume".
- L'Arrùgiu di Criptografia di i File si apre. Selezziunu "Cifre a partizione di u sistema o l'unità di sistema"se vulete definisce una password nantu à u discu induve Windows hè installatu. Dopu à chì cliccate "Prossimu".
- Specifichi u tipu di crittografia (normale o nascosto). Cunsiglii di usà a prima opzione - "U volume TrueCrypt Standard". Dopu à chì cliccate "Prossimu".
- Poi, u prugramma offre à sceglie di cifrà solu a partizione di sistema o u discu sanu. Selezziunate a scelta desiderata è cliccate "Prossimu". Usate "Criptà tuttu u discu"mettere u còdice di sicurezza in tuttu u discu duru.
- Specifichi u numeru di sistemi operativi installati nantu à u discu. Per un PC cun un solu sistema operativo, selezziunu "U-boot" è cliccate "Prossimu".
- In u listinu in goccia, selezziunu l'algitimu di crittografia desideratu. Avemu da raccomandà d'usu "AES" assai cun hashing "RIPMED-160". Ma pudete specificà ogni altru. Cliccate "Prossimu"per andà à u prossimu stadiu.
- Crea una password è cunfirmi in u campu sottu. Hè desiderabile chì si tratta di cumbinazioni di casu di numeri, lettere latinu (maestru, maestru) è caratteri speciali. A lunghezza ùn pò superà 64 caratteri.
- Dopu à questu, a raccolta di dati per creà un criptokey cumincerà.
- Quandu u sistema riceve una quantità sufficiente di informazioni, una chjave sarà generata. Questu crea una parola d'accessu per u discu duru finisce.
In più, u prugramma vi chiederà di specificà a situazione nantu à u computer in u quale a immagine di u discu hè impurtata per a ripresa (in casu di perdita di u còdice di sicurezza o dannu à TrueCrypt). A scena hè opizionale è pò esse fatta in qualunque altra mumentu.
Metudu 3: BIOS
U metudiu ti permette di definisce una password in u HDD o un computer. Ùn hè micca adatta per tutti i mudelli di schede madri, è e fasi di configurazione individuale ponu varia à dipende da e funzionalità di l'assembru PC. Procedura:
- Arresti e ripartisce u computer. Quandu apparisce una schermata di l'abertura nera è bianca, cliccate nantu à u menù per andà à u BIOS (differisce trà u mudellu di a scheda madre). A volte hè indicatu in u fondu di u schermu.
- Quandu apparisce a finestra principale BIOS, cliccate qui nantu à la scheda. "Sicurezza". Per fà ciò, aduprà e frecce nantu à a tastiera.
- Truvate a linea quì. "Impostu una password per HDD"/"Status di Password HDD". Selezziunu da a lista è cliccate nantu à a tasca. Enter.
- A volte, u graficu per l'entrata di una parola d'accessu pò esse trovu nant'à a tabulazione "Avvio sicuro".
- In alcune versioni di u BIOS, devi prima abilitare "Gestore di password di hardware".
- Crea una password. Hè desiderabile chì esse cuntene di numeri è lettere di l'alfabetu latinu. Conferma l'azione premendu Enter in a tastiera è salvà e cambiamenti apportati in u BIOS.
Vede ancu: Cumu entrà in u BIOS in u computer
Dopu, dopu, per accede à l'infurmazioni nantu à l'HDD (quandu accede è iniziendu Windows) devi intrà assai in quantu a password specifica in u BIOS. Pudete annullà quì. S'ellu ùn hè micca nisun parametru in u BIOS, provate à utilizà i Metodi 1 è 2.
A parola d'accessu pò esse messu nantu à un discu duru esternu o stazziunale, un dispositivo di memoria USB smintu. Questu pò esse fattu in u BIOS o in un prugrammu speciale. Dopu, l'altru utilizatori ùn puderanu micca accede à i schedari è i cartulari conservati in ellu.
Vede ancu:
Uccessu cartulti è file in Windows
Impostà una password per una cartella in Windows