Crea i configurazione di e cartulari cumpartite in VirtualBox


Quandu si lavora cù a macchina virtuale VirtualBox (di seguito - VB), spessu hè necessariu scambià informazioni trà u OS principale è u VM in sè.

Questa attività pò esse fatta cù e cartelle cumune. Si suppone chì u PC sia in esecuzione di OS di Windows è l'inserzione guest di add-on hè installata.

Circa i cartelli cumuni

I cartulari di stu tipu fornenu a praticità di travaglià cù VM di VirtualBox. Una opzione assai pratica hè di creà per ogni VM un cartulare simile chì serve per scambiate dati tra u sistema operativu di u PC è u sistema operativo guest.

Cumu sò creati?

Prima ci vole à creà una cartulina cumuna in u OS principale. U prucessu in sè hè standard - per questo u comando hè adupratu. "Crea" in u menù contestuale Cunduttrice.

In questu cartulare, l'utente può mette i file da u sistema operativo principale è eseguirà altre operazioni cun elli (mossa o copia) in modo da avè accesso à elli da a VM. Inoltre, i file creati in a VM è postu in un cartulare spartitu pò esse accessu da u sistema operativu principali.

Per esempiu, creà una cartella in u OS principale. U so nomu hè megliu da fà praticce è comprensibile. Ùn sò necessarie manipolazioni cù l'accessu - hè standard, senza cumunamentu aperto. Inoltre, invece di creà una nova, pudete usà u cartulare creatu in precedenza - ùn ci hè nisuna differenza, i risultati seranu esattamente uguale.

Dopo aver creatu una cartulina cumuna nantu à u OS principale, andate in a VM. Quì serà più cunfidenziale. Avè principiatu a macchina virtuale, selezziunate in u menù principale "Macchina"di più "Pruprietà".

A finestra di pruprietà VM apparirà nantu à u schermu. Spingi "Cartelle cumpartite" (Questa opzione hè nantu à a parte sinistra, in fondo à a lista). Dopo a pressione, u bottinu devia cambià u so culore in blu, chì significa a so attivazione.

Cliccate nantu à l'icona per aghjunghje una nova cartella.

A finestra Add Add Folder Folder appare. Aprite l'elenco a cumulazione è cliccate "Altru".

In a finestra di presentazione di i cartulari chì vene dopu, avete bisognu di truvà una cartella cumuna, chì, cum'è si ricorda, hè stata creata in precedenza nantu à u sistema operativu principale. Avete bisognu di clicà annantu è cunfirmà a vostra scelta cliccendu "OK".

Una finestra si vede automaticamente visualizendu u nome è a posizione di u cartulare sceltu. I parametri di questu secondu ponu esse impostati quì.

A cartulare spartita creata sarà immediatamente visibile in a sezione. "Connessioni di Rete" Explorer. Per fà quessa, in sta sezione vi vole à sceglie "Rete"di più VBOXSVR. In Explorer, pudete vede micca solu u cartulare, ma fate puru azioni cun.

Cartella temporanea

A VM hà una lista di cartelle cumunate predefinite. Queste ultime includenu Cartetti macchina è "Cartelle temporanee". U periodu di esistenza di u directory creata in VB hè strettamente interconnessu cù u dirittu in cui hè situatu.

A cartulare creata esisterà solu quandu u mumentu in cui l'usu chjude a VM. Quandu l'ultimu hè apertu di novu, u cartulare ùn esiste più - sarà eliminatu. Avete bisognu di ri-crei è accede à adi.

Perchè sta succede? A ragione hè chì questa cartella hè stata creata cume temporanea. Quandu a VM smetta di funzionà, si cancella da a sezione di cartulari temporanei. Di conseguenza, ùn sarà micca visibile in Explorer.

Aggiungemu chì, in a manera descritta sopra, si pò avè accessu non solu à u cumunale, ma dinò à ogni cartella di u sistema operativu principali (puru chì questu ùn sia proibitu per ragioni di sicurezza). Tuttavia, questu accessu hè temporaneu, esistendu solu per a durata di a macchina virtuale.

Cume cunnessione è configurà una cartulina cumuna permanente

A creazione di un cartulare in participazione permanente implica a messa in situ. Quandu aghjunghjite una cartella, attivate l'opzione "Crea una cartella permanente" e cunfirmi a selezzione premendu "OK". Dopu, hè visibile in a lista di costanti. Pudete truvà in "Connessioni di Rete" Exploreroltre à seguitu u menù Main menu - Vicinu di a Rete. A cartulare sarà salvata è visibile ogni volta chì lanciate a VM. Tutti i so cuntenuti rimarranno.

Cume avà configuratu una cartulina VB condivisa

In VirtualBox, stallendu una cartulina cumuna è gestisce ùn hè micca un travagliu difficili. Pudete fà cambiamentu o cancellarlo cliccendu nantu à u so nome cù u bottinu di diritta è selezziunà l'opzione cumuna in u menu chì si vene.

È ancu pussibule di cambià a definizione di u cartulare. Cioè, per renderu permanente o temporaneu, istituisce una cunnessione automatica, aghjuntu un attributu "Leggera solu", cambiate u nome è a località.

Se attivate l'elemento "Leggera solu"poi puderete piazzà i file in ellu è fà operazioni cù i dati contenuti in esse esclusivamente da u sistema operativu principale. Da VM per fà cusì in stu casu hè impossibile. A cartulare condivisa si trova in a sezione "Cartelle temporanee".

Quandu hè attivatu "Auto Connect" cun ogni lancio, a macchina virtuale tenterà di cunnessu à a cartella cumpartita. Tuttavia, quessa ùn significa chì a cunnessione pò esse stabilita.

Attivendu l'oggetto "Crea una cartella permanente", creemu a cartella appropriata per a VM, chì serà salvata in a lista di cartelle permanenti. Se ùn sceglite micca alcun elementu, allora sarà situatu in i cartulari temporanei di una VM specifica.

Questu cumpleta u travagliu nantu à a creazione è a configurazione di cartelle condivise. A pratica hè abbastanza sèmplice è ùn richiede micca e competenze particulari.

Vale ancu notatu chì certi file devenu esse spostati cun cura da a macchina virtuale versu quella vera. Ùn vi scurdate di a sicurezza.