À l'iniziu da u editore di e regule di gruppu locale, à parechji volte pudete vede una notificazione chì u sistema ùn pò ricunniscà u schedariu impiegatu. In questu articulu, parlemu nantu à i motivi di l'occasione di un tali errore, è i metudi per ripararli in Windows 10.
Metodi per riparà l'errori gpedit in Windows 10
Nota chì u prublema citata sopra hè spessu sfruntatu da l'utenti di Windows 10 chì aduprà a casa o u principiante. Ciò hè da u fattu chì l'editor di e regule di u gruppu locale ùn hè mancu appiccinatu per elli. I detentori di versioni Prufessiunale, d'impresa o di Educazione vedenu dinò in cunvenzione l'errore menzionatu, ma in u so casu spetta spessu da attività di virus o fallimentu di u sistema. In ogni casu, u prublema si pò corregge di diversi modi.
Metudu 1: Patch Speciale
Oghje stu metudu hè u più popularu è efficace. Per aduprà ancu, avemu bisognu di una patch pruizia chì installerà i cumponenti di sistema necessarii in u sistema. Chì l'azzioni descritte dopu sò fatti cù e dati di sistema, si consiglia di creà un puntu di ripristinamentu in casu.
Scaricate u installatore di gpedit.msc
Eccu quì u metudu descrittu sarà simu in pratica:
- Cliccate nantu à u ligame di sopra è scaricà in u vostru computer o archiu laptop.
- Staccà u cuntenutu di l'archiu per ogni praticu. Dentru ci hè un schedariu chjamatu "setup.exe".
- Fate u prugrammu estratu cliccendu dopu cliccendu in LMB.
- Apparirà "Installazione guidata" è vedite una finestra di benvenutu cù una descrizione generale. Per cuntinuà, bisogna cliccà "Prossimu".
- In a prossima finestra ci sarà un missaghju chì tuttu hè prontu per l'installazione. Per inizià u prucessu, cliccate nantu à u pulsante "Install".
- Subitu dopu, l'installazione di u patch è tutti i componenti di u sistema inizieranu. Attendemu à a fine di l'operazione.
- Dopu à pochi secondi, vedite una finestra cù un missaghju per a chjappu d'arriscera.
Attenzione, cume altre azzioni sò un pò differente dipende da a larghezza di bit di u sistema operativu adupratu.
Se state usando Windows 10 à 32 bit (x86), allora pudete cliccà "Finish" è cuminciate ad aduprà l'editore.
In u casu di OS x64, tuttu hè qualcosa di più cumplicatu. I pruprietari di tali sistemi anu da lasciare aperta a finestra finale è ùn premete micca "Finish". Dopu à ciò, avete a dughjite molte manipuli supplementari.
- Premete chjavi simultaneamente nantu à a tastiera "Windows" è "R". In a scatula chì si apre, digita u cumandamentu chì seguitu è cliccate "Enter" in a tastiera.
% WinDir% Tempu
- In a finestra chì si vede, vedite un elencu di cartelle. Truvà tra elli chjamatu "gpedit"è dopu u aprite.
- Avà avete bisognu di copià diversi file da sta cartulina. Avemu notatu in a screenshot sottu. Questi file devenu esse inseriti in a cartella situata in u parcorsu:
C: Sistema di Windows 32
- Dopu, andate in a cartula cù u nomu "SysWOW64". Sò situatu à u seguitu indirizzu:
C: Windows SysWOW64
- Da quì, copia i cartulari. "GroupPolicyUsers" è "GroupPolicy"cum'è un schedariu separatu "gpedit.msc"chì hè à a radice. Incolla questu tuttu avete bisognu in u cartulare "System32" à:
C: Sistema di Windows 32
- Ora pudete fermà tutte e finestre aperte è ripartite u dispositivo. Dopu avè riaviatu, riprovate à aprite u prugramma. Run cù una combinazione "Win + R" è inserite u valore
gpedit.msc
. Next, cliccate "OK". - Se tutti i passi anziani anu pigliatu, u Editor di Politiche di Gruppu si principia, prontu per l'usu.
- Indipendentemente da a bitrezza di u vostru sistema, pò dà à volte à a sferenza "gpedit" Dopu e manipule descritte, l'editore hè lanciatu cù una errore MMC. In sta situazione, andate à u seguitu via:
C: Windows Gpedit di temp
- In cartella "gpedit" truvà u schedariu cù u nome "x64.bat" o "x86.bat". Effettuate quellu chì risponde à u bit di u vostru sistema operativo. E funzioni chì cuntene sò eseguite automaticamente. Dopu à quì, pruvate à fà esecutore l'Editor di Politiche di Gruppo. Sta volta, tuttu deve agisce cum'è un horariu.
Stu metudu hè cumpletu.
Metudu 2: Verificate di virus
Di volta in volta, l'utenti di Windows chì anu una versione diversa da Home and Starter si truvanu dinò in furia à l'iniziu di l'editor. In a maiò parte di sti casi, hè u virus chì hà infiltratu in u computer. In tali situazioni, avete da ricurrà à aduprà u software speciale. Ùn avete fiducia in u prugramma integratu, cum'è prublema maliziana pò danneghja troppu. U lugiziale più cumuna di stu tipu hè Dr.Web CureIt. Se ùn avete micca intesu di questu finu, allora li raccomandemu chì leghje u nostru articulu speciale, in chì spiegamu in dettu e sfumature d'uso di questu utilità.
Se ùn vi piace u utilità descritta, pudete aduprà un altru. U più impurtante hè di caccià o curà i file affetti da virus.
Per di più: Verificendu u vostru computer per virusu senza antivirus
Dopu, avete bisognu di pruvà à avvicinà l'Editor di Politiche di Gruppu. Se necessariu, dopu verificà, pudete ripetere i passi descritti in u primu metudu.
Metudu 3: Reinstallazione è Riparazione di Windows
In situazioni in cui i metudi sopra descritti ùn anu da esutu un risultatu pozitivu, vale a pena di rifà à reinstallà u sistema operativu. Ci hè parechje maniere chì ti permettenu di avè un OS pulitu. È per aduprà certi di elli ùn hè micca bisognu di software di terza parte. Tutte l'azione sò praticate cù Windows. Avemu parlatu di tutti questi metudi in un articulu separatu, perchè vi propemu di seguità u ligame quitu è lu leggete.
Leggi ancu: Metudi per a reinstallà u sistema operativu di Windows 10
Hè effettivamente tutti i modi per chì no vulemu parlà in questu articulu. Speremu chì una di elli puderà aiutà a correggere l'errore è ripristinà a funzionalità di l'Editor di Politiche di Gruppo.