Modu sicuru di Windows 10 pò esse utule per risolve diversi prublemi di l'urdinatore: per rimuovere virus, fissà l'errore di cunduttori, inclusi i decessi di u schermu blu, ripresentà a password di Windows 10 o attivà u cuntu in l'amministratore, principia u recuperu di u sistema da un punto di riparazione.
In questo manuale, ci sò diversi modi per entrà in Windows 10 Safe Mode quandu u sistema iniziò è pudete entrà in u, ancu quandu avete o entrendu u sistema operativo hè impussibile per una ragione o altra. Purtroppu, u modu cunnisciutu di lanciari a modalità sicura per F8 ùn funziona più, è dunque duverà aduprà altri metodi. À a fine di u manuale ci hè un video chì mostra chiaramente cume accede à u modu sicuru in 10-ke.
Immettete a modalità sicura per mezu di a configurazione di u sistema msconfig
U modu primu, è probabilmente assai familiare per entrà in u modu sicuru di Windows 10 (funziona in versioni precedenti di u OS) hè di aduprà a utrazione di configurazione di u sistema, chì pò esse principiatu premendu i tasti Win + R di a tastiera (Win hè a chiave di u logo di Windows), è dopu tippu msconfig in a finestra Run.
In a finestra di "Configurazione di u sistema" chì si apre, andate in la scheda "Download", selezziunate u sistema operativo chì deve esse principiatu in modu pruviu è seleziona l'opzione "Modu sicuru".
In listessu tempu, ci sò parechje modalità per esse: Minimu - avviate a modalità sicura "normale", cù un desktop è un setu minimu di driver è di servizii; un'altra shell hè di modu sicuru cù a linia di cumunamentu supportu; rete - cumincià cù u supportu di a rete.
Quandu hè finitu, cliccate "OK" e riavvià u vostru computer, Windows 10 cumincerà in modu pruovo. Poi, per tornà à a modalità di avvallamentu normali, aduprà msconfig u listessu modu.
A avvicinazione di u modu di sicuru cù e opzioni speciali di boot
Questu modu di lanciare Windows 10 mode sicuro di solitu richiede ancu chì l'OS in u computer hè avastatu. Tuttavia, ci sò duie variazioni di stu metudu chì ti permettenu di entrà in modalità sicura, ancu s'ellu ùn pudete micca accede o inizià u sistema, chì descriveraghju ancu.
In generale, u metudu implica i seguenti passi simuli:
- Cliccate nantu à l'icona di notifiche, selezziunate "Tutte le opzioni", andate in "Aggiorna è sicurezza", selezziunate "Riprova" è in "Opzioni di scaricamentu speciale" cliccate "Ripartizà avà". (In certi sistemi questu articulu pò esse mancu. In stu casu, aduprà u metudu seguente per entrà in modu sicuru)
- Solu nantu à u schermu di e opzioni speciali di download, selezziunu "Diagnostica" - "Impostazioni avanzate" - "Opzioni di download". È cliccate nantu à u bottinu "Ripartisce".
- Nant'à u schermu di e opzioni di avvicinamentu, premete i tasti 4 (o F4) a 6 (o F6) per lanciare l'opzione cumuna sicura.
Hè impurtante: Sì ùn pudete micca accede à Windows 10 per aduprà sta opzione, ma pudete andà à a schermata di login cun una password, allora pudete lanciare opzioni di scaricamentu specifichi cliccando prima nantu à l'immagine di u pulsante di accumudamentu in u dirittu in basso à destra e tinghjia Shift , cliccate "Restart".
Cumu entrate in u modu sicuru di Windows 10 cù un drive flash di boot è u discu di riparazione
È infine, se ùn pudete ancu andà à a schermata di login, allora ci hè un altru modu, ma avete bisognu di una unità USB flash aviabile o discu cù Windows 10 (chì pò esse facilmente creata nant'à un altru computer). Avvia da un tale discu, e poi premete i tasti Maiusc + F10 (questu aprirà a riga di comando), o dopu selezziunu una lingua, in la finestra cù u pulsante "Install", clicca "Ripristina sistema", poi Diagnostica - Impostazioni avanzate - Riga di comando. Pè dinò per sti scopi, pudete usà micca u kit di distribuzione, ma u discu di ripruducazione di Windows 10, chì si faci faciule per mezu di u pannellu di cuntrollu in l'elemento "Recuperu".
À u prompt di l'ordine, inserisci (a modalità sicura sarà applicata à l'OS caricata per difettu in u vostru computer, se esistenu parechji sistemi):
- bcdedit / set {default} safeboot minimu - per u prossimu avvicinamentu in modalità sicura.
- bcdedit / set {default} safeboot network - Per moduscia sicura cù u supportu di a rete.
Se vulete inizià a modalità sicura cù a supplicazione di a riga di cume, prima usate u primu cumandamentu listatu sopra, è dopu: bcdedit / set {default} safebootalternateshell sì
Dopu avè eseghitu i cumandamenti, chjate u prompt di comando è ripartite u computer, u metterà automaticamente in modalità sicura.
In u futuru, per abilità l'inizialisazione normale di u computer, aduprà a linea di cume, chì esiste cum'è amministratore (o in la manera descritta sopra) cum'è: bcdedit / deletevalue {default} safeboot
Un'altra opzione quasi u listessu modu, ma ùn principia micca immediatamente, ma piuttostu diverse opzioni di boot da i quali sceglie, mentre l'applanu à tutti i sistemi operativi compatibili installati nantu à u computer. Run u prompt di cumulazione da u discu di riparazione o di u drive di boot di Windows 10 cum'è descrittu in sopra, allora inserisci u comando:
bcdedit / set {globalsettings} advancedoptions true
È dopu à a so missione, hè vicina à u chjassu di u chjamatu è ripartisce u sistema.
In u futuru, per sbarrazzà e opzioni specifiche di boot, aduprate u comando (pò esse da u sistema in sè, aduprendu a riga di comando cum'è amministratore):
bcdedit / deletevalue {globalsettings} avanzate
Modu Furu Windows 10 - Video
E à a fine di a guida video, chì mostra chiaramente cume accede à u modu sicuru in diversi modi.
Pensu chì certi di i metudi descritti saranu certamente adatti. Inoltre, pudete puru aghjunghje a modalità sicura in u menu di l'iniziu di Windows 10 (descrittu per 8-ki, ma funzionarete quì) per esse sempre capace di lanciatu subitu. In questu casu, l'articulu Windows 10 Recovery pò esse utile.