Cumu cunnessu u discu duru da u computer à u laptop (netbook)

Bonu ghjornu à tutti.

Un travagliu tipicu: trasferisce un gran numeru di file da u discu duru di u computer à u discu rigiu di u laptop (bè, in generale, hè andatu à lasciatu u vechju discu di u PC è ci vole à usà per memorizà diversi file, cusì, di rigalu, menu di capacità .

In dui casi, ci vole à cunnesse u discu duru à u laptop. St'articulu hè quì à u primu situ, cunsiderate una di e più semplare e versatili opzioni.

Domanda numero 1: cume si smetta u discu rigiu da u computer (IDE è SATA)

Hè logicu chì, prima di cunnessione di l'unità à un altru dispositivo, esse deve esse eliminatu da l'unità di sistema PC.U fattu hè chì, dependendu l'interfaccia di cunnessione di u vostru drive (IDE o SATA), i caselli chì saranu richiesti da cunnessione differiranu. A propositu dopu in articulu ... ).

Fig. 1. Hard Drive 2.0 TB, WD Green.

Allora, per ùn induvà quale tippu di discu avete, hè megliu da estrà prima da l'unità di sistema è guardà a so interfaccia.

Ùn ci hè regula un prublemu per l'estrazione di i più grandi:

  1. Prima, spegnite u computer à u pienu, tra cui rimuovere u tappu da a rete;
  2. aprite a copertura laterale di l'unità di sistema;
  3. rimuete da u discu dur à tutti i tappi chì sò cunnessi;
  4. svitate i viti di fissaggio è scuscate u discu (di regula, va in un slittu).

U prucessu hè veramente faciule è veloce. Dopu, guardate attentamente l'interfaccia di cunnessione (veda Fig. 2). Ora, a maiò parte di l'unità di mudernità sò cunnesse cun SATA (un'interfaccia moderna dà un trasferimentu di dati à grande velocità). Se avete un vecchio discu, hè pussibule chì abbia una interfaccia IDE.

Fig. 2. Interfacce SATA è IDE nantu à i dischi rigidi (HDD).

Un altru puntu impurtante ...

In i computer, di solitu, i discuri “grossi” di 3,5 pollici sò installati (veda Fig. 2.1), mentri in i portatili, disci più chjughi di 2,5 pulzetti sò installati (1 inch sò 2,54 cm). E figure 2.5 è 3.5 sò aduprate per indicà i fattori di forma è si dice nantu à a larghezza di u casu HDD in pollici.

L'altezza di tutti i dischi rigenti 3.5 moderni hè di 25 mm; chistu hè chjamatu "semi-altezza" paragunatu à i dischi più antichi. I pruduttori usanu questa altezza per tene da una à cinque piastre. In 2,5 disci rigidi tuttu hè diversu: l'altezza originale di 12,5 mm hè stata rimpiazzata da 9,5 mm, chì cuspite finu à trè piatti (cume ancu esistenu dinù disci diluitivi). L'altezza di 9,5 mm hè diventata nant'à u standard per a maggior parte di i portatili, ma alcune cumpagnie anu daveru à pruduce 12,5 mm di discu duru basatu annantu à trè piatti.

Fig. 2.1. Fattore di forma Unità di 2,5 pollici - in cima (urdinatori, netbooks); 3,5 pollici - u fondu (PC).

Cunnesse una unità à un laptop

Supponemu chì avemu trattatu cù l'interfaccia ...

Per a cunnessione diretta bisognu una scatula speciale (scatula, o tradotta da l'anglese. "Box"). Queste case sò variabili:

  • 3.5 IDE -> USB 2.0 - significa chì questu casu hè per un discu di 3,5 pollici (è cum'è in un PC) cun una interfaccia IDE, per a cunnessione à una porta USB 2.0 (velocità di trasmissione (attuale) micca più di 20-35 Mb / s) );
  • 3.5 IDE -> USB 3.0 - lu stissu, solu u cambiu hè più altu;
  • 3.5 SATA -> USB 2.0 (simili, a differenza in l'interfaccia);
  • 3.5 SATA -> USB 3.0 etc.

Questa scatula hè una scatula rettangulale, leggermente più grande di a dimensione di u discu stessu. Questa scatula si apre di solitu da u spaziu è un HDD hè inseritu direttamente in elli (vedi fig. 3).

Fig. 3. Inserite u discu duru in BOX.

In realtà, dopu à ciò hè necessariu cunnesse l'alimentatore (adattatore) à sta scatula è cunnessa per via di un cavu USB à u laptop (o TV, per esempiu, vede Fig. 4).

Se u discu è a scatula funzenu, allora in "u me computer"avete un altru dischettu cù chì pudete travaglià cum'è un hard disk regale (furmatu, copia, eliminà, etc.)

Fig. 4. Connettu a scatula à u laptop.

Se improvvisamente u discu ùn sia micca visibile in u mo computer ...

In stu casu, pudete bisognu di 2 passi.

1) Verificate se sò i driver per a vostra scatula. Di norma, Windows si stalla sè, ma se a boxa ùn hè micca standard, allora ci ponu problemi ...

Per mette in opera, lanciate u manager di dispositivi è scopre s'ellu ci hè un driver per u vostru dispositivo, ci sò segni di esclamu gialli (cum'è in fig. 5). Consiglio ancu di verificà u computer cù una di e utilità per i piloti autoreverenti:

Fig. 5. U prublema cù u driver: (Per aprite u manager di dispositivi - vai à u pannellu di controllo di Windows è usa a ricerca).

2) Andate à gestione di u discu in Windows (Per entrà in questu, in Windows 10, cliccate à u clicciu destro in u bottinu START) è verificà s'ellu ci hè un discu duru connectatu. Se hè, allora più prubabile, affinchì diventa visibile - hà bisognu di cambià a lettera è u formatta. Hè cusì, per effettu, aghju un articulu separatu: (I cunsigliu).

Fig. 6. Gestione di Dischi. Quì pudete vede ancu i disci chì ùn sò micca visibili in l'esploratore è "u mo computer".

PS

Aghju tuttu. À propositu, se vulete trasmette un sacru di lima da un PC à un laptop (è ùn pensate micca di aduprà u HDD da un PC à un laptop), un altru modu hè pussibule: cunnessu u PC è u laptop à a rete locale, è poi copia una copia. Per tuttu ciò, solu un filu sarà basta ... (se tenemu cunsideratu chì esistenu schede di rete nantu à u laptop è in computer). Per saperne di più infurmazione in stu articulu nantu à a rete locale.

Good Luck 🙂