Cumu rimuovere l'ombra da u visu in Photoshop

Se prima ùn ci era praticamente nisuna alternativa à l'installazione di Windows da un CD, avà, cù l'introduzione di tecnule più moderni, stallà un sistema operativu da un drive flash hè ancu assai populu. Facemu capisce cumu ponemu Windows 7 in un computer da una unità USB.

Vede ancu:
Cumu installà Windows
Installà Windows 7 da u discu

Algorithm di Installazione di l'OS

In larga parte, l'algitimu per l'installazione di Windows 7 da un drive flash ùn hè micca assai micca chè u metodo più tradiziunale d'installazione chì utilizza un CD. A principale differenza hè a configurazione di u BIOS. Inoltre, ci vò dì chì avete da avè a manu un prucedimentu USB-boot pre-preparatu cù a distribuzione di u sistema operativu specificatu situatu nantu ad ellu. Dopu, capiscemu lentamente cumu installà Windows 7 da una unità flash USB à un PC di desktop o laptop.

Lezione: Creà una unità di memoria USB 7 di Windows in UltraISO

Passu 1: Configurazione di UEFI o Impostazioni di u BIOS

Prima di procedere cù l'installazione di u sistema operativu, devi configurà i parametri UEFI o BIOS in modo chì quandu avviate u computer pò avè à avvicinà u sistema da l'unità flash USB. Inizià a descrizione di azzioni cun prugrammu di sistema di nanzu - BIOS.

Attentu! I versioni più vechje di BIOS ùn supportanu micca u travagliu cù un drive flash cum'è un dispositivo di installazione. In questu casu, per stallà Windows 7 cù i supporti USB, avete bisognu di rimpiazzà o rifatisce a scheda madre, chì in questo casu ùn justifiche micca sempre u scopu.

  1. Prima di tuttu, avete bisognu di andà in u BIOS. L'entrata hè fatta subitu dopu avè accesu u PC quandu u computer emette un segnale tipicu. A stu mumentu, avete bisognu di preme una di i tasti di a tastiera, chì saranu indicati nantu à u schermu. Più spessu questu F10, Del o F2, ma certe versioni di BIOS puderanu avè altre opzioni.
  2. Dopu avè attivatu l'interfaccia di u BIOS, avete bisognu di andà à a sezione per specificà u dispositiu di boot. Più spessu sta sezione hè chjamata "Boot" o questa parola hè presente in u so nome. In e versioni di alcuni pruduttori, pò esse chjamatu dinò "Funzioni avanzate di BIOS". A transizione hè fatta premendu i tasti di navigazione di tastiera è premendu u pulsante Enter quandu sceglite a tabulazione o l'elemento richiudente.
  3. Dopu a transizione, una sezione aprirà quì avete bisognu di assignà u dispositivo di archiviazione USB cum'è prima dispositiva di avvicinamentu. I dettagli di questa pratica dependenu di a versione specifica di u BIOS è ponu variare assai. Ma u punto hè di spostà u dispositivu USB in u primu postu in l'ordine di avvicinamentu in a lista visualizzata.
  4. Dopu chì a scelta hè fatta, per uscire da u BIOS è salvà i parametri inseriti cliccate nantu à u pulsante F10. A finestra di dialogu si aprite quì avete bisognu à cliccà "Salvà"è dopu "Esce".

U BIOS hè adesso configuratu per adeguà u computer da u supportu USB. Dopu, tenemu cunsideratu cume di configurà se usate un analogu più mudernu di u BIOS - UEFI. Se quandu hè installatu da un discu in u software di stu sistema, ùn ci vole micca cambiamenti di parametri, allora durante l'installazione da un lettore flash, avete bisognu di adeguà e regolazioni.

  1. Prima di tutti, inserisci u drive USB flash di bootable in u connettore USB di u vostru PC desktop o laptop. Quandu accende u computer, aprite immediatamente l'interfaccia UEFI. Qui ci vole à cliccà nantu à u pulsante "Avanzate"chì hè in u fondu di u schermu, o cliccate F7 in a tastiera.
  2. In a finestra chì si apre, andate in tab "Download". Hè quì tutte e operazioni chì ne interessanu sò fatti. Cliccate nantu à l'elemento in opposizione u parametru "Supporto USB". In a lista chì vene, seleziona "Inizializazione completa".
  3. Dopu cliccate nantu à u nome di u parametru più recente in a finestra attuale - "CSM".
  4. In a finestra chì si apre, cliccate nantu à u parametru "Running CSM" e selezziunu da a lista chì compare "Enabled".
  5. Dopu à ciò, un numeru di impostazioni addiziunali saranu visualizzate. Cliccate nantu à l'elemento "Opzioni di u peru di l'iniziu" e sceglite una opzione "UEFI solu".
  6. Ora cliccate nantu à u nome di u parametru. "Bootu da i dispositivi di archiviazione" e sceglite da a lista "Sia, UEFI Prima". Per ritornà à a finestra precedente, cliccate nantu à u bottinu. "Torna".
  7. Comu pudete vede, avà in i tabulazioni di a finestra principale "Download" aghjunghje un elementu di più - "Scaricà Tuttu". Cliccate nantu à sta.
  8. In a finestra chì si apre, cliccate nantu à u parametru "Tipo di OS" e selezziunu da a lista di opzioni "Modu UEFI di Windows".
  9. Ritornu à a finestra di sezione principale. "Download". Trova u blocu di parametri "Priorità di l'iniziu". Cliccate nantu à l'elemento "Boot Option". Da a lista, selezziunate u nomu di u drive USB-bootable cunnessu.
  10. Per salvà e impostazioni è uscite da UEFI, cliccate nantu à a chiara F10 in a tastiera.

Questu cumpleta a configurazione di l'UEFI per scaricà u computer da a unità flash USB.

Lezione: Installazione di Windows 7 in un laptop cù UEFI

Stage 2: Setup and procedure procedure

Quandu i parametri BIOS o UEFI sò stati specificati per avviare u PC da l'unità flash USB, pudete procedere per travaglià cù u kit di distribuzione di Windows 7, chì si trova in u drive USB.

  1. Cunnessi l'unità flash in u connettore adeguatu di u computer (se ùn l'avete micca fattu prima) è ripartite u PC per l'avanzà da ellu. In a finestra di installazione chì si apre, selezziunate e impostazioni di localizazione per voi in i listi in goccia (lingua, layout di tastiera, furmatu d'ora). Dopu avè inseritu i dati necessarii, premete "Prossimu".
  2. Andate in a prossima finestra, cliccate "Install".
  3. L'infurmazioni nantu à l'accordu di licenza apriranu. Verificate a casella è cliccate "Prossimu".
  4. A finestra di selezzione di tippu di stallazione si aprite. Quì cliccate nantu à l'elemento "Installazione completa".
  5. In u prossimu tappa, avete bisognu di specificà a partizione nantu à a quale installà u OS. Condizione impurtante: stu volumu deve esse completamente vuoto. Sì ùn hè micca sicuru nant'à questo, pudete semplicemente sceglie u so nome è premete "Prossimu"da fà una procedura di stallazione stessa.

    Se sapete chì u discu ùn hè micca vuoto, volete reinstallà u sistema operativu, o sì ùn sapete micca sicuru se i dati sò memorizzati in ellu, allora in questo casu hè necessariu eseguire una procedura di formattazione. Sì qualchi dati impurtanti sò salvati in sta sezione di u discu rigiu, allora li si trasferisce in un altru locu, postu chì tutte e informazioni contenute in stu volumu di u trasportatore saranu distrutti. Per andà à a procedura, selezziunate a sezione desiderata è cliccate "Setup di u discu".

    Lezione: Formatu un partitu C di u discu rigiu in Windows 7

  6. Allora selezziunate u nomu di a stessa sezione, è in a nova finestra cliccate nantu à l'elemento "Format".
  7. Poi in a finestra di dialogo premendu u pulsante "OK" Assicuratete e vostre azioni testimunendu à u fattu chì sì cundiscendu di e conseguenze di a prugramma lanciata, cum'è a distruzzione di tutte e informazioni da a sezione selezionata.
  8. A procedura di formattazione sarà fatta. Dopu à a so terminazione, in a finestra di installazione di l'OS principale, selezziunate di rigalizà a partizione di u discu (adesso formattata) è cliccate "Prossimu".
  9. U prucedimentu d'installazione di u sistema operativu cumincieghja, chì duverà un pocu di tempu dipende da e caratteristiche hardware in u computer. L'infurmazione nantu à e fasi è a dinamica di u so passaghju ponu esse ottenute immediatamente in a finestra di installatore.

Stage 3: Initial System System

Quandu u sistema operativo hè installatu, per travaglià cù u sistema, avete bisognu di fà qualche azzione per a so configurazione iniziale.

  1. Subitu dopu a stallazione, una finestra si aprirà induve avete bisognu à inserisce u vostru nome d'utente è u nomu d'ordinatore. Questi dati sò introdotti arbitrariamente, ma per u primu parametru pudete aduprà qualchi caratteri alfanumerici, cum'è cirillicu, e solu latinu è numeri sò permessi per u nome di u PC. Dopu avè inseritu i dati, cliccate "Prossimu".
  2. In u prossimu tappa, se vulete, pudete proteggere u vostru computer cù una password. Per fà quessa, avete bisognu di invoglia u listessu espressione di codice in i primi dui campi. Un sughjettu hè intrudutu in u campu di più ughjettu in casu chì a password hè stata dimenticata. Dopu avè inseritu questi dati o, lascendu tutti i campi vuoti (se a password ùn hè micca necessaria), premete "Prossimu".
  3. Allora una finestra si apre per entrà in a chiave di licenza. Si pò truvà in a scatula cù a distribuzione di Windows. Se avete acquistatu u sistema operativo via Internet, allora a chiavi deve esse mandata per e-mail in un missaghju da Microsoft per confermà l'acquisto. Inserite l'espressione di u còdice in u campu, selezziunate a casella in a casella è premete "Prossimu".
  4. Una finestra si apre cù una scelta di opzioni d'installazione. A maiò parte di i utilizatori anu a scelta "Usate l'impostazioni consigliate"perchè hè u più versatile.
  5. In a prossima finestra, setate u fuso horariu attuale, l'ora è a data cume si faci in l'interfaccia standard di Windows 7, è cliccate "Prossimu".
  6. Dopu, quandu si capisce u driver di scheda di rete installatu, u prugramma di stallazione vi chiede di configurà a rete. Pudete fà dinò quì pè sceglie una di e opzioni di cunnessione è fà e l'impostazioni cum'è si fate cù l'interfaccia di u standard OS. Se vulete prugna questu prucedimentu per dopu, allora ghjustu pressà "Prossimu".
  7. Dopu, a pre-configurazione di Windows 7 hè cumpleta è si apre "Desktop" stu sistema operativu. Ma per garantisce u travagliu più praticu cù u computer, avete comunque bisognu di fà un aghju più fine di u sistema operativo, installà i driver è i prugrammi necessarii.

    Lezione: Identificà i driver necessarii per u PC

Cum'è si pò vede, stallà Windows 7 da una unità USB ùn hè micca diversa da l'installazione cù un dischjettu. A principale differenza hè in a configurazione di preinstallazione di u lugiziale di sistema (BIOS o UEFI), è ancu chì i supporti cù u kit di distribuzione saranu micca cunnessi cun CD-ROM, ma via u connettore USB. I rimanenti passi sò quasi identichi.