Fix AMD AMD Output - Not Connected

E immagini animate sò una di e risorse più impurtanti per a creazione di siti web, ghjochi è altri prughjetti di grande scala. Ma pudete creà animazione solu in prugrammi spiciali chì sò pensati specificamente per questo. Questu articulu presenterà una lista di prugrammi chì ne sò capace.

In stu listinu vi sarà presentatu u prugramma di u calibru più diversu, chì pò esse adeguatu sia per prufessiunali, sia per i principianti. Alcune di elli pudenu esse utili solu in una situazione certa in cui l'altri ùn aiutanu micca, ma tutti sò stati creati per u listessu scopu - per diversificà a creatività.

Facile animatore gif

Easy Animator GIF hà una gestione abbastanza cunnisciscitu di u fotu per quadru, ciò chì vi permette di ammaestine rapidamente. In stu prugramma, in più di a vostra propria animazione di u tragittu, pudete creà una animazione da u video. Un altru vantaghju hè chì l'animazione pò esse salvata in 6 formati diversi, bè, naturalmente, i mudelli, cù chì pudete decorà u vostru situ cù una bella bandera di publicità animata o un bottinu.

Scaricare Easy GIF Animator

Pivot animator

Stu prugramma hè differente da u precedente per u scopu. Ié, hà ancu un cuntrollu di cunsideru cunsegna per cornice, ma hè destinatu più à creà figure in movimento. U prugramma hà parechji oggetti pronti, ma in aggiunta à elli pudete creà u vostru, è solu allora ghjustu à muvà.

Scaricate Pivot Animator

Matita

Un prugramma abbastanza simile, in cui ùn ci sò micca assai funzioni è strumenti, ma per questa ragione hè facile da ammaestà, è di più à stu, a so interfaccia hè assai simile à Paint, chì face u travagliu ancu più faciule.

Scaricare Pencil

Anime studio pro

Questu prugramma per creà i cartoni era originalmente sviluppatu, cume u so nome induce, per creà un anime, ma cù u tempu hè statu sempre di più trasformatu è allargatu, è ora pudete tracciate un carattere veramente bonu in lu. Grazie à e "ossa" à chì pudete attaccà i vostri caratteri, animali abbastanza facilmente. In più, u prugramma per creà l'animazione 3d hà una linea tempu pratica, chì hè fatta assai megliu di l'Amicatore GIF Facile o di l'Animatore Pivot.

Scaricate Anime Studio Pro

Studio di Synfig

Questu prugramma per creà animazioni gif ha dui modi editor, una linea tempu pratica è un serie di strumenti abbastanza spaziale. In più, ci hè aghjunta un pannellu di parametri chì vi permette di personalizà ogni parametru in modo più accuratu. Inoltre, stu prugramma per a creazione di animazioni 2d permette di cuntrullà semplicemente i caratteri, è ancu fà qualunque caratteru ti sorte di fora da l'editor integratu.

Scaricare Synfig Studio

DP Animation Maker

In questo prugramma, a funzionalità hè assai differente da a funzionalità di prugrammi precedenti. Questu hè destinatu piuttostu à creà un clip da e diapositive o à animate u sfondo, chì pò esse necessariu in ghjochi 2d. Da u spressu puderia particularmente identificà a linea timeline, ma hè praticamente micca necessaria in u prugramma, dunque stu minus ùn accara micca un rolu speciale, ma ghjucra un periodu di tempuranza.

DP Animation Maker

Carta D'animazione Plastica

Plastic Animation Paper hè un prugramma di disegnu di animazione. Hè specificamente progettatu per questo, è prevede ancu di aduprà una penna di terze parti. U funziunamentu semplice è l'interfaccia low-key sò solu una cover per e capacità di stu prugramma. In particulare, spessu tra i vantaggi di aduprà e immagini cum'è schizzi pè trà a continuazione di l'animazione.

Scaricate u Plastic Paper Animation

Adobe Photoshop

Tuttu u famosu prugramma per a mudificazione di l'imagine, stranamente, hè ancu un strumentu per creà l'animazione. Benintesa, sta funzione ùn hè micca chjave, ma à volte hè un grande sostitu per un prugramu simu, cume u Matita.

Scaricate Adobe Photoshop

Lezione: Cumu creà animazione in Adobe Photoshop

Senza software impurtante, hè impossibile creà animazione, chì senza un matita ùn sarà micca pussibile trame una immagine. A scelta hè assai vasta è varieghja, è trà i numerosi prugrammi, questu lista ùn hè micca simile à l'altru. Ognunu di elli hà u so propiu scopu, è ognunu deve esse adupratu per stu scopu, in modo da micca complicà a vostra vita, speremu chì questu sia ciò chì fate.