Samsung DeX hè u nome di a tecnulugia proprietaria chì permette di aduprà i telefoni Samsung Galaxy S8 (S8 +), Galaxy S9 (S9 +), Nota 8 è Nota 9, è u tablet Tab S4 cum'è un computer, cunnessu à u monitor (adatta per a TV) cù u dock appropriatu - Stazioni DeX Station o DeX Pad, oltre à usà un semplice cavu USB-C à HDMI (solu per Galaxy Note 9 e Galaxy Tab S4 tablet).
Cum'è, recentemente, aghju adupratu a Nota 9 cum'è u smartphone principale, ùn sò micca me stessu, se ùn avessi micca sperimentatu cù a possibilità descritta è chì ùn hà micca scrittu sta breve recensione nantu à Samsung DeX. Ùn hè micca interessante: esichendu Ububtu in Nota 9 è Tab S4 cù Linux in Dex.
Opzioni di cunnessione differenze, compatibilità
Di sopra, ci erau trè opzioni per cunnesse un smartphone per aduprà u Samsung DeX, è cunsideratu chì avete già vistu e dumande di sti funzioni. Tuttavia, ci sò pochi i lochi induve sò dichjarate e differenze in i tipi di cunnessione (eccettu a grandezza di e stazioni di anchje) chì, per certi casi, pò esse impurtanti:
- Stazione Dex - a prima versione di stazione di andatura, u più generale di a so forma rotonda. U solu chì hà un connettore Ethernet (è duie USB, cum'è a opzione successiva). Quandu hè cunnessu, blocca a prugna cuffie è l'altoparlante (muffle u sonu s'ellu ùn ne uscite micca da u monitor). Ma nunda chiusa scanner di impronta. Massima risoluzione supportata - Full HD. Inclusu ùn hè micca un cavu HDMI. Caricabellu disponibile.
- Dex pad - Una versione più compatta, paragonabile in dimensione à u smartfone. Nota, eccettu chì hè più spessa. Connettori: HDMI, 2 USB è USB Type-C per a carica (cavu HDMI è carregatore cumpresu). L'altariu è u foru di u mini-jack ùn sò micca bloccati, u scanner d'empronta digitale hè micca bloccatu. A risoluzione massima hè 2560 × 1440.
- Cavu USB-C-HDMI - L'upzione più cumbattita, à u mumentu di scrive u testu, solu Samsung Galaxy Note 9 hè supportata. Se avete bisognu di un mouse è di una tastiera, duverete connettilu via Bluetooth (pudete usà u schermu di u smartphone cum'è touchpad per tutti i metodi di cunnessione), è micca via USB, cum'è a precedente opzioni. Inoltre, quandu hè cunnessu, u dispositivu ùn carica micca (ancu se pudete mette nantu à u wireless). A risoluzione massima hè 1920 × 1080.
D'altronde, in base à alcune recensioni, i prupietarii di Note 9 anu ancu varie adattatori polivalenti USB Type-C cù HDMI è un set di altri connettori chì sò stati rilasciati originalmente per i computer è i portatarii (ci sò parechji di Samsung, per esempio, EE-P5000).
Tra l'ultime sfumate:
- A Stazione DeX è u Pad DeX anu rinfrescatu.
- Sicondu alcuni dati (ùn aghju truvatu nunda di informazioni ufficiali nantu à questu tema), quandu usando a docking station, hè possibile usà simultaneamente 20 applicazioni in modalità multitasking, usando solu cavi - 9-10 (forse cunnessu à l'alimentazione o u raffreddamentu).
- In u modu simplici di duplication screen, per l'ultimi dui metodi, 4K risoluzione di supportu hè dichjaratu.
- U monitoru à chì cunnessi u vostru smartphone per travaglià deve supportà u profilu HDCP. A maiò parte di i monitor moderni lu supportanu, ma ancu o cunnessi per mezu di un adattatore pò semplicemente ùn vede micca a stazione di attacco.
- Quandu aduprate un carregatore non originali (da un altru smartphone) per e stazioni di agganciamento DeX, ùn ci pudemu micca basta energia (cioè, ùn basta micca à "principià").
- DeX Station è DeX Pad sò compatibili cù Galaxy Note 9 (almenu in Exynos), ancu se a compatibilità ùn hè micca indicata in magazzini è in l'imballu.
- Una di e dumande frequenti - pò esse adupratu da DeX quandu u smartphone hè in un casu? In a versione cù un cavu, questu, naturalmente, deve travaglià. Ma in a stazione di attraccione - ùn hè micca un fattu, ancu se a copertura hè relativamente sottu: u connettore semplicemente “ùn ghjunghja” micca quì u necessariu, è a copertura deve esse rimpiazzata (ma ùn aghjusteghju micca chì ci sia copre cù chì stu travagliu).
Pare di aver citatu tutti i punti impurtanti. A cunnessione stessa ùn deve micca dà prublemi: basta cunnessione di cavi, topi è tastiere (via Bluetooth o USB in a stazione di attaccamentu), cunnessa u vostru Samsung Galaxy: tuttu deve esse determinatu automaticamente, è nantu à u monitor vedete un invitu à aduprà DeX (se non, date un ochju à notifiche nant'à u smartphone, ci ponu cambià u modalità di operazione di DeX).
Operà cù Samsung DeX
Se avete mai travagliatu cù e versioni "desktop" di Android, l'interfaccia per mezu di DeX ti dirà molto cunnisciuta: a stessa barra di task, interfaccia di finestra, icone nantu à u desktop. Tuttu funziona in modu dolce, in ogni casu ùn aghju micca avutu à affrontà i freni.
Tuttavia, micca tutte e applicazioni sò pienu compatibili cù Samsung DeX è ponu travaglià in modalità a schermu full (incompatibili funzionanu, ma in forma di "rettangulu" cù dimensioni immutabile). Tra quelli compatibili ci sò:
- Microsoft Word, Excel è altri di a serie Microsoft Office.
- Microsoft Remote Desktop, se ci vole à cunnesse à un computer cù Windows.
- A più avanzata applicazioni Android da Adobe.
- Google Chrome, Gmail, YouTube è altre applicazioni Google.
- Media Players VLC, MX Player.
- Autocad mobile
- Applicazioni di Samsung incorporate.
Ùn hè micca un listinu cumpletu: quandu hè cunnessu, se andate nantu à a lista di applicazioni di u desktop De Samsung DeX, vi sarà un link à u magazinu cù chì i prugrammi supportanti a tecnologia sò raccolti è pudete sceglie ciò chì ti piace.
Inoltre, se attivate a caratteristica di u Lanciante di Game in e Funzioni Avanzate - Impostazioni di Giochi in u vostru telefonu, a maiò parte di ghjochi lavorerà in a chjama di full-screen, ancu se i controlli in i quali ùn ponu micca esse molto praticu s'ellu ùn supporta micca a tastiera.
Se durante u travagliu ricevi un SMS, un missaghju in u messaggero o una chiamata, pudete risponde, naturalmente, direttamente da u "desktop". U microfunu di u telefonu adiacente sarà adupratu di modu standard, è u monitor o l'altatore di u smartphone seranu usati per a uscita sonora.
In generali, ùn avete micca avutu difficoltà particolari quando usanu u telefuninu cum'è un computer: tuttu hè implementatu assai semplicemente, è e applicazioni sò dighjà familiari.
Cosa ti tocca à prestà attenzione:
- In l'applicazione Impostazioni, Samsung Dex apparisce. Fighjate u tempu, pò truvà qualcosa di interessante. Per esempiu, ci hè una funzionalità sperimentale per fà scansioni, ancu applicazioni senza supportu in u modale di a schermu cumpleta (ùn hà fattu per me).
- Esaminate tasti d'accessu, per esempiu, cambià lingua - Shift + Spaziu. Sottu hè una screenshot, a chjesa Meta significa a chiave di Windows o Command (s'ellu si utilizza u tastieru Apple). Chiavi di sistema cum'è u Screen Print.
- Alcune applicazioni ponu furnisce funzioni addiziunali quandu si cunniscenu à DeX. Per esempiu, Adobe Sketch hà a funzione Dual Canvas, quandu u schermu di u smartphone hè adupratu cum'è una tavoletta grafica, si basa nantu à u cù un stylus, è a maghje ingrandita hè visibile nant'à u monitor.
- Cum'è aghju dighjà detto, a schermata di u smartphone può esse usata cume un touchpad (pudete abilità a modalità in a zona di notificazioni di u smartphone, quandu hè connessu à u DeX). Aghju capitu per un bellu tempu di trascinà e finestre in sta manera, allora chì vi informeraghju immediatamente: cù duie dita.
- Una cunnessione di l'unità flash hè supportata, ancu NTFS (ùn aghju micca provatu dischi esterni), ancu un microfunu USB externu hè aghjuntu. Pò esse prudente per sperimentà cù altri dispositivi USB.
- Per a prima volta, era bisognu di aghjunghje una disposizione di tastiera in l'impostazioni di a tastiera hardware per chì si pudessi entrà in dui lingue.
Forse aghju scurdatu di dirà qualcosa, ma ùn aghju micca dumandati di dumandà in i commenti - pruvaraghju di risponde, duv'ellu ci vole, pratichjarà un esperimentu.
À a conclusione
Diverse cumpagnie anu pruvucatu una tecnulugia similare di Samsung DeX in diversi momenti: Microsoft (in Lumia 950 XL) era HP Elite x3, qualcosa di simile era attendu da Ubuntu Phone. Inoltre, pudete aduprà l'applicazione Sentio Desktop per implementà tali funzioni nantu à i telefuni, indipendentemente da u fabbricante (ma cun Android 7 o novu, cun capacità di cunnessione di periferiche). Forse, per qualcosa cum'è u futuru, ma forse no.
Finora, nisuna di e opzioni sò state "sparate", ma assai sughjetti, per certi utenti è scenarii d'usu, Samsung DeX è analoghi ponu esse una ottima opzione: in realtà, un computer molto ben protetto cù tutti i dati impurtanti sempre in vostra tasca, adatta per molte attività s'è ùn parlemu micca d'usu prufessiunale) è per quasi tutti i "navigà in Internet", "inserisci foto è video", "guarda filmu".
Personalmente per mè, aghjunu assai bisognu chì mi puderia mi limitu cun un smartphone Samsung in congiunzione cù u DeX Pad, s'ellu ùn era per u campu di l'attività, è qualchì abitudini chì anu sviluppatu per 10-15 anni di utilizà stessi programmi: per tutte e cose chì Aghju da fà in u computer fora di l'attività prufessiunale, avessi più di basta. Benintesa, ùn anu da scurdà chì u prezzu di telefunuti compatibili ùn hè micca, ma molte persone li acquistanu è cusì, senza sapè nunda nantu à a possibilità di espandisce a funzionalità.