Durante una conversazione in Skype, ùn hè micca raro chì sentite u fondu è l'altri rumori estraniari. Hè cusì, voi, o u vostru interlocutore, pudete udite micca solu a conversazione, ma dinò u rumu in a stanza di l'altra parte. Se u rumu soni aghjusta à sta, a cunversazione si trasforma in tortura. Figuremu cumu per sguassà u rumu di u pianu, è altre interferenze sonore in Skype.
Regole di conversazione di base
Prima di tutti, per minimizà l'impattu negativu di u rumu estranju, avete bisognu di aderà à certe regule di cunversazione. In listessu tempu, esse deve esse rispettatu da i dui interlocutori, altrimenti l'efficacia di l'azione diminuisce bruscula. Seguite queste linee guida:
- Sì ancu pussibuli, si ponu u microfunu luntanu da i parlanti;
- Voi site voi accantu à u microfunu;
- Tingete u microfunu luntanu da vari fonti di rumu;
- Fighjate i surdarii cum'è silenziunu quant'è pussibule: micca più forte di ciò chì avete bisognu à sentite l'altru persona;
- Cum'è pussutu, eliminà tutte e fonti di rumu;
- Se possibile, aduprà micca un cuffie incastunate è urdinatori, ma un auricellu plug-in specializatu.
Impostazioni di Skype
Tuttavia, per minimizà l'effetto di u rumu di u fondu, pudete fà ajustamenti à e impostazioni di u prugramma stessa. Passà successivamente à e voci di menu di l'applicazione Skype - "Strumenti" è "Impostazioni ...".
A seguitu, vai à a sottosezione "Impostazioni sonore".
Quì avemu da u travagliu cù l'impostazioni in u bloccuiu "Microphone". U fattu hè chì, per difettu, Skype imposta automaticamente u volumu di u microfunu. Questo significa chì quandu si cumincia à parlà in silenziu, u volume di u microfunu aumenta quandu hè più forte - diminuisce, quandu u silenziu - u volume di u microfunu ghjunghja à u massimu, è cusì cumincia à prende tutti u rumu ambientale chì riempe a vostra stanza. Allora, rimuete a marcata da l'impostazione "Permette l'impostazione di microfono automatica", è traduce u so cuntrollu di u volumu in a posizione desiderata per voi. Hè cunsigliatu di fà solu in u centru.
Reinstallà i driver
Se i vostri interlocutori si lamentanu sempre di u sughjettu eccessivu, fate a prova di reinstallà i driver di a registratrice. In stu casu, avete bisognu di stallà solu u driver di u fabbricante di microfonu. U fattu hè chì, qualchì volta, in particulare quandu aghjusta l'impianto, i driver di u fabbricante ponu esse rimpiazzati da i driver standard di Windows, è questu hà un impattu negativu nantu à u funziunamentu di i dispositivi.
Pudete installà i driver originali da u discu d'installazione di l'apparecchiatura (se avete ancora unu), o scaricateli da u situ ufficiale di u fabbricante.
Sì avà aderitu à tutte e raccomandazioni sopra ripresentate, allora questu hè garante di aiutà riduce u livellu di u rumu di u fondu. Ma ùn scurdate chì a culpa di a distorsione sonora pò esse un malfunzionamentu nantu à u latinu di un altru abbonatu. In particulare, pò avè urdinatori difettosi, o pò esse avè prublemi cù i driver di a scheda audio di u computer.