Fighjate ghjochi PSP in Android


A volte processu audiodg.exe, in u travagliu in u background, crea una crescente carica di risorse informatiche. Parechji utenti ùn sanno micca cosa fà in una situazione simile; dunque, in a nostra guida d'oggi, pruvaremu à aiutà.

I metudi per a riparazione di crashs cù audiodg.exe

Prima di iniziare l'azione, vale tuttu u scopu di ciò chì avemu a faccia. U prucitu audiodg.exe si riferisce à u sistema, è hè un strumentu per a interazione di u sistema operativo è pre-installatu in l'effetti sonori di driver. I prublemi in u so travagliu sò rari, ma, in un modu o in l'altru, sò associati à difettu di software.

Vede ancu: Soluzione di problemi cù u prucessu rthdcpl.exe

Metudu 1: Disattiva gli effetti sonori

A ragione principale chì audiodg.exe carica u processore hè un fallimentu in l'effetti sonori di i driver. Per risolve u prublema, avete bisognu di spegnere l'effetti - stu fattu hè cusì:

  1. Aprite "Start" e scrive in a barra di ricerca "Pannello di cuntrollu". In Windows 7 è Vista, cliccate nantu à l'elemento corrispondente in u menu à a destra.
  2. Averiscia "Pannello di cuntrollu" in mode "Icone grandi", allora cerca è aprite l'oggetto "Soni".
  3. Cliccate nantu à la scheda "Riproduzione"selezzione articulu "Speakers"chì pò esse etichettatu cum'è "Speakers"è cliccate "Pruprietà".
  4. In "Pruprietà" andate à tab "Miglioramenti" (altrimenti "Miglioramenti") è selezziunate a scatula "Spegni tutti i effetti sonori" o "Disattivà tutte e miglioramenti". Poi cliccate "Applicà" è "OK".
  5. Cliccate nantu à la scheda "Prisente" è ripetite i passi 3-4.
  6. Per riparà u risultatu, ripartite u vostru PC o laptop.

Queste azzioni aiutanu in a maggior parte di i casi, ma à volte u prublema ùn pò esse risolta cù u so aiutu. In stu casu, lette.

Metudu 2: Mute u microfunu

Una ragione abbastanza rara per u comportamentu insolitu di audiodg.exe pò esse un microfunu attivu o un cunflittu tra parechji dispositivi di registrazione, s'ellu ci hè più di una. L'errore di stu tipu hè indicata da l'inefficacia di a procedura descritta in Metudu 1. L'unica soluzione à sta prublema hè di spegne i microfoni.

  1. Vai à l'attellu di gestione "Soni", seguendu i passi descritti in i punti 1-2 di u metudu precedente, è aprite a tab "Prisente". Selezziunu u primu di i dispositivi visualizzati è cliccate nantu à ellu. PKMselezziunate "Disable".
  2. Ripetete a procedura per i microfoni rimanenti, s'ellu ci hè, è dopu ripartite u computer.
  3. Verifichi cume si comporta audiodg.exe - a carica nantu à u processore deve cadere. In futuro, dispositivi problematichi pò esse ripresentati, se ci vole.

    Leggi più: Accende u microfunu in un computer cù Windows 7, Windows 8, Windows 10

L'inconvenientu è l'inconvenienti di stu metanu sò evidenti, ma ùn ci sò micca alternative.

Conclusione

Sintendu, ponemu in mente chì audiodg.exe raramente diventa vittima di un'infezione virale.