Tipicamente, iTunes hè adupratu da l'utenti per controllà i dispositivi Apple da un computer. In particulare, pudete trasmette i sonnetti à u dispositivo, aduprendu i, per esempio, cum'è notifiche per i messaggi SMS in entrata. Ma prima chì i sonnetti sò nantu à u vostru dispositivo, avete bisognu di aghjunghje ad iTunes.
Per primu funtu in u prugramma iTunes, quasi tutti i utilizatori sò prutezziunati per certi travagli in u travagliu di certi attività. U fattu hè chì, per esempiu, cù u stissu trasferimentu di soni da un computer à iTunes, dovete seguità alcune regule, senza a quali i sonni sò addizionati à u prugramma è ùn saranu micca.
Cumu aghjunghje suoni à i iTunes?
Preparazione di u sonu
Per installà u vostru propriu sonitu in un missaghju ricevente o chjamà iPhone, iPod o iPad, dà bisognu di aghjunghjale à iTunes, è dopu sincronizelu cù u dispositivo. Prima di aghjunghje u sonu à iTunes, devi assicurà chì i punti chì seguenti sò osservati:
1. A durata di u signal audio ùn hè micca più di 40 secondi;
2. U sonu hà u formatu musicale m4r.
Pudete già truvà u sonu cum'è pronta per l'internet è scaricarlo à un computer, o creà ellu stessu da qualunque file musicale di u vostru computer. Cumu pudete creà u sonu per u vostru iPhone, iPad o iPod cù un serviziu in linea è iTunes, prima descrittu in u nostru situ web.
Vede ancu: Cumu creà una suoneria per iPhone è aghjuntila à u vostru dispositivo
Fate un sonu à iTunes
Pudete aghjunghje i suoni à u vostru computer in iTunes in dui modi: usando l'Esplora di Windows è aduprà u menu di iTunes.
Per aghjunghje un sonu à iTunes cù l'Esploratore di Windows, ci vole à aprire dui finestre in u schernu nant'à u tempu: iTunes è a cartella duve u sonu hè aperta. Puru trascinatelu à a finestra di iTunes è u sonu caderà automaticamente in a sezione di suoni, ma a condizione chì tutte e sfumate descritte sopra sò osservate.
Per aghjunghje un sonu à iTunes cù u menu di u prugramma, cliccate nantu à u bottinu in u angulu in alto à sinu "File"è poi andate à u puntu "Add file in the library".
L'esploratore di Windows apparirà nantu à u schermu, duve avete bisognu di andà à a cartella induve u vostru file musicale hè aghjuntatu, è selezziunu dopu cliccendu dopu.
Per fà vede a sezione di iTunes in cui sò salvati i suoni, cliccate nantu à u titulu di a sezione attuale in u angulu in alto à sinu, è dopu in u menu addizionale chì pò vene, selezziunate "Sounds". Se ùn avete micca questu articulu, cliccate nantu à u pulsante. "Edit menù".
In a finestra chì si apre, selezziunate a casella "Sounds"è poi cliccate nantu à u pulsante "Fatti".
A apre a sezione "Sounds", a schermata visualizera un elencu di tutti i file musicali chì ponu esse installati nantu à u dispositiu Apple cume una suoneria o un segnali sonoro per i messaghji ricevuti.
Cume sincronizza i suoni cù un dispositiu Apple?
U passu finale hè di copià i sonnetti in u vostru gadget. Per fà sta missione, cunnessa à u vostru computer (cù un cavu USB o a sincronia di Wi-Fi), è cliccate nant'à iTunes nantu à l'icona di apparellu visualizata.
In u riquadro di sinistra, andate in tab "Sounds". Sta tabulazione deve apparse in u prugramma solu dopu u mumentu di a sonnità aghjuntu à iTunes.
In a finestra chì si apre, selezziunate a casella "Sincronizza i Soni"è selezziunu unu di i dui elementi dispunibili: "Tutti i sonni", se vulete aghjunghje tutti i sonni da iTunes à u dispositiu Apple, o "Sounds Selected", dopu chì duvete avà a nota chì suoni saranu aghjunti à u dispositivo.
Complete u trasferimentu di informazioni à u dispositiu cliccendu nantu à u pulsante in u riquadro inferiore di a finestra. "Sync" ("Applica").
D'altronde, i suoni saranu aghjunti à u vostru dispositivo Apple. Per cambià, per esempiu, u sonu di un missaghju SMS in entrata, aprite l'applicazione nantu à u dispositivo "Impostazioni"è poi andate in sezione "Sounds".
Articulu apri "Messaghju sonitu".
In blocu "Suonerie" u primu in a listessa sarà i suoni di l'utente. Avete basta à toccà u sonu selezionatu, cusì facendu sona per i messaggi per difettu.
Se capite un pocu, dopu à un po ', usendu iTunes diventa assai più pratice è comodo da a possibilità di urganizà una media media.