Cume per riparà l'errore cù a libreria hal.dll


Cum'è Apple iPhone ùn permette micca di espansione di a memoria interna, parechji utenti anu da pulì periodicamente l'infurmazioni chì ùn sò micca necessarie. Di regula, a maiò parte di e fotografie annantu à u telefunu sò ricusate da e foto, chì ponu esse cancellate da l'apparecchiatura, in precedenza trasferite in un computer.

Trasferisce e foto da iPhone à u computer

Oghje discurremu una varietà di modi per trasferisce e fotografie digitali da u vostru telefonu versu u vostru computer. Ognuna di e soluzioni presentate hè simplici è permette di affacà subitu à a missione.

Metudu 1: Esploratore di Windows

Prima, parlemu di u metudiu standard di trasferimentu di e immagini da u telefonu versu u computer. Una situazione impurtante: iTunes deve esse installatu in un computer (ancu s'ellu ùn hè micca necessariu), è u telefuninu hè accoppiatu cù u computer (per questo, in un smartphone, previa richiesta di u sistema, avete bisognu di entrà un passcode).

  1. Connettu u vostru iPhone à u vostru computer cun un cavu USB. Aspettate chì a cunnessione sia accaduta, è dopu avè u Windows Explorer. A lista di dispositivi connessi visualizera u telefunu.
  2. Andate in u memoria interna di e immagini di u vostru dispositivo. Tutte le foto è i video saranu visualizati nantu à u schermu, sia in un smartphone sia in solu in memoria di u dispositivo. Per trasferisce tutte e immagini à u computer, appughjate a scelta di tastiera nantu à a tastiera. Ctrl + Aè dopu trascinaru e immagini à u cartulare desideratu nantu à u computer.
  3. Se avete bisognu di trasferisce micca tutte e immagini, ma quelle selettive, tenitete premutu u tastu di a tastiera CtrlE dopu cliccate nantu à e foto desiderate, ponu esse evidenziate. Allora ghjustu trascinarle è lassatevi in ​​una cartella di u vostru computer.

Metudu 2: Dropbox

Tuttu u serviziu di nube hè assai pratice da aduprà per esportà immagini da iPhone in computer, è viceversa. Cunsiderà altre azzioni nantu à l'esempiu di u serviziu Dropbox.

Scaricate Dropbox per iPhone

  1. Run in u vostru telefonu Dropbox. In a parte centrali di a finestra, selezziunu u pulsante. "Crea"è poi tocca nantu à l'elemento "Carica una foto".
  2. Quandu a foto biblioteca di l'iphone hè affissata in u schermu, selezziunate e scatule per e immagini desiderate, è poi selezziunate u pulsante in l'angulu in dirittu superiore "Prossimu".
  3. Specifichi u cartulare di destinazione induve e copie saranu copiate e iniziendu a sincronia cliccendu nantu à u bottinu "Download".
  4. Aspetta chì e foto per sparisce sincon icona. Da ora in poi, e foto sò in Dropbox.
  5. U passu chì seguitu hè di aprire u cartulare di Dropbox nantu à u vostru computer. Quandu i dati sò sincronizzati quì, tutte e immagini saranu caricate.

Metudu 3: Documenti 6

Un tipu di prassi utativu cum'è un gestore di file ùn permette micca salvà è lanciate vari tipi di schedari in l'iPhone, ma ancu di fà accessu velocemente in un computer. U metudu hè adatto se l'iPhone è u computer sò cunnessi à a stessa rete Wi-Fi.

Leggi ancu: Gestori di file per iPhone

  1. Sì avete ùn avete micca ancora installatu Documents 6 nantu à u vostru smartphone, scaricate è installate gratuitamente da l'App Store.
  2. Download Documenti 6

  3. Lanciate Documenti. In u angulu inferiore sinistra, aprite a tab "Documenti"è dopu a cartella "Foto".
  4. Cliccate nantu à l'icona di i ellissi à fiancu à a maghjina, e selezziunà "Copia".
  5. Una finestra supplementare apparirà nantu à u schermu, induve avete bisognu di selezziete a cartella cui Documenti copierà l'immagine, è dopu finì u trasferimentu. Copiate dunque tutte e immagini chì si vogliono trasmette à u vostru computer.
  6. Ora, u telefuninu hà bisognu di attivà a sincronia di Wi-Fi. Per fà quessa, cliccate nantu à l'icona di ingranaggi in u angulu in alto à sinistra, è aprite l'alimentu "Unità Wi-Fi".
  7. Imposta u slider intornu "Abilita" in una posizione attiva, è allora attenta à l'URL chì vedi - hè per ellu chì duverete andà à ogni browser web in u vostru computer.
  8. Quandu u computer face u ligame, avete bisognu di dà permesso à u telefonu per scambià informazioni.
  9. Nant'à u computer ghjè un cartulare induve hà traslocu a nostra foto, è dopu a foto stessa.
  10. Cliccando nantu à u schedariu, a foto si aprirà in a grandezza completa è sarà dispunibule di salvamentu (cliccà à dirittu nantu à elli è selezziunate) "Salvà l'immagine chì").

Metudu 4: iCloud Drive

Forse u modu più praticu per trasferisce e immagini da un iPhone à un computer, cum'è in stu casu, l'esportazione di e immagini à u nube sarà completamente automatica.

  1. Prima ci vole à verificà chì a carica di foto sia attiva da u telefuninu. Per fà ciò, aprite i parametri, seguitu da selezzione in cima di a finestra a vostra ID d'Apple.
  2. In a nova finestra aperta sezione iCloud.
  3. Selezzi un item "Foto". In a nova finestra, assicuratevi chì avete elementi attivati Libreria media di ICloudpuru "U mio rughjone di a foto".
  4. Scaricate è installate iCloud per Windows in u vostru computer.
  5. Scaricate iCloud per Windows

  6. Una cartulina comparà in Esploratore di Windows "Foto ICloud". Che u cartulare ripresu cù nuove foto, u prugramma deve esse configuratu. Cliccate nant'à l'icona di u piazzale cù una freccia per aprite a lista di applicazioni in esecuzione, fate un clic destro su iCloud, è andate poi in "Apri iCloud Settings".
  7. Sgugliete i caselli iCloud Drive è "Foto". À a destra di u secondu articulu, cliccate nantu à u bottinu. "Opzioni".
  8. In a nova finestra, selezziunate i caselli vicinu à l'oggetti Libreria media di ICloud è "U mio rughjone di a foto". Se hè necessariu, cambiate e cartelle predefinite nantu à u computer in cui saranu scaricate e immagini, è cliccate nantu à u bottinu. "Fatti".
  9. Fate dinò cambiamenti à u prugramma cliccendu nantu à u bottinu in u angulu inferiu dirittu "Applicà" e chjappate a finestra.
  10. Dopu un pocu di tempu, u cartulare "Foto di iCloud" hà inizià à rifornisce e immagini. A velocità di download dipende da a cunnessione internet è, naturalmente, da a dimensione è da u numeru di immagini.

Metudu 5: iTools

Se ùn site micca soddisfatto di u travagliu di iTunes, stu prugramma truverà bellissime controparti funzionale, per esempio, iTools. Questu prugramma, à tempu contru di u lugiziale di Apple, hè capace di trasferisce e foto contene sul dispositivo à un computer in quasi duie conti.

  1. Connettu u vostru iPhone à u vostru computer è lanciate iTools. In a parte sinistra di a finestra di prugramma andate in la tab "Foto".
  2. In a parte centrale di a finestra, tutte le foto contenute in l'iPhone saranu visualizzate. Per trasferisce l'imagine selettivamente, cumincià ogni selezzione di a maghjina cù un clic click. Se vulete trasferisce tutte e immagini à u computer, cliccate nantu à u bottinu in a parte superiore di a finestra. "Selezzi tutti".
  3. Cliccate u pulsante "Esporta"è selezziunate "A cartella".
  4. L'esploratore di Windows apparirà nantu à u schermu, duve avete bisognu di specificà a cartella di destinazione induve e immagini scelte saranu salvate.

Speremu chì cù u nostru aiutu puderiate truvà u megliu modu per trasferisce e immagini da u vostru Apple iPhone o da un altru dispositivo iOS à u vostru computer. Se avete qualchì domanda, dumandatevi in ​​cumenti.