Cume cambia lingua in Adobe Premiere Pro

Cartella "AppData" contiene l'infurmazioni di l'utente di vari applicazioni (storia, impostazioni, sessioni, segnalibri, file temporali, etc.). Dopu un pocu di u tempu, hè inzuppatu di vari dati chì ùn anu più esse necessarii, ma occupanu solu spaziu di discu. In questo casu, hà bisognu di pulì sta cartulare. Inoltre, se, quandu reinstallà u sistema operativu, l'utente vole salvà e impostazioni è dati chì hà usatu in parechji prugrammi prima, allora avete bisognu di trasferisce u cuntenutu di questu cartulare da u vechju sistema à u novu copianendu. Ma prima ci vole à truvà induve hè situata. Scopri cumu fà ciò nantu à i computer cun Windows 7 sistema di travagliu.

Directory "AppData"

Nome "AppData" si significa "Dati di applicazione", chì hè traduttu in russo significa "dati applicazione". In realtà, in Windows XP, stu cartulare hà u nome cumpletu, chì in versioni successive hè statu accorciatu à l'attuale. Come annunziatu sopra, u cartulare specificatu contiene dati chì s'accumulanu à u travagliu cù i prugrammi di l'applicazione, i ghjochi è altre applicazioni. Ci pò esse più di un cartulare in u computer cun stu nomu. Ognunu di elli risponde à un account utente separatu criatu. In u catalogu "AppData" Ci sò trè subdirettori:

  • "Locale";
  • "LocalLow";
  • "Roaming".

In ciascuna di sti sottodirectarii ci sò cartelle i cui nomi sò identichi à i nomi di e applicazioni risponde. Queste directory sò pulite per liberà spaziu discu.

Abilitazione di una visibilità di u cartulare nascosto

Duvete cunnosce chì u directory "AppData"nascosto per difettu. Questu hè per assicurà chì l'utenti senza esperienza ùn eliminanu micca erronatamente i dati importanti contenuti in questu o in generale. Ma per truvà questa cartella, avemu bisognu di accende a visibilità di cartelle nascoste. Prima di andà in scuperte "AppData", scopri cumu fà. Ci sò parechje opzioni per includere a visibilità di cartelle e file nascosti. Quelli chì vogliono familiarità cù elli puderanu fà cusì per mezu di un articulu separatu nantu à u nostru situ web. Quì cunsideremu solu una opzione.

Lezione: Cumu mostra i cartulari nascosti in Windows 7

  1. Cliccate "Start" e sceglite "Pannello di cuntrollu".
  2. Vai à la sezione "Design and Personalization".
  3. Ora fate un clic nantu à u nome di u blocu. "Opzioni cartella".
  4. A finestra s'hè aperta "Opzioni cartella". Skip to section "Vede".
  5. In a zona "Opzioni avanzate" truvà un blocu "File è cartelle nascosti". Mettite u pulsante di radio in posizioni "Mostra i cartelli, i cartelli è le unità nascoste". Cliccate "Applicà" è "OK".

A carta cumprosta sarà attivata.

Metodo 1: Campo "Trova i prugrammi è i file"

Ora turnemu direttamente à i modi cù chì pudete spostà à u cartulare desideratu o truvà induve hè situata. Se vulete andà à "AppData" Utente attuale, questu pò esse fattu cù u campu "Trova i prugrammi è i file"chì hè situatu in u menù "Start".

  1. Cliccate u pulsante "Start". À u fondu hè un campu "Trova i prugrammi è i file". Inserite l'espressione quì:

    % AppData%

    Cliccate Enter.

  2. Dopu à chì si apre "Esploratore" in a cartella "Roaming"chì hè un sottodirectory "AppData". Eccu i cartulari di l'applicazioni chì ponu esse pulite. Veru, a pulizia deve esse fatta assai attentamente, sapendu ciò chì pò esse eliminatu è ciò chì ùn deve esse. Senza esitazioni, pudete cancellà solu i directory di i prublemi disinstallati. Se vulete fà esattamente in u cartulare "AppData"dopu cliccate nantu à questu articulu in a barra di indirizzu "Esploratore".
  3. Cartella "AppData" sarà aperta. L'indirizzu di a so situazione per u contu sottu u dirittu chì l'utente travagliò oghje pò esse visti in a barra di indirizzu "Esploratore".

Direttamente à u cartulare "AppData" pò esse ghjunse subitu inserendu l'espressione in u campu "Trova i prugrammi è i file".

  1. Campo aperto "Trova i prugrammi è i file" in u menù "Start" e inserite una espressione più lunga quì in u casu precedente:

    % USERPROFILE% AppData

    Dopu à chì cliccate Enter.

  2. In "Esploratore" u cuntenutu di u cartulare si aprirà direttamente "AppData" per l'utente attuale.

Metudu 2: Run Tool

Moltu simule à l'algorbimu di a azzione opzione per aprite u directory "AppData" pò esse fattu cù l'attellu di sistema Run. Questu metudu, cum'è u precedente, hè adattu per aprire un cartulare per u contu sottu à u quale l'utente travaglia attualmente.

  1. Chiama u lanciatore chì avemu bisognu cliccendu Win + R. Enter in u campu:

    % AppData%

    Cliccate "OK".

  2. In "Esploratore" a cartella cunnannata hè aperta "Roaming"induve duvete fà e stesse azzioni chì eranu descritte in u metudu precedente.

Simili, cù u metudu precedente, pudete mette subitu in u cartulare "AppData".

  1. Chiama u rimedio Run (Win + R) è entrate:

    % USERPROFILE% AppData

    Cliccate "OK".

  2. U cartulare impurtatu di u cuntinu corrente hè aperto immediatamente.

Metru 3: Vai à traversu u "Esploratore"

Cumu scopre l'indirizzu è ghjunghje à u cartulare "AppData"progettati per u cuntabule in cui l'utente trala attualu, avemu scupatu. Ma chì se vulete aprite u directory "AppData" per un altru prufessu? Per ciò chì avete bisognu di fà a transizione direttamente via "Esploratore" o inserisci l'indiricatu esattu di u situ, se u cunnisciete, in a barra di indirizzu "Esploratore". U prublema hè chì per ogni utente individuale, dipende da e impostazioni di sistema, a posizione di Windows è u nome di i conti, questu parcorsu hè differente. Ma u mudellu generale di u parcorsu à u cartulare induve a cartella hè situata sarà simule questu:

{system_disk}: Utenti (username)

  1. Aprite "Esploratore". Vai à u drive chì serve Windows. Nantu à a maggior parte di i casi, si tratta di un discu. C. A navigazione pò esse fatta cù l'utili di navigazione laterale.
  2. Dopu, cliccate nantu à u directory "Utenti"o "Utenti". In diverse localizazioni di Windows 7, pò avè un nome diversu.
  3. A direzzione hè aperta in cui i cartulari currelanu per i vari account account sò situati. Andate à u cartulare cù u nomu di a cartella di cuntu "AppData" chì vulete visità. Ma ci vole à tene in considerazione chì, se si decide di andà à un cartulare chì ùn cunsulta micca cù u cuntu sottu u perchè ti sò attualmente connessi, avete bisognu di diritti di amministratore, in altre località l'OS di basta ùn permette micca.
  4. U cartulare di u cuntu sceltu hè aperto. Nantu à u so cuntenutu, resta solu solu per truvà un annuariu. "AppData" è andate in ellu.
  5. Aperitu di u contenutu di u directory "AppData" account selezionatu. L'indirizzu di sta cartulina hè faciule da truvà solu cliccendu nantu à a barra di indirizzu. "Esploratore". Ora pudete andà à u sottodirectoriu desideratu è dopu in i cartulari di i prugrammi selezziunati, trasformendu li chjarini, copia, movi è altre manipuli chì sò richiesti da l'utente.

    Infine, ci vole à dì chì, se ùn sapete micca ciò chì pò esse eliminatu è ciò chì ùn hè micca in stu cartulare, allora ùn risicate micca, ma affidate questu task à prugrami speziali speciali di pulizia, per esempio CCleaner, chì eseghja questu prucedimentu automaticamente.

Ci sò parechje opzioni per andà à a cartella "AppData" e truvate a so posizione in Windows 7. Questu pò esse fattu cum'è una manera di transizione diretta cù "Esploratore", è introducendu espressioni di cume in i campi di certi strumenti di sistema. Hè impurtante sapè chì pò esistente parechje cartelle cun un nomu simili, in cunfurmità cù u nome di i conti chì sò salvati in u sistema. Perciò, avete bisognu di capisce esattamente quale directory vulete andà.