A cunniscenza di u testu. Programma gratuito - FineReader analogu

Oghji o tardi, tutti quelli chì spessu travaglianu cù prugrammi d'ufficiale fighianu un tipu travagliu - scansione u testu da un libru, una rivista, un ghjornu, semplicemente volantini, è poi traduce queste immagini in furmatu, per esempiu in un documentu Word.

Per fà quessa, avete bisognu di un scanner è di un prugramma speciale per a ricunniscenza di i testi. Questu articulu discurrerà l'analoguicu gratuito di FineReader -Cuneiforme (circa a ricunniscenza in FineReader - veda questu articulu).

Iniziamu ...

U cuntenutu

  • 1. Caratteristiche di u prugramma CuneiForm, funzioni
  • 2. Un esempiu di ricunniscenza di testu
  • 3. Ricunniscenza di testu batch
  • 4. Conclusioni

1. Caratteristiche di u prugramma CuneiForm, funzioni

Cuneiforme

Pudete scaricà da u situ di sviluppatore: //cognitiveforms.com/

Un prugramma di ricunniscenza di testu open source. Inoltre, funziona in tutte e versioni di Windows: XP, Vista, 7, 8, chì piace. In più, aghjuntu a traduzzione completa di u russo di u prugramma!

Pro:

- U ricunniscenza di i testi in i 20 lingue più popolari di u mondu (in inglese, è russo hè inclusu in stu numeru);

- un enorme appoghju per vari fonti di stampa;

- verificate u testu ricunnisciutu di u dizionario;

- a capacità di salvà i risultati di u travagliu in parechji maneri;

- mantene a struttura di u documentu;

- Eccellenti tavule di supportu è di ricunniscenza.

Cons:

- ùn supporta micca i documenti è i file troppu larghi (più di 400 dpi);

- ùn sustene micca alcun tippu di scanners direttamente (bè, questu ùn hè micca spaventosu, un scanner speciale hè inclusu cù i driver di scanner);

- U design ùn splende (ma chì ne hà bisognu, se u prugramma risolve pienu u prublema).

2. Un esempiu di ricunniscenza di testu

Assumimimu chì avete dighjà ricevutu e ritrattu necessarie per ricunniscà (scansate quì, o scaricatu u libru in u formatu pdf / djvu in Internet è avete ottenutu e immagini necessarie da quì. Cumu fà) - vedi questu articulu.

1) Aprite l'immagine richiesta in u prugramma CuineForm (file / open o "Cntrl + O").

2) Per inizià a ricunniscenza - primu ci vole à sceglie diverse spazii: testu, ritratti, tabelle, etc. In u prugramma Cuneiforme, pudete esse fattu micca manualmente, ma ancu automaticamente! Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante "marcatu" in u riquadro superiore di a finestra.

3) Dopu à 10-15 secondi. u prugramma mette in evidenza automaticamente tutte e zone cù culori diversi. Per esempiu, una zona di testu hè evidenziata in blu. À propositu, hà evidenziatu tutte e zone in modo corretto è abbastanza rapidamente. A cunniscenza, ùn aghju aspettatu una risposta simile è ghjustu da u so ...

4) Per quelli chì ùn anu micca fidate di u marcatu automaticu, pudete aduprà u manuale. Per questo ci hè una barra di strumenti (vedi foto in basso), perchè pudete sceglie: testu, tavula, ritrattu. Move, aumenta / diminuisce l'immagine iniziale, taglia i bordi. In generale, un bon stabilimentu.

5) Quandu tutte e zone sò state marcate, pudete andà à ricunniscenza. Per fà quessa, cliccate solu nantu à u bottinu di u nomu, cum'è in l'imagine sottu.

6) letteralmente in 10-20 secondi. Vedite un documentu in Microsoft Word cù u testu ricunnisciutu. Ciò chì hè interessante, in u testu di stu esempiu, naturalmente ci sò stati errori, ma ci sò assai pochi di quelli! In particulare, tengu à quantu hè pianu u materiale originali - a ritrattu.

A velocità è a qualità hè abbastanza cumparabile cù FineReader!

3. Ricunniscenza di testu batch

Questa funzione di u prugramma pò venire utile quandu avete bisognu di ricunniscà micca una foto, ma parechji à tempu. A scelta rapida per lanciari a ricunniscenza batch hè di solitu nascosta in u menu di avvicinamentu.

1) Dopo l'apertura di u prugramma, avete bisognu di creà un novu pacchettu, o aprite un salvatu in precedenza. In u nostru esempiu - creà una nova.

2) In u prossimu tappa li da un nomu, preferibilmente tali chì sei mesi dopu avemu ricurdu di ciò chì hè conservatu in ellu.

3) Dopu, selezziunate a lingua di u documentu (russu-inglese), indicate s'ellu ci hè immagini è tabelle in u vostru materiale scansu.

4) Aghju avete bisognu di specificà a cartella in a quale i file per ricunniscenza sò situati. À propiu sì, ciò chì hè interessante hè chì u prugramma in parte truvà tutte e immagini è altri file grafici chì pò ricunniscà è aghjunghje à u prugettu. Avete ancu bisognu di rimuovere l'extra.

5) U passu chì cioè ùn hè micca impurtante - sceglite ciò chì fate cù i file sorgenti, dopu a ricunniscenza. A propettu à sceglie a casella "ùn fà nunda".

6) Resta solu à sceglie u formatu in u quale u documentu ricunnisciutu sarà salvatu. Ci sò parechje opzioni:

- rtf - u schedariu da u word document hè aperto da tutti i ufficiali popolari (cumprendu quelli gratuiti, un link à i prugrammi);

- txt - U formatu di testu, pudete salvà solu testu, immagini è tabelle in essu;

- htm - Pagine ipertestuale, simpaticu se scansite è ricunnisciete i file per u situ. Sì è sceglite in u nostru esempio.

7) Dopu cliccendu u bottinu "Finish", a prucessione di u vostru prughjettu principia.

8) U prugramma travaglia à bastanza prestu. Dopu a ricunniscenza, vedi una tabulata cù i file htm. Se fate un clic nantu à un tale file, un browser si mette in Laccata uni pudete vede i risultati. À propositu, u pacchettu pò esse salvatu per ulteru u travagliu cun.

9) Cumu si pò vede i risultati u travagliu hè assai impressionante. U prugramma ricunniscì facilmente a foto, è ricunnisciutu facilmente u testu sottu. Mentre u prugramma hè liberu, hè in generale super!

4. Conclusioni

Se spessu ùn scansite micca e ricunnisciete i documenti, allora cumprà FineReader ùn hà micca sensu. CuneiForm gestisce senza difficoltà a maggior parte di l'attività.

Hà d'altra parte, ella hà ancu Tu svantaghji.

Prima, ci sò troppu pochi strumenti per edità è verificà u risultatu risultatu. Dopu, quandu avete ricunnisciutu assai fotografie, in FineReader hè più faciule di vede immediatamente tuttu ciò chì hè andatu à u prughjettu in a colonna à a destra: rimuete rapidu inutili, fate modifiche, ecc. E terzu, in i documenti di qualità mala, CuneiForm perde a ricunniscenza: avete da portà u documentu à a mente - correggere l'errori, mette segni di punteggiatura, citazioni, etc.

Hè tuttu. A mai