Spacchete i archivi TAR.GZ in Linux

U tippu standard di dati di sistemi di file in Linux hè TAR.GZ - un archiviu regule cumpressu cun l'utilità Gzip. In tali cartulari, vari programmi è liste di cartelle è oggetti sò spessu distribuiti, ciò chì permette un muvimentu cumuu tra i dispositivi. U spacchiatura di stu tipu di file hè ancu abbastanza semplici, per questo avete bisognu di aduprà u standard di utilità integrata. "Terminal". Questu sarà discusso in u nostru articulu oghje.

Spacchete i archivi TAR.GZ in Linux

Ùn ci hè nunda di complicatu in a pratica di decompressione stessa; l'utente hà bisognu di sapè solu un cumandamentu è parechji argumenti cumuniti. L'installazione di l'utili supplementari ùn hè micca necessaria. U prucessu di fà u travagliu in tutte e distribuzioni hè u listessu, avemu amparatu per esempiu l'ultima versione di Ubuntu è vi suggerimu passu per passà per trattà cun a questione di interesse.

  1. Prima, avete bisognu di determinà a posizione di conservazione di l'archiu desideratu, per andà à a cartella genitore via a console è esegui tutte le altre azzioni quì. Allora, aprite u gestore di file, trova l'archiu, cliccate nantu à u dirittu è selezziunate "Pruprietà".
  2. A finestra s'hè aperta in cui pudete avè informazione dettagliata nantu à l'archiu. Quì, in a sezione "Basic" attenzione à "Cartella parentale". Fighjate a strada attuale è vicinu à a curaghju "Pruprietà".
  3. Run "Terminal" ogni metudu praticu, per esempiu, tenendu u tastu à tempu Ctrl + Alt + T o usando l'icona curretta in u menù.
  4. Dopu avè l'apertura di a console, andate immediatamente à a cartella genitore scrivenducd / home / user / folderdove usatore - username, e cartella - nome di u cartulare. Duvete ancu sapè chì a squadracdsolu responsabile per u passu à un certu locu. Fighjate questu per simplificà ulteriormente l'interazione cù a linea di cumunicazione in Linux.
  5. Se vulete vede u cuntenutu di l'archiu, avete bisognu di entrà in a lineatar -ztvf Archive.tar.gzdove Archive.tar.gz - nome d'archiu..tar.gzhè necessariu di aghjunghje à tempu tempu. Dopu à a conclusione di l'input, cliccate nantu à Enter.
  6. Aspettate di visualizzare tutti i directory è oggetti trovati, è dopu scorrendo a rotella di a mouse, pudete vede tutte e informazioni.
  7. Cominciate a spacchiatura à u locu induve ci hè, specificendu u cumandamentutar -xvzf archive.tar.gz.
  8. A durata di a prucedura dà à volte una quantità abbastanza grande di tempu, chì dipende da u numeru di file in u serbo stessa è da e so dimensioni. Allora attesi finu à a nova linea d'ingressu cumparisce è ùn si fermi micca finu à quì. "Terminal".
  9. Successivamente, aprite u gestore di file è truvate u cartulare creatu, avemu u listessu nomi di l'archive. Ora pudete copià, visualizzi, spostà è fà qualchì altra azzione.
  10. Tuttavia, l'utente ùn hà micca sempre bisognu à caccià tutti i file da l'archivio, per chì hè impurtante menzionà chì l'utile in quista sustene unarchivendu un oggettu specificu. Per fà quessa, aduprate u cumandamentu tar.-xzvf Archive.tar.gz file.txtdove file.txt - nome di file è furmatu.
  11. Deve ancu tene in u registru di u nomu, seguitu attentamente tutte e lettere è simbuli. S'ellu hè fattu à u mumentu un errore, u luggeru ùn pò esse truvatu è ricevi un avvisu di l'occasione di l'errore.
  12. Stu prucessu hè ancu applicatu per i cartulari individuali. Sò arristati datar -xzvf Archive.tar.gz dbdove db - u nome esattu di u cartulare.
  13. Se vulete rimuovere una cartulina da un cartulare situatu in l'archive, u cumandamentu utilizatu hè u seguitu:tar -xzvf Archive.tar.gz db / folderdove db / folder - a strada richiesta è u cartulare specificatu.
  14. Dopu avè inseritu tutti i cumandamenti pudete vede a lista di cuntenuti ricevuti, hè sempre visualizatu in righe distinte in a console.

Comu pudete vede, ogni cumannatu standard hè entratu.tarusamu parechji argumenti à u tempu. Avete bisognu di cunnosce u significatu di ognunu di elli, ancu solu perchè vi aiuterà à capisce megliu l'algitellu di decompressione in a sequenza di azzioni di l'utilità. Ricordate chì avete bisognu di i seguenti argumenti:

  • -x- estraggete i file da l'archiviu;
  • -f- specificate u nome di l'archiviu;
  • -z- realizà unzipping cù Gzip (hè necessariu entrà, postu chì ci sò parechje furmazione TAR, per esempio TAR.BZ o solu TAR (archiviu senza compressione));
  • -v- a mostra di a lista di i schedari elaborati nantu à u schermu;
  • -t- mustrà cuntenutu.

Oghje a nostra attenzione hè stata focalizzata specificamente annantu à u degullamentu di u tippu consideratu. Avemu mostratu cume u cuntenutu hè guardatu, trà un unicu oggettu o directory. Sì hè interessatu à a procedura per installà i prugrammi salvata in TAR.GZ, u nostru altru articulu vi aiuterà, chì truverete cliccando nantu à u link).

Vede ancu: Installazione di i file TAR.GZ in Ubuntu