Quantu è quant'è YouTube guadagna

Cumu iutubery guadagnanu legende oghje. Alcuni autori di i so proprii canali nantu à u popularu serviziu di YouTube anu veramente riesciutu à fà ciò chì paria impossibile - di trasformà u piacè è l'auto-indulgenza in una sorgente di redditu reale, per creà produzzione di contenuti video di alta qualità da zero, è à u tempu diventà famosa.

I motivi di a gente affantà i canali in YouTube pò esse diversi. Qualcunu sta promuendu a so propria impresa, quellu chì cerca di esprimerle, qualcunu mette subitu un scopu - di creà un "TV in Internet" chì cunduce. Ma u fattu rimasce: u numaru di novi utenti è di video postati nantu à u serviziu cresce ogni ghjornu.

U cuntenutu

  • Chì nicchie sò i più promettenti per u canale di YouTube?
    • Canali di Video di Viaghju
    • Canali di video nantu à l'ultima tecnulugia
    • Canali di video nantu à i secreti di bellezza
    • Canali di video per e mamme ghjovanu è per quelli chì si preparanu à diventà madri
    • Canali di video nantu à i prugrammi d'ordinatore
  • Cume per guadagnà soldi in YouTube
    • Nantu à i prugrammi di cullaburatori
    • In materia di prumuzione di merci
    • In quantu à a prumuzione di i rulli stranieri
    • Su pratiche di videos d'altri
    • In publicità nascosta
  • Quantu paghjanu YouTube
    • 1. EeOneGuy (Ivangai)
    • 2. Adam ThomasMoran
    • 3. Fate un film
    • 4. "Masha è l'Urso"
    • 5. Questu hè bonu
    • 6. GELTA
    • 7. SlivkiShow
    • 8. TheKatClapp
    • 9. TheBrainDit
    • 10. MrLololoshka

Chì nicchie sò i più promettenti per u canale di YouTube?

A vita umana ùn hè micca abbastanza per guardà tutti i video da YouTube chì sò dispunibuli nantu à a rete in quel momentu. À sente qualche stima, ci tuccarà esattamente 1 000 anni senza altru pause per manghjà è dorme. È a figura cresce cù ogni ora, minutu è ancu dopu.

Cumu si pò spartà nantu à u cuntestu ginirali, ùn dissolve micca in l'enorma massa di trame è "samseberezhisserov" - e questioni principali chì anu da risponde à l'autore di l'iniziu di u canale in un serviziu popolari. È prova à truvà una nicchia prumessa. O - scegliete da i più promettenti à a data. Tra questi ...

Canali di Video di Viaghju

Storie di viaghji interessanti è di avventure saranu sempre pertinenti.

I rapporti nantu à i viaghji sò stati, sò è sò sempre pertinenti. Cù una interessante presentazione, si ponu riunisce un spettaculu decentu. Dopu à tutti, micca tutti decidanu, per esempiu, in un viaghju selvagghia in l'Asia sud-est. Ma parechji guarderanu cun interessu à u sequel, dicendu nantu à i posti mistici di Sri Lanka, l'auturitelli di l'India, una cucina esotica di Cambodia è a vita notturna di u Vietnam. A cosa più impurtante hè chì u narratore sia un paese interessante, entusiasta chì hà da parlà, è, forse più preziosu, ùn hè micca senza un sensu di l'umoru.

Canali di video nantu à l'ultima tecnulugia

I critichi di i video di a tecnulugia sò interessanti à a parte di l'inserzionisti è à i consumatori.

Prima di tutti, tali canali sò interessanti per l'omi. Video corti parlà cumu questu o chì dispositiu funziona. In questu casu, tutti i prufi è l'antichi di u miraculu di a tecnulugia sò dimostrati francamente cum'è possibile - senza abbellimentu è senza glossu publicitarie. Questu canale di video aiuta à capisce sì vale a voglia di acquistà stu gadget particulare, o hè megliu di fà attenti à un altru. Spessu a popolarità di i canali di YouTube circa a tecnulugia diventa tantu altu chì i pruduttori ordini à i so autori di publicà i so novu prudutti. Ma permittutu fà cusì neta è discreta, tantu chì u spettatore ùn senta ancu u "travagliu". Cusì, tutti sò soddisfatti:

  • è l'inserzionista chì hà promu successu u so pruduttu;
  • è u spettatore chì hà trovu ciò ch'ellu hà cercatu;
  • è l'autore di u blog, cuntendu i so profitti.

Canali di video nantu à i secreti di bellezza

E fanciule inghjustanu cume à fà un bellu stilu, o un trucco duru

Sò progettati per un publicu femminile. In u quadru apparenu e donne simplici è e ragazze chì compartenu i so secreti di cume:

  • sceglite a cusmetica per u vostru tipu di pelle;
  • applicà u trucco currettamente;
  • lottà contra l'acne è in eccessu kg;
  • truvate u più stancu di molte die, ma u più efficace;
  • sperimentu cù a vostra immagine.

U segretu di una bella bellezza guasgiu YouTube hè semplice - si tratta di una "cunversazione" tra cunnessi, unu chì dighjà u cumunamentu à tene a ghjovana è a bellezza in u schermu, è u secondu ascolta attentamente quandu sedendu davanti à u monitor.

Canali di video per e mamme ghjovanu è per quelli chì si preparanu à diventà madri

I temi per i video nantu à i zitelli sò inesauribili

Nant'à questi canali sò raccolte video cù utili è ùn perdenu micca in pruprietà di e so pertinenza informazioni nantu à cum:

  • preparatevi per a nascita di u zitellu;
  • d'urganizà l'alimentazione adatta di una donna incinta;
  • cura di a so salute;
  • preparatevi per u parto.

E dopu - dopu a nascita di un zitellu - di imparà à curà un neonatu: correttamente cuducalu, calmi è nutriscelu. L'idee per i canali di YouTube circa a maternità è l'infanzia probabilmente ùn finisceranu mai. È parechje di elli saranu di interessu à i publicisti. Quelli li piacenu chì offriranu à i giovani madri-yutuberche "pruvinciati" nuove varietà di alimenti per i zitelli, campioni di a linea appena creata di pannolini, è ghjoculi divertenti per neonati.

Canali di video nantu à i prugrammi d'ordinatore

L'istruzzioni utili, i rivisioni di i prugrammi è di l'uttrunali catturati in video truveranu i so spettatori.

Insegne dettagliate è illustrative nantu à u funziunamentu di u prugramma di un urdinatore in particulare - iniziendu à e suttilità di a so installazione è finendu cù i sovrapposizioni chì si verificanu in u travagliu. A creazione di tali clip - a cuntrastu, per esempiu, di e storie nantu à i viaghji, ùn necessita micca frills di l'operatore. Basta bonu video cundutu da u schermu di u monitor, cun troppu di testu nantu à sta. A vittoria è in furia. In listessu tempu, viste reguli di u video saranu garantiti à l'autore, perchè molte persone anu difficultà à stallà i prugrammi, è quasi tutti cercanu di risolve u prublema da sole - cù l'aiutu di sperti in Internet.

Cume per guadagnà soldi in YouTube

I blogger di successu aduprà diversi modi per guadagnà soldi nantu à u so canale. Questu hè una cumbinazione di diverse opzioni di publicità, cumprendu ancu una. Allora pudete recuperà i costi è ghjunghje un prufittu di 50 à 70 mila rubli per mese. Benchì cù una furtuna è un travagliu duru, i numeri ponu esse più alti. Allora, chì pudete guadagnà per autori di a canale di YouTube?

Nantu à i prugrammi di cullaburatori

I "Programmi di affiliazione" (per esempio, da Google AdSense) sò aduprati da quasi tutti i YouTube. A publicità in stu casu hè posta in u video, davanti à u vicinu à a so. Di regula, i guadagni in tale publicità spessu da 70 à 320 rubli per 1000 viste. L'autore di u canale riceve questu importu menu 20-30 per centu di e deduzioni per u prugramma di affiliazione. Di conseguenza, i so guadagni dopu à 1000 viste sò intornu à 260 rubli. Un prugramma di partner pò fà vene l'autore di canali di più o menu successu da 170 rubli per ghjornu, circa 5.000 per mese, fino à 60.000 rubli per l'annu.

In materia di prumuzione di merci

Ciò hè un modu più prufittuu di guadagnà soldi. L'autore travaglia direttamente cù l'inserzianu chì hè interessatu à l'auditu di un certu canale di YouTube. L'importo hè negoziatu in ogni casu. U più popularu u yutuber, u più servizii costosi. I primi blogger anu un video chì hà marcatu un millione di viste, costerà circa 300 mila rubli. Spessu, l'inserzionisti dumandanu una serie di video in una volta - cù un postu di un per mese. U so spettaculu si trasforma in una serie chì va circa sei mesi. Cusì i salarii di un YouTube rinumatu nantu à stu tipu di prumuzione ponu esse bè bonu: finu à 300.000 - per mese è circa 1.800.000 rubli (prugramemu per riferimento un prugettu calculatu per sei mesi) - per l'annu.

L'auditoriu di YouTube hè assai amparatu, chì si trova in mani di inserzionisti è proprietarii di canali.

In quantu à a prumuzione di i rulli stranieri

Questu modu di monetizzà u vostru canale hè dispunibule per YouTube chì avè un numeru numeru di iscritti. U pruprietariu di u canale accetta bè di mette una video d'altri - naturalmente, per una spese.

Inoltre, u creatore di u canale popu di YouTube suggerisce di aduprà una altra versione di prumuzione - aghjunghjendu temporaneamente l'indirizzu di un blogger novizio à a sezione di i so "Ligami Interessanti". Ogni ghjornu (di solitu, u ligame hè aghjuntatu solu per un ghjornu), i guadagni per ciò cunsideranu 7 000, per mezu à quelli chì vogliono publicà in stu modu, portanu da 40.000 à 50.000 à l'annu - fino à 300.000 rubli.

Su pratiche di videos d'altri

"Ami" da u famosu YouTube, lassatu nantu à a pagina di u so più ghjovanu collega, costa 500 rubli. U ghjornu, l'autori prugramatu pò distribuire finu à una decina di "simuli" à i principianti, in modo da aghjunghjendu à u so portafoglio altri 5 000 rubli per ghjornu. In un mese, stu modu di guadagnà pò esse rifornitu da un salvabatali per 60.000-80.000, è un annu - di circa 400.000 à 500.000 rubli.

Sò i "piace" per i principianti, i l'autori di i canali promossi ponu guadagnà 5 000 rubli per ghjornu.

In publicità nascosta

U posizionamentu di u pruduttu hè un serviziu assai richiesto. Populi di YouTube sò ben pagati solu per u fattu chì una cosa cù un logò riconoscibile (per esempiu, una tazza cù l'emblema di una marca famosa - u fabbricante di caffè) lampi appena in u cornice per uni pochi secondi. O di u fattu chì l'autore di u canale stessu compare in u schermu cù una T-shirt cù u nome di una cumpagnia rinomata. Tuttavia, i quantità per tale prumuzione sò strettamente classificati.

Quantu paghjanu YouTube

Parechji blogger principianti sò interessati à esempi di colleghi più anziani chì anu guadagnatu una quantità di record. In u primu top 10 di Russe - diversi canali di YouTube cù autori stravaganti è temi inaspettati chì causatu a crescita di l'attenzione di u publicu.

1. EeOneGuy (Ivangai)

13 milioni di utenti sò sottumessi à u canale Ivan Rudsky (Ivangai)

Un altru nome di sta famosa YouTube hè Ivan Rudskoy. Hè guadagnatu successu à l'età di 19 anni, riprescendu video in u generu di playplay, dicendu nantu à e complessità di u passu di i ghjochi di computer cun commenti di l'autore. Ivangai hè cunsideratu unu di i paesi di YouTube più popularu di u paese à oghje. Hà 13 milioni di abbonati è 3 miliardi di viste di i so clip, chì hà fattu circa 42 milioni di 507 mila rubli.

2. Adam ThomasMoran

Maxim Golopolosov hà guadagnatu a simpatia di u spettaculu per i so commenti scintillanti nantu à i video divertenti

Maxim author Golopolosov, autore di u canale, presenta u prugramma +100500, chì contiene video cumplici cun commenti morsi. L'audizione di u canale hà già travagliu u successu di 9 milioni di spettatori, è i guadagni nantu à i rulli - un segno di 36 milione 453 migliaia di rubli.

3. Fate un film

U canale cù i vignaghjoli di i zitelli hà riunitu circa 7 milioni di abbonati.

Canali cù i vignette di i zitelli è e pitture d'arte famigliale. U numeru di iscritti hè vicinu à 65 milioni, è a quantità di guadagni ottenuta superau 223 milioni di rubli.

4. "Masha è l'Urso"

Cuntinu populariu nantu chì u canale hà guadagnatu circa 204 milioni di rubli

Una collezione di tutte e serie di u cartoon amatu nantu à una zitella è u so orsi cunnisciutu. L'abbonati di u canale hè circa 16,5 milione di persone. A quantità guadagnata da i creaturi - 204 milioni di rubli.

5. Questu hè bonu

Oltre 8 anni di operazione, u canale hà guadagnatu più di 27 milioni di rubli.

Un'altra collezione di publicità cumunanti. Sta vittoria - da YouTube Stas Davydov. U secretu di a so popolarità sta in u fattu chì u canale evite profane è ùn dimostra "scherzi sotto a cintura". Questu hè bonu. Pudete subscrivà senza timore. Ciò chì hè digià fattu da quasi 6 milioni di persone. Durante 8 anni di a so esistenza, u canale hà guadagnatu 27 milione 660 mila rubli.

6. GELTA

U canale contiene video vitali è live-play.

In stu canale puderete vede diverse sughjuli - letplay-videos, video di vita è blogu di Yuri Morozilki. Circa 7,5 milioni di persone si sò sottoscritte per FROST. Micca senza a so aiuta, l'autore di u canale hà guadagnatu 57 milione 792 mila rubli.

7. SlivkiShow

SlivkiShow - canale per i curiosi

Canale cognitivo, chì invia un video da a serie "This is interesting" weekly. L'abbonati SlivkiShow anu 4,5 milioni d'utenti curiosi. U guadagni di i creaturi di u canale durante a so esistenza eranu di 13 milione 701 migliaia di rubli.

8. TheKatClapp

Katya Clap pone i video motivanti

Katya Clap era tra i primi YouTube di Russia. Nantu à u so canale, invia i video chì fighjanu u spettaculu à ridendu, è video di motivazione chjamati à megliu. A causa di u canale Katie - quasi 6,5 milioni di abbonati è 11 milione 662 millmari, guadagnati durante a presenza in a rete.

9. TheBrainDit

Oghje, u redditu totalu di u canale Oleg Brain hè più di 32 milioni di rubli

Lethplay-channel Oleg Brain. L'autore in dettagliu è cun grande umore cuntene di quantu hà passatu i famosi ghjochi al computer. Più di 7 milioni di utenti sò abbonati à u canale. I guadagni totali di u cervellu sumanu 32 milioni di 820 mila rubli.

10. MrLololoshka

U casu quandu un adolescente hà guadagnatu più di voi, sì tuttu di Minecraft

Roman Filchenkov hà creatu un canale nantu à un assai strettu - esplieva i complessità di u passu di u ghjornu Minecraft. Tuttavia, ùn hà micca impeditu di raccoglia un armata decente di più di 5 milioni di abbonati. È in u corsu - per guadagnà 25 milione 237 milla rubles.

Si crede chì ùn hà travagliatu un ghjornu in a so vita, chì hà trasformatu u so hobby in un affari prufittuu. A storia di YouTube di Russia da i 10 primi hè una cunferma di stu. U serviziu di YouTube per elli hè più ch'è un maestru. Questu hè un hobby preferitu chì permette di comunicà cun pussibule aghjuste di u mondu è scopre i vostri talenti. Per l'occasione di cuntenere à fà quellu, si pò esse disposti à pagà per se stessi. Ma più interessante, quandu tuttu accade à u viceò: i publicisti si allenanu in una coda, è a quantità guadagnata cresce davanti à i nostri ochji.