WebAssembly permette à hackeri di pirà qualunque computer in un processore Intel

U prossimu aggiornamentu di a tecnulugia di WebAssembly, chì permette à i navigatori di eseguire u byte-code à bassu, renderà i computer basati in processori Intel vulnerabili à l'attacco di Spectre è Meltdown, malgradu i patch liberi. Quellu hè statu annunziatu da u speziale di cyber sicurezza Cycle Forcepoint John Bergbom.

Per aduprà Specter o Meltdown per piratà un computer cù un navigatore, i aggressori anu usatu un timer software pignulariu. I sviluppatori di tutti i navigatori popolari anu guasgiatu a precisione massima di a misurazione di u tempu in i so prudutti per prevene tali attacchi. Tuttavia, usando WebAssembly, questa limitazione pò esse eludita, è l'unicu fattu chì i hacker ùn anu micca per mette a tecnulugia in pratica hè u supportu per i flussi di memoria cumuni. Introdutturi tali team di creaturi di WebAssembly assestanu pianu in un prossimu prossimu.

Quasi tutti i processori Intel, alcuni mudelli ARM è, in una misura inferiore, i processori AMD sò vulnerabili à a vulnerabilità di Spectre è Meltdown.