Cume avete installatu Microsoft Edge

Quandu si scontra cù un novu navigatore, parechji utilizatori piglianu una attenzione particulare à e so impostazioni. Microsoft Edge in questu sensu ùn hà micca dispacciatu à nimu, è hà tuttu u vostru bisogno per chì pudete passà u tempu cunfortevolmente in Internet. In listessu tempu, ùn hè micca bisognu di scansà e regolazioni stesse per un bellu pezzu - tuttu hè chiaru è intuitivamente chjaru.

Scaricate l'ultima versione di Microsoft Edge

Impostazioni di navigatore di Bordu di Base

A cumincià a configurazione iniziale, hè consigliabile occupà di l'installazione di l'ultime aggiornamenti per avè accesso à tutte e funzionalità di u Bordu. Cù u rilasciu di l'aggiornamenti successivi, ancu ùn vi scurdate di rivisità periodicu di u menu di opzioni per i novelli.

Per andà à l'impostazioni, aprite u menu di u navigatore è cliccate nantu à l'elemento corrispondente.

Ora pudete cunsiderà tutti i parametri di Edge in ordine.

Tema è Bar di Preferiti

Prima vi invitate à sceglie un tema di una finestra di navigatore. Setatu per difettu "Luce"è dighjà chì hè dispunibile "Scuru". Sembra questu:

Se abilite a visualizzazione di u pannellu di favoriti, allora un postu apparecerà sottu u pane di u travagliu principale dove ponu aghjunghje link à i vostri siti preferiti. Questu hè fattu cliccendu nantu à Starlet in a barra di indirizzu.

Importa i segnalatori da un altru navigatore

Questa funzione duverà esse per via, se prima chì avete usatu un altru navigatore è assai di i segnalatori necessarii eranu accumulati quì. Pò esse importati in Edge, cliccendu nantu à l'elemento di a configurazione appropriata.

Quì cunduce u vostru navigatore precedente è cliccate "Importu".

Dopu à qualchi secondi, tutti i segnalatori salvati in precedenza saranu spostati à u Bordu.

Cunsigliu: se u vechju navigatore ùn hè micca visualizatu nant'à listessa, pruvate à trasmette i so dati à Internet Explorer, è da questu pudete dighjà importà tuttu à Microsoft Edge.

Pagina iniziale è novu tabs

U primu articulu hè un blocu. "Aprite cù". In questu pudete marcà ciò chì sarà affissatu in a navigazione, cioè:

  • Pagina iniziale - solu a stringa di ricerca sarà visualizzata;
  • nova pagina di tabulazione - u so cuntenutu dipenderà da i parametri di visualizzazione tabulazione (u blocu prossimu);
  • pagine precedenti - tabulazioni aperte da a sessione precedente;
  • una pagina specifica - pudete specificà indipendentemente l'indirizzu.

Quandu sì l'apertura di una nova tabulazione, pudete apparà u cuntenutu seguente

  • una pagina in bianco cù a barra di ricerca;
  • i siti migliori sò quelli chì visitanu più spessu;
  • I migliori siti è cuntenuti offerti - in più di i vostri siti preferiti, saranu visualizati popularmente in u vostru paese.

Sottu stu bloccu ci hè un bottinu per scurdà i dati di u navigatore. Ùn vi scurdate di fà ricursu di modu periodicu in sta procedura, in modo da u Bordu ùn perda micca i so prestazioni.

Leggi ancu: Cancellà i navigatori popolari da trash

Impostazione di u modu "Leggere"

Questu mode hè attivatu cliccendu nantu à l'icona. "Libro" in a barra di indirizzu. Quandu esse attivatu, u cuntenutu di l'artìculu si apre in un format leggibile senza elementi di navigazione di u situ.

In a scatula di l'impostazioni "Leggere" Pudete cuntenite u stile di u background è a taglia di a fonti per u modu specificatu. Per praticità, permettila di vede immediatamente i cambiamenti.

Advanced Edge Browser Options

A sezione avanzata di a configurazione hè ancu consigliata di visità, da Quì ci sò e scelte à l'importu. Per fà quessa, cliccate "Vede e opzioni avanzate".

Materia utile

Quì pudete attivà a visualizzazione di u pulsante di a pagina iniziale, è digià l'indirizzu di sta pagina.

Ulteriormente, hè possibile aduprà l'urdinatore di pop-up è Adobe Flash Player. Senza i secondi, certi siti ponu micca mostrà tutti l'elementi è chì u video ùn funziona micca. Pudete ancu attivà a modalità di navigazione di tastiera, chì ti permette di navigà in a pagina web usando a tastiera.

Privacy and Security

In questu blocu, pudete cuntrullà a funzione di salvà e password introdotte in i formulari di dati è a capacità di inviarà e dumande "Do Not Track". Quest'ultima significa chì i siti riceveranu una dumanda per chiede di ùn tene micca traccia di e vostre azioni.

Sottu, vi ponu definisce un novu serviziu di ricerca è abilite e dumande di ricerca quandu scrivete.

Pudete ancu persunalizà i schedari. cookie. Quì, agisca à u vostru discrezione, ma ricorda chì cookie utilizzatu per a praticità di travaglià cù certi siti.

L'elemento nantu à a licenza di salvataggio di i file prutetti nantu à u vostru PC può esse discupratu in a maggioranza di i casi, questu opzione impedisce solu u discu rigiu cù a spazzatura inutile.

A funzione di previsione di a pagina consiste in l'invio di dati nantu à u comportamentu di l'utente per Microsoft, per chì in un futuro, u navigatore preveda e vostre azioni, per esempiu, precaricà a pagina à a quale vo fate andà. S'ellu hè necessariu o micca hè quellu.

SmartScreen assomiglia à u funziunamentu di un firewall chì prevene u carregamentu di pagine web in periculu. In principiu, se avete un antivirus installatu cù una tale funzione, pudete disattivà SmartScreen.

A stu imposta, Microsoft Edge pò esse consideratu più. Ora pudete installà e extensioni utili è navicà comodamente in Internet.