A scelta di pasta termica per sistema di raffreddamentu di schede video

Movavi Video Editor hè un strumentu putente cù chì chiunque pò creà u so propriu video, presentazione o video. Ùn avete micca necessità di sapè fà e cunniscenze particulari. Basta à leggere questu articulu. In stu, vi avemu da parlà cumu aduprà stu software.

Scaricate l'ultima versione di Movavi Video Editor

Funzioni di editor di video Movavi

Una caratteristica distintiva di u prugramma in questione, paragonativamente à u stissu Adobe After Effects o Sony Vegas Pro, hè relativa facilità d'usu. Malgradu stu, Movavi Video Editor hà un listinu impressionante di funzioni, chì sò discusse in seguitu. Ci vole à avà chì st'articulu discuie a versione demo universale gratuita di u prugramma. A so funzionalità hè un pocu limitata rispetto à a versione cumpleta.

A versione attuale di u software descrittu - «12.5.1» (Settembre 2017). Inoltre, a funzionalità descritta pò esse cambiata o spostata in altre categorie. Dopu, pruvemu à aggiornà stu manualu, in modo da tutte e informazioni descritte sò pertinenti. Avà dì cumincià à travaglià direttamente cù Movavi Video Editor.

Aghjunghjendu i file per l'elaborazione

Come per ogni editore, in a nostra descrizzione ci sò ancu diversi modi per apri u file chì avete bisognu per a so prucessione. Hè da quissa, in pratica, chì u travagliu in Movavi Video Editor principia.

  1. Run u prugramma. Naturalmente, bisogna prima installà lu in u vostru computer.
  2. Per difettu, a sezione desiderata sarà aperta. "Importu". Se per qualchì ragu avete accidentalmente aputu un altru tab, allora riturnate à a sezione specifica. Per fà quessa, cliccate una volta cù u bottinu sinu di u mouse in a zona tracciatu sottu. Ci hè situatu à a parte sinistra di a finestra principale.
  3. In sta sezione, vedite più pulsanti supplementari:

    Add file - Questa opzione ti permetrà di aghjunghje musica, video o immagine à u spaziu di lavoro di u prugramma.

    Dopu cliccatu nantu à a zona specifica, una finestra di selezione di file standard si aprirà. Truvate i dati necessarii nantu à u computer, selezziunu cù un sulu cliccu scassu, è poi premete "Apertu" in fondo à a finestra.

    Add folder - Questa caratteristica hè simile à a precedente. Permette di aghjunghje per l'elaborazione ulteriore di ùn una sola lima, ma subitu una cartella in a quali ùn ci sò micca parechji file multimediali.

    Cliccando nantu à l'icona specificata, cum'è in u paragrafo precedente, una finestra di selezzione di cartulina apparirà. Selezziunu unu in u computer, selezziunu, è cliccate "Select Folder".

    Registrazione video - Questa funzione ti permetterà di scrive in a vostra webcam è aghjunghje immediatamente u prugramma da cambià. St'informazioni proprie saranu salvate dopu a registrazione in u vostru computer.

    Quandu cliccate nantu à u pulsante specificatu, apparirà una finestra cù una previsione di l'immagine è e so impostazioni. Quì pudete specificà a risoluzione, a tàzione di fotogrammi, a periferica di registrazione, è cambiate u locu per a registrazione futura è u so nome. Se tutte e impostazioni ti bastanu, basta à pressà "Avvia a catturazione" o un'icona in forma di fotocamera per scatta una foto. Dopu a registrazione, u schedariu risultante sarà automaticamente aghjustatu à a linea tempu (u spaziu di lavoro di u prugramma).

    Cattura di schermi - Cuntratta à sta funzione, pudete registrà un video direttamente da u schermu di u vostru computer.

    Hè veru chì questu necessariu à una applicazione particulare Movavi Video Suite. Hè distribuitu cume un pruduttu separatu. Cliccando nantu à u bottinu di cattura, vedite una finestra in a quale vi sarà offerta à cumprà a versione completa di u prugramma o pruvate una tempora.

    Vulemu notà chì pudete usà micca solu Movavi Video Suite per catturà l'infurmazioni da u schermu. Ci hè una massa di altru prugramma chì faci u travagliu in modu dinò.

  4. Per di più: Prugrammi per catturà video da una schermata di computer

  5. In a listessa tabulazione "Importu" Ci sò subsessioni supplementari. Sò creati in modo chì pudete complementà a vostra creazione cù vari sfondi, inserti, suoni o musica.
  6. Per edità un o un altru elementu, ghjustu bisognu di selezialu, è tandu tene u bottinu sinu di u mouse è trascina u schedariu seleziunatu in a timeline.

Ora vi truverete cumu aprite u schedariu di sorgente per cambiamenti in Movavi Video Editor. Allora pudete andà direttamente à edità.

Filtri

In sta sezione pudete truvà tutti i filtri chì ponu esse usati per creà un video o una presentazione. U searme in u software descrittu hè estremamente simile. In pratica, e vostre azzioni saranu sì:

  1. Dopu avè aghjustatu u materiale sorgente per a so trasfurmazione in u spaziu di travagliu, andate in a sezione "Filtri". A tabulazione desiderata hè a seconda da u peru in u menù verticale. Ci hè situatu à a parte sinistra di a finestra di prugramma.
  2. Un pocu à a destra apparisce una lista di sottuezzioni, è à fiancu à esse si vedenu vignette di i filtri stessi cù i sottotitoli. Pudete selezziunà a tab "Tuttu" per fà vede tutte e opzioni dispunibili, o per cambià e sottuzioni proposte.
  3. Se state prugramendu à aduprà qualchi filtri in modu continuu in futuro, allora hè più saggiu di aghjunghjale à a categoria. "Preferiti". Per fà ciò, muvite u puntatore di a mouse à a miniatura di l'effettu volatu, è cliccate nantu à l'immagine in forma di asteriscu in l'angulu in alto à sinu di a miniatura. Tutti l'effetti selezionati saranu listati in a sottosezione cù u listessu nomu.
  4. Per appiccà u filtru ti piace à u clip, basta trascinarlo à u fragmentu di clip desideratu. Pudete fà cusì semplicemente tenendu u bottinu sinu di u mouse.
  5. Se vulete applicà l'effettu micca à una sola sezione, ma à tutti i vostri video chì si trovanu nant'à a timeline, fate un clicu nantu à u filtru cù u bottinu guru, poi selezziunate a linea in u menù contestuale "Add to all clips".
  6. Per rimuovere u filtru da u record, basta à cliccà nantu à l'icona in forma di asteriscu. Si trova in u angulu in alto à sinu di u clip in u spaziu di travagliu.
  7. In a finestra chì compare, sceglite u filtru chì volete rimuovere. Dopu, premete "Elimina" à u fondu.

Hè tutta l'infurmazioni chì avete bisognu di sapè nantu à i filtri. Purtroppu, i parametri di filtru ùn ponu micca esse piazzati in a maiò parte di i casi. Fortunatamente, solu a funzionalità di u prugramma ùn hè micca limitata à stu. Moving on.

Effetti di transizione

Nantu à a maggior parte di i casi, i clip sò creati da una varietà di tagli. Per fà cambià di luce a transizione da un pezzu di video à un altru, è sta funzione hè stata inventata. U travagliu cù transizioni hè assai simule à i filtri, ma ci sò alcune differenze è e funzioni chì avete da sapè.

  1. In u menu verticale, andate in la tabulazione, chjamata - "Transizioni". Bisogna icona - u terzu in cima.
  2. Un listinu di sottusezzioni è miniature cu transizioni apparecerà à a destra, cum'è u filtru cù i filtri. Selezziunate a sottosezione, è in i effetti annidati truvà a transizione necessaria.
  3. Come filtri, e transizioni ponu esse favurite. Questu aghjunghja automaticamente gli effetti desiderati à a sottosezione pertinente.
  4. E transizioni sò aggiunte à e immagini o video semplicemente trascinendu è cadendu. Stu prucessu hè ancu simili à l'usu di filtri.
  5. Ogni effetto di transizione aghjunghje pò esse rimpicciutu o so a so proprietà cambiate. Per fà quessa, cliccate nantu à a zona chì hà marcatu nantu à l'immagine quì sottu cù u cliccavu destro di u mouse.
  6. In u menu di cuntestu chì si vede, pudete cancellà solu a transizione selezionata, tutte e transizioni in tutte e clip, o cambiate i parametri di a transizione selezionata.
  7. Se aprite e prupietà di transizione, vedite a foto chì seguita.
  8. Modificendu i valori in u paragrafo "Durata" Pudete cambià l'ora di a transizione. Per difettu, tutti i effetti parenu 2 secondi prima di a fine di u video o di l'immagine. In più, pudete specificà immediatamente u tempu di transizione per tutti i elementi di u vostru clip.

À questu travagliu cù e transizioni hè andatu à a fine. Moving on.

Sovrapposizione di u testu

In Movavi Video Editor, questa funzione hè chjamata "Tituli". Permette di aghjunghje testu diversu nantu à u clip o trà i rulli. È vi pudete aghjunghje micca tutte e lettere nude, ma ancu aduprà diverse maniche, effetti di apparenza, e così via. Fighjà questu mumentu in più dettallu.

  1. Prima di tutti, aprite a scheda chjamata "Tituli".
  2. A destra vedite u pannellu già cunnuscuratu cun suttumette è una finestra addizionale cù u so cuntenutu. A piacè di l'effetti precedenti, i voci ponu esse aghjunti à i favoriti.
  3. U testu hè affissatu in u riquadro di travagliu trascinendu è iniziendu l'elemento selezionatu. Tuttavia, à differenza di filtri è transizioni, u testu hè sovrapuntatu prima di u clip, dopu o in cima à a so. Se avete bisognu di inserisce i sottotitoli prima o dopu u video, allora avete bisognu di trasferì i versu in a linea induve u file di registrazione hè situatu.
  4. E se vulete chì u testu sia visibile in cima à l'immagine o video, allora avete bisognu di trascinarle i sottotitoli in un campu separatu nantu à a timeline, marcata cù una majuscula "T".
  5. Sì avete bisognu di spostà u testu in un altru locu o volete cambià l'ora di a so apparizione, basta clicà nantu à quellu cun u pulsante sinistro del mouse; allora, tenendu lu, trascina i sottotitelli in a sezione desiderata. Inoltre, pudete aumentà o diminuce u tempu chì u testu hè nantu à u schermu. Per fà quessa, passa u mouse sopra una di l'estremità di u campu cù u testu, allora tenite premutu Pittura e spostate u tagliu à a sinistra (per aghjunghje) o a diritta (per aghjunghje).
  6. Se fate un clic nantu à i crediti scelti cù u direttu cliccate, si sceglie u menù contestuale. In questu, vulemu truvà a vostra attenzione à i seguenti punti:

    Nascondi clip - Questa opzione permette di disattivà a visualizzazione di u testu selezionatu. Ùn si sparghje micca, ma smarisce solu di vene à chjappu nantu à u schermu durante a riproduzione.

    Mostra clip - Questa hè a funzione inversa chì permette di riattivà a visualizzazione di u testu selezionatu.

    Tagliate i clip - Tramite questu strumentu pudete dividere i crediti in duie parti. In questu casu, tutti i parametri è u testu stessa serà precisamente uguale.

    A edit - Ma stu parametru vi permetterà di stilà i sottudizioni in modu conveniente. Pudete cambià tuttu, da a velocità di l'apparenza di effetti à a culore, a fonti è altre cose.

  7. Cliccando nantu à l'ultima linea di u menù contestuale, bisogna tene fatti attenzione à a zona di a mostra preliminari di u risultatu in a finestra di u prugramma. Hè quì tutti i voci di a configurazione di i sottotitelli saranu visualizzati.
  8. In u primu paragrafo, pudete cambià a durata di a visualizzazione di l'etichetta è a velocità à a quale apparse vari effetti. Pudete ancu cambià u testu, a so dimensione è a so posizione. Inoltre, pudete cambià a taglia è a posizione di u fotogrammu (s'ellu ci hè) cù tutte l'addizioni stilistiche. Per fà quessa, cliccate puru una volta cù u bottinu sinu di u mouse nantu à u testu o u fotogrammu stessu, poi trascinate nantu à u lìeranu (per cambià a taglia) o per mezu di l'elemento (per spostarli).
  9. Se fate un clic nantu à u testu stessu, u menu di edizione diverrà dispunibile. Per accede à stu menu, cliccate nantu à l'icona in forma di lettera. "T" appena annantu à a vista.
  10. Questu menu ti permetterà di cambià a fonti di u testu, a so dimensione, l'alignamentu è applicà opzioni addizionali.
  11. U culore è u cuntinuu ponu esse editati. È micca solu à u testu, ma dinò nant'à u so frame di i tituli. Per fà quessa, selezziunate l'elemento desideratu è andate à u menù pertinente. Hè chjamatu presendu l'elemento cù l'imagine di un pennu.

Queste sò e funzioni di basa chì avete da sape in u travagliu cù i sottotitoli. Nisumemu nantu à e altre funzioni sottu.

U servimentu di figure

Questa funzione ti permetterà di evidenziare ogni elementu di u video o l'imagine. Inoltre, cù l'aiutu di i vari frecce, pudete focalizà nantu à a zona desiderata, o semplicemente attirà l'attenziazione. U travagliu cù e figure hè cumpratu:

  1. Andate in a sezione chjamata "Figurine". U so icona sembra questu.
  2. Cusì, un listinu di sottusezzioni è u so cuntenutu cumpareranu. Avemu citatu questu in a descrizzione di e funzioni precedenti. Inoltre, e forme pò esse ancu aghjustate à a sezione. "Preferiti".
  3. Com'è l'elementi di nanzu, i dati sò trasfiriti premendu u bottinu sinu di u mouse è trascialu à a parte desiderata di u spaziu di travagliu. I cifri sò inseriti cume u testu - sia in un campu separatu (per visualizà nantu à u clip), o à l'iniziu / a fine di quellu.
  4. I parametri cum'è a cambiazione di u tempu di visualizzazione, a posizione di l'elemento è a so muntazione sò cumpresi cum'è u travagliu cù u testu.

Scala è panorama

Sì avete bisognu di espansione o di una zoomata di a fotocamera durante a ghjucazione media, allora sta funzione hè solu per voi. Specialmente perchè hè estremamente faciule da usà.

  1. Aprite la tabulazione cu e stesse funzioni. Per piacè, avverate chì l'area desiderata pò esse situata sia nantu à u pannellu verticale o nascosta in u menu addizionale.

    Depende da chì dimensione di a finestra di prugramma avete sceltu.

  2. Dopu, selezziunate a sezione di u clip à chì vorresti applicà l'effetti di approssimazione, rimozione o panorama. Una lista di tutte e trè opzioni apparirà in cima.
  3. Per piacè avete a notà chì in a versione di prova di Movavi Video Editor pudete aduprà solu a funzione di zoom. I parametri rimanenti sò dispunibuli in a versione completa, ma travagliavanu nantu à u listessu principiu cum'è "Zoom".

  4. Sottu u parametru "Zoom" truverete un bottinu "Add". Cliccate nantu à sta.
  5. In a finestra di anteprima, vedite un area rettangulale cumparisce. Spostate lu à a parte di u video o di a foto chì vulete allargà. S'ellu hè necessariu, pudete ridimensionare a zona stessa o ancu spostarla. Questu hè fattu di trascina banale.
  6. Avendu stabilitu questu area, cliccate solu nantu à u bottinu sinu di u mouse in ogni locu - l'impostazioni saranu salvate. Nant'à u miniatura, vedite una freccia chì si vede, chì hè diretta à a destra (in casu d'aghjugamentu).
  7. Se site u mouse sopra u mezu di a freccia, una maghjina di a manu apparirà invece di u puntatore di a mouse. Sottulendu u pulsu sinu di u mouse, pudete trascinà a freccia à manca o à diritta, cambendu per ciò a tempu per l'applicazione di l'effettu. È s'è tirate in unu di i bordi di a freccia, pudete cambià u tempu totale di aumentà.
  8. Per spegneru l'effettu applicatu, ghjustu andà à a sezione. "Zoom è Panorama"Allora cliccate nantu à l'icona marcata nantu à l'immagine sottu.

Quì, in realtà, tutte e caratteristiche di sta manera.

Isolamentu è censura

Cù questu strumentu pò fà chjamare una parte necessaria di u video o micca una maschera nant'à. U prucessu di applicazione di u filtru hè u seguitu:

  1. Andate in a sezione "Isolamentu è Censura". U bottinu di sta immagine pò esse sul menu verticali o aghjuntu sottu u sottocumbriu.
  2. Dopu, selezziunu un fragmentu di u clip chì volete mette a maschera. À a vetta alta di a finestra di prugramma, apparirà opzioni per a personalizazione. Quì pudete cambià a dimensione di i pixel, a so forma, e sì.
  3. U risultatu sarà visualizatu in a finestra di visione, chì si trova à a destra. Pudete ancu aghjunghje o scurdate maschere addizionali. Per fà quessa, cliccate solu nantu à u pulsante corrispondente. Se hè necessariu, pudete cambià a posizione di e maschere esse e di a so taglia. Questu hè realizatu trà un articulu (da spostà) o unu di i so bordi (per cambià).
  4. A rimozione di l'effettu di a censura hè assai semplice. In a zona di registrazione, vedite un asteriscu. Cliccate nantu à sta. In a lista chì si apre, selezziunu l'effettu volutu è cliccate qui sotto. "Elimina".

In più dettu, pudete affrontà tutte e sfumature appena pè pruvà tuttu in pratica. Ebbè, continueremo. E duve sò l'ultimi attrezzi.

Stabilizazione video

Se a fotocamera tremava male durante u sparamentu, pudete liscia è una sfumata pocu cun l'aiutu di l'utensu sopra citatu. Pruteghja à u massimu a stabilisazione di l'immagine.

  1. Apertu a sezione "Stabilization". L'immagine di sta sezione hè u seguitu.
  2. Puddu più altu hè l'unicu elementu chì hà un nomu simile. Cliccate nantu à sta.
  3. A nova finestra si aprirà cun a regolazione di l'utile. Quì pudete specificà a liscia di stabilizazione, a so precisione, u so radiu e sì. Avendu stabilitu i parametri in modu currettu, cliccate "Stabilize".
  4. U tempu di trattatu dipende da a durata di u video. U corso di stabilisazione sarà visualizatu cum'è una percentuale in una finestra separata.
  5. Quandu u prucessu hè finitu, a finestra di prughjettu scomparirà, è basta à appughjà nantu à u pulsante "Applicà" in a finestra cun l'impostazioni.
  6. L'effettu di a stabilizazione hè eliminatu cum'è a maggior parte di l'altri - cliccate nantu à l'immagine di l'asterisculu in u angulu in alto à sinu di a miniatura. Dopu à quì, in a lista chì vene, selezziunu l'effettu volatu è cliccate "Elimina".

Eccu u prucessu di stabilizazione. Sì rimanemu cù l'ultimu strumentu chì ci vulemu parlà.

Key Chroma

Sta funzione sarà utili solu per quiddi chì sparanu video nantu à un fondu particulare, chjamatu cromakey. L'essenza di u strumentu hè chì un culore specificu hè partitu da u clip, chì hè spessu u funiu. Cusì, solu l'elementi principali rimanganu nantu à u schermu, è u background stessa pò esse puru rimpiazzatu per un'altra immagine o video.

  1. Aprite la tabulazione cun un menu verticale. Hè chjamatu - "Chiave di croma".
  2. A lista di l'impostazioni di questu strumentu apparirà à a destra. Prima di tutti, sceglite u culore chì volete rimuovere da a video. Per fà quessa, cliccate prima nantu à a zona chì si chjama nantu à l'immagine sottu, dopu cliccate nant'à u video nantu à u culore chì sarà cancellatu.
  3. Для более детальной настройки вы можете уменьшить или увеличить такие параметры как шумы, края, непрозрачность и допуск. Ползунки с данными опциями вы найдете в самом окне с настройками.
  4. Если все параметры выставлены, то жмем "Applicà".

Cusì si riceve un video senza un background o un culore specificu.

Cunsigliu: Sì avete adupratu un background chì sarà rientratu in l'editor in un futuru, allora assicuratevi chì ùn risponde micca cù u culore di i vostri ochji è i culori di u vostru vestitu. Altrimenti, ottiene e zone nere duve ùn anu da esse.

Barra di strumentu addizionale

In Movavi Video Editor ci hè dinò un pannellu nantu à u quali sò piazzati utensili minori. Un'attenziazione particulare per elli, ùn ci focalizzeremo micca, ma di cunnosce circa l'esistenza di tale hè sempre necessaria. U pannellu stessa simu questu.

Fighjula una veduta rapida à ognuna di i punti, partendu da sinistra à diritta. Tutti i nomi di i bottoni ponu truvatu dendu u mouse sopra elli.

Annullà - Questa opzione hè presentata in forma di una freccia, curata à sinistra. Permette di annullà l'ultima azzione è tornà à u risultatu precedente. Hè molto cunsideratu se fate accadutu qualcosa di sbagghiatu o eliminatu certi elementi.

Ripetite - Ancu una freccia, ma rivolta già à diritta. Permette di duplicà l'ultima operazione cù tutte e conseguenze chì ne sò successe.

Elimà - U bottinu in forma di urna. Hè analogu à a chiavi Delete in a tastiera. Permette di eliminà l'oggiu o l'oggetto selezionatu.

Per taglià - Questa opzione hè attivata premendu u pulsante di scissor. Selezziunu a clip chì vulemu spartite. In questu casu, a separazione si sparghje induve u puntatore di tempu attuale hè situatu. Questu strumentu hè utile per voi se vulete trimà una video o inserisce una transizione tra i frammenti.

Twist - Se a vostra clip fonte hè scattata in u stato di rotazione, allora stu bottu vi permetterà di risolve u. Ogni volta chì fate un clic nantu à l'icona, u video girerà 90 gradi. Dunque, ùn puderete micca solu allineare a maghjina, ma ancu completamente capenà.

Raccolta - Questa caratteristica vi permetterà di tagliare a eccessu da u vostru clip. Usamu ancu quandu si focalizza nantu à una zona particulare. Cliccando nantu à l'elemento, pudete piazzà l'angulu di rotazione di a zona è a so dimensione. Allora avete bisognu di cliccà "Applicà".

Correzione di u culore - Con u parametru chì simu prublemu tutti sò famosi. Permette di adeguà u bilanciu biancu, u cuntrastu, a saturazione è altre sfumature.

Mago di transizione - Questa funzione ti permette di aghjunghje una o altra transizione à tutti i frammenti di un clip in un clic. Pudete cunfigurà per tutte e transizioni cum'è un tempu sfarente, è u listessu.

Registrazione vocale - Tramite questu strumentu pudete aghjunghje a vostra propria registrazione vocale direttamente à u prugramma stessa per un usu futuru. Solu cliccate nantu à l'icona in forma di microfunu, setate e impostazioni è cumincianu u prucessu, cliccendu à chjave "Inizia a registrazione". Cusì, u risultu sarà aghjustatu immediatamente à a linea di tempu.

Proprietà di clip - U bottinu di questu arnesi hè presentatu in forma di una marcia. Cliccando nantu ad elli, videte una lista di parametri quali a velocità di riproduzione, l'ora di apparizione è di scomparsa, riproduzione inversa è altri. Tutti questi parametri afectanu a mostra di a parte visuale di u video.

Proprietà audio - Questa opzione hè cumprisa à a precedente, ma ponendu l'accentu di u soundtrack di u vostru video.

Risultatu di salvamentu

À a fine, si pò parlà solu di cum'è salvà in modo currettu a versione di u video o di u presentazione. Prima di cuminciare à salvà, avete bisognu di definisce i parametri adatti.

  1. Cliccate nantu à l'immagine in forma di matita in u fondu di a finestra di prugramma.
  2. In a finestra chì si vede, pudete specificà a risoluzione video, a percentuale di fotogrammi è i campioni, è ancu i canali audio. Avendu stabilitu tutte e impostazioni, cliccate "OK". Sì ùn sò micca forti in l'impostazioni, allora hè megliu à ùn toccà nunda. I parametri predefiniti saranu assai accettabili per un bonu risultatu.
  3. Dopu chì a finestra cù i parametri hè chjusa, avete bisognu di appughjà nantu à u grande pulsante verde "Salvà" in u basse guru.
  4. Se aduprate a versione di prova di u prugramma, vedete u ricordu rispettu.
  5. Cusì si vedi una grande finestra cù diverse opzioni di salvataggio. A seconda di chì tippu sceglite, diverse impostazioni è opzioni dispunibuli cambieranu. Inoltre, pudete specificà a qualità di a registrazione, u nome di u schedariu salvatu è u locu induve sarà salvatu. À a fine, basta à pressà "Start".
  6. U prucedimentu di u salvamentu di file inizia. Pudete seguitu u so prugressu in una finestra specifica chì si presenta automaticamente.
  7. Quandu u salvu hè finitu, vedite una finestra cù a notizazione rispettiva. Pressu "OK" per finì.
  8. Se ùn avete micca finitu u video, è vulete cuntinuà quest'attività in futuro, allora ghjustu salvà u prugettu. Per fà quessa, premete a combinazione di tasti "Ctrl + S". In a finestra chì compare, selezziunate u nome di u file è u locu induve volete mette. In futuro, ghjustu bisognu pressà "Ctrl + F" e selezziunu un prugrammu salvatu in precedenza da u computer.

Cume, u nostru articulu ghjunghje finisce. Avemu cercatu di scansu tutti l'utenti di basa chì avete bisognu in u prucedimentu di a creazione di u vostru propriu video. Ricurdate chì questu prugramma differtia da analoghi ùn hè micca u più grande serie di funzioni. Se avete bisognu di un software più seriu, allora ghjustu leghje u nostru articulu speciale, chì listeghja i più opzioni degni.

Leggi ancu: Software di edizione video

Se dopu avè lettu l'artìculu o durante u prucessu di edizione avete qualchì domanda, pudete dumanda di elli in i commenti. Saremu cuntenti di aiutà.