Curves Tool in Photoshop


Per impostazione predefinita, tutti i software per e schede video Nvidia si prisentanu cun impostazioni chì implicanu a qualità massima di l'immagine è l'imposizione di tutti i effetti supportati da sta GPU. Tali valori di parametru ci danno una maghjina realistica è bella, ma nant'à e tempu riduce a performance generale. Per e ghjochi in cui a reazione è a velocità ùn sò micca impurtanti, tali regolazioni si adattanu perfettamente, ma per e battaglie in rete in scene dinamiche, un primu fotogrammu più altu hè più impurtante di i bellissimi paisaghji.

In questu articulu, pruvaremu à configurà a scheda video Nvidia in un modu in a forma streme u FPS massimu, mentre perdendu un pocu in qualità.

Configurazione di a scheda grafica di Nvidia

Ci hè dui modi per configurà u driver di video Nvidia: manualmente o automaticamente. L'accordu manuali implica l'adeguamentu fine di i parametri, è automatica elimina a necessità di "piglià" in u driver è di risparmia tempu.

Metudu 1: Impostazione manuale

Per regià manualmente i parametri di a scheda video, aduprà u software chì hè installatu cù u driver. U software hè chjamatu semplicemente: "Pannello di controllo Nvidia". Pudete accede à u pannellu da u desktop, cliccanu annantu à ella cù RMB è selezziunà l'elementu necessariu in u menù contestuale.

  1. Prima truvamu l'articolo "Adjusting settings with image with viewing".

    Quì passemu à l'impostazione "Secunnu l'applicazione 3D" è spingà u pulsante "Applicà". Da quest'azione, includemu a capacità di cuntrullà a qualità è a prestazione direttamente da u prugramma chì utilizza a scheda video in un momentu datatu.

  2. Ora pudete andà à l'impostazioni globali. Per fà quessa, andate in a sezione "Gestisce l'impostazioni 3D".

    Tab "Opzioni globali" vedemu una lunga lista di impostazioni. Parleremu di elli più in dettu.

    • "Filtraggio anisotropicu" permette di migliorà a qualità di disegni testure in vari distorsioni o situate à un grande angulu per e superfici osservatori. Chì ùn simu interessatu à "bellezza", AF disattivà (off). Questu hè fattu selezziunà u valore pertinente in a lista di menu à tendenza à fronte di u parametru in a colonna di diritta.

    • "CUDA" - Una tecnologia speciale Nvidia, chì permette l'usu di un processore graficu in i calcoli. Ciò aiuta à aumentà a potenza globale di l'infurmazione di u sistema. Per questo parametru, setate u valore "Tuttu".
    • "V-Sync" o "Vertical Sync" permette di eliminà lacune è contusioni di l'immagine, facendu a foto più liscia, riducendu in ogni caso a percentuale generale di fotogrammi (FPS). Quì a scelta hè a toi, cum'è inclusu "V-Sync" riduce leggermente i prestazioni è pò esse lasciata in.
    • "Dimming background lighting" dà scene à più realisimu, ridendu a lucentezza di l'oggetti nantu à chì a ombra cade. In u nostru casu, stu parametru pò essi disattivatu, chì cun l'alta dinamica di u ghjocu ùn ne avemu micca avvisu quellu effetti.
    • "U valore massimu di u persunale pre-addestratu". Questa opzione "forza" u processore à imbrullà un certu numhje di fotogrammi davanti à tempu per chì a scheda video ùn hè micca in un stato di spaziu. Cù un processore debitu, hè megliu per abbassà u valore à 1, sì a CPU hè abbastanza potente, si consiglia di sceglie u numeru 3. Quandu più u valore hè u meno, u GPU pute aghjunu per a soesce.
    • "Optimization di u fluxu" determina u numeru di i processori grafichi aduprati da u ghjocu. Quì lassemu u default (Auto).
    • Dopu, avete da dì disattivà i quattru parametri chì sò resi responsabile di l'antialiasing: Correzione Gamma, Parametri, Trasparenza è Modu.
    • "Triple Buffering" funziona solu quandu attivatu "Vertical Sync", migliorendu leggermente e prestazioni, ma aumentà a carica di i chips di memoria. Disattivà se micca aduprà "V-Sync".
    • U parametru prossimu hè "Filtramentu di a trama - Ottimizazione di campionu anisotropicu" permette, riducendu leggermente a qualità di a maghjina, per aumentà a produttività. Abilita o micca attivata l'opzione, decide di sè. Se u scopu hè u massimu FPS, allora sceglite u valore "On".
  3. Dopu à a fine di tutte e impostazioni, cliccate nantu à u bottinu. "Applicà". Ora, questi parametri glubali ponu esse trasferiti à qualunque prugramma (ghjocu). Per fà quessa, andate in tab "Impostazioni di software" è selezziunate l'applicazione desiderata in l'elencu di sìgliu (1).

    Se u ghjocu hè assente, cliccate nantu à u bottinu. "Add" è cercate u lìbbule eseguibile rispettabile in u discu, per esempiu, "worldoftanks.exe". U ghjugaghju sarà aghjuntu à a lista è per ciò avemu messu tutte e impostazioni in a posizione "Usà u parametru globale". Ùn vi scurdate di preme u pulsante "Applicà".

Secunnu osservazioni, stu approcciu pò migliorà a prestazione in certi ghjochi fino à un 30%.

Metudu 2: Impostazione automatica

L'accordatura automatica di a scheda video Nvidia per i ghjochi pò esse fatta in un prugrammu privativu, ancu fornitu cù i più recenti driver. Software chjamatu Nvidia GeForce Experience. Stu metudu hè dispunibule solu sì chì aduprà ghjochi cuncepiti. Per a funzione "pirata" è "repack" ùn funziona micca.

  1. Pudete eseguire u prugramma da Vassoio di sistema di Windowscliccendu nantu à a so icona PKM è sceglie l'elemento pertinente in u menu chì si apre.

  2. Dopu i passi sopra ripusiti, una finestra si apre cù tutti i tipi di impostazioni. Ci sò interessati à a tab "Giochi". Perchè u prugramma pudete truvà tutti i nostri ghjucarotti chì ponu esse ottimizzati, cliccate nantu à l'icona di l'aggiornu.

  3. In a lista creata, avete bisognu di selezziunu u ghjocu chì vulemu aprire cun parametri configuratu automaticamente è cliccate nantu à u bottinu. "Optimize", dopu chì dughje necessariamente corsa.

Dopu avè eseguitu queste azioni in Nvidia GeForce Experience, ponu informà u driver di video di e più ottimizzate situazione adatte à un ghjocu particulare.

Eranu duie modi per configurà e impostazioni per a scheda video Nvidia per i ghjochi. Cunsigliu: Pruvate à aduprà ghjochi di licenza per salvà a seperazione di avè a configurazione di u driver di video manualmente, chì ci hè una pussibilità di fà un errore, avendu ricevutu non esattamente u risultatu chì era necessariu.