Aiclaud hè un serviziu di nuvola di Apple chì hè assai pratice da aduprà per conservà copie di backup di dispositivi cunnessi à un account. Sì sì u prublemu in una manca di spaziu di liberu in u memoria, pudete cancellà l'infurmazioni inutili.
Rimuovi u backup di l'iPhone da iCloud
Sfortunatamente, l'utente riceve solu 5 GB di spaziu in Aiclaud. Benintesa, questu hè assai insufficiente per archiviare l'infurmazioni di parechji dispositivi, foto, dati di l'applicazione, ecc. U mezu più veloce per liberà spazio hè di sbarazzà di backup, chì, di regula, occupanu più spaziu.
Metudu 1: iPhone
- Aprite i parametri è andate in a sezione di gestione di u vostru contu di ID Apple.
- Skip to section iCloud.
- Articulu apri "Gestione di l'archiviazione"è selezziunate "Copie di backup".
- Selezziunu u dispositiu chì hà da cancellà i dati.
- À u fondu di a finestra chì si apre, tocca u pulsante "Elimina Copia". Assicurà l'azione.
Metudu 2: iCloud per Windows
Pudete sbarazzà di i dati salvati per mezu di un computer, ma per questu avete bisognu di aduprà u prugrammu iCloud per Windows.
Scaricate iCloud per Windows
- Run u prugramma in u vostru computer. Sì necessariu, accede à u vostru contu.
- In a finestra di prugramma cliccate nantu à u pulsante. "Conservazione".
- In a parte sinistra di a finestra chì si apre, selezziunu a scheda "Copie di backup". In u clicghju dirittu nantu à u mudellu di smartphone, e cliccate nantu à u bottinu. "Elimina".
- Assicurà a vostra intenzione di eliminà l'infurmazioni.
Sì ùn ci hè micca bisognu di spezialità, ùn sceglite micca i backup di l'iPhone da Aiclaud, perchè se u telefonu hè resettatu à l'impostazioni di a fabbrica, ùn sarà micca pussibile ripristinà i dati precedenti nantu à ellu.