A risoluzione di a schermata ùn cambia micca Windows 10

Sì avete bisognu di cambià a risoluzione di a schermata in Windows 10, hè quasi sempre assai faciule da fà, è i passi necessarii sò stati descritti in u materiale Cume cambia a risoluzione di u schermu di Windows 10. Tuttavia, in certi casi, pò esse un prublema - a risoluzione ùn cambia micca, l'elemento per cambià ùn hè micca attivu oltre à i metudi di cambiamenti supplementari ùn travaglianu.

In questo manuale esaminate cosa fà, se a risoluzione di u schermu di Windows 10 ùn cambia micca, modi per risolve u prublema è restituisce a capacità di adeguà a risoluzione in computer è portatile, se possibile.

Perchè ùn pudete micca cambià a risoluzione di u schermu

D'altru casu, pudete cambià a risoluzione in Windows 10 in l'impostazioni, cliccendu cun u cliccatu tascatu in un locu vuotu in u desktop, selezziunà "Impostazioni di u Mostra" (o in Impostazioni - Sistema - Visualisazione). Tuttavia, à volte a scelta di permessi ùn hè micca attiva o solu una opzione hè presente in a lista di permessi (è ancu pussibule chì a lista sia presente, ma ùn anu micca u permessu currettu).

Ci sò parechje ragioni principali perchè a risoluzione di u schermu in Windows 10 puderia micca cambià, chì sarà discupratu in più dettagliatu quì sottu.

  • Mancanza di driver di schede video necessarie. Sò ancu se hè cliccatu "Aggiorna Driver" in u manager di dispositivi è avete ricevutu un messagiu chì i driver più adatti per stu dispositiu sò già installati - quessa ùn significa micca chì avete installatu u driver correttu.
  • Prufunzioni in u driver di a scheda video.
  • L'utilizazione di cavi, adattatori, cunvertitori di scala di qualità o di mala qualità per cunnessu u monitor à u computer.

Altre opzioni sò pussibule, ma queste sò più cumuni. Fighjate e modi per rimediare à a situazione.

Cumu risolte u prublema

Ora i punti nantu à i vari modi per corregge a situazione quandu ùn pudete micca cambià a risoluzione di u schermu. U primu passu hè di verificà chì i piloti sò ok.

  1. Andate in Windows 10 Device Manager (per fà ciò, pudete cliccà cù u clicciu destro in u "Start" e selezziunate l'elemento desideratu in u menù contestuale).
  2. In u manager di dispositivi, aprite a sezione "Adattatori video" è scopri ciò chì hè indicatu quì. Se manca questu "Adattatore di Video Cumple (Microsoft)" o a "Piattaforma Video", ma in a sezione "Altri Dispositivi" ci hè un "Video Controller (VGA Compatible)", u driver di scheda video ùn hè micca installatu. Se a scheda grafica curretta (NVIDIA, AMD, Intel) hè specifica, vale sempre vale a fassi di i passi successivi.
  3. Ricordate sempre (micca solu in sta situazione) chì cliccate cun u clicchjettu nantu à u dispositiu in u gestore di e dispositive è selezziunà "Aggiorna driver" è u messaghju successivu chì i piloti per questu dispositivo sò dighjà installati dicenu solu chì in servitori Microsoft è in u vostru Windows Ùn ci hè autru driver, micca chì avete installatu u driver correttu.
  4. Installate u driver nativu. Per una scheda grafica discreta in un PC - da NVIDIA o AMD. Per i PC cun una scheda video integrata - da u situ di u custru di a scheda madre per u vostru mudellu MP. Per un laptop - da u situ web di u fabbricante di laptop per u vostru mudellu. In questu casu, per l'ultime casi, installa u driver ancu s'ellu ùn hè micca u novu in u situ ufficiale è ùn ci hè più alcun driver per Windows 10 (stallà per Windows 7 o 8, se ùn hè micca installatu, pruvate cun u installatore in modalità compatibilità).
  5. Se a stallazione ùn hè micca piacere, è un driver hè già installatu (vale à dì, micca un adattatore video di base o un controller di video VGA-compatibile), prima pruvate à caccià cumpletamente u driver di a scheda video esistente, vede Cumu rimuire u driver di a scheda video.

È cusì, se tuttu andava pianu, avete da vene u driver di cartula video installatu currettu, è a capacità di cambià a risoluzione.

U più spessu hè u casu in i driver di video, tuttavia, altre opzioni sò pussibule, è di conseguenza i modi per ripararlo:

  • Se u monitor hè cunnessu per mezu di un adattatore o avete recentemente acquistatu un novu cavu per a cunnessione, pò esse u casu. Hè vale a pruvà di altre opzioni di connettività. S'ellu ci hè una sorta di monitoru addizionale cù una interfaccia di cunnessione differente, pudete fà un esperimentu nantu à elli: se travaglia cun, pudete sceglie a risoluzione, allora a questione hè chiaramente in i cavi o l'adattatori (spessu - in u connettore di u monitor).
  • Verificate se a scelta di risoluzione si vede dopu à riavvi Windows 10 (è impurtante di fà un riavvicinatu, è micca spegne è accende). In sì, installate tutti i piloti chipset da u situ ufficiale. Se u prublema persiste, pruvate a disattivà u lance rapidu di Windows 10.
  • Se u prublema appare spontaneamente (per esempiu, dopu à ogni ghjocu), ci hè un modu per riavvià i driver di schede video cù a scelta rapida Win + Ctrl + Shift + B (Tuttavia, pudete andà cù una schermata nera finu à riavvi furzatu).
  • Se u prublema ùn hè solu risoltu, fighjate un passà à u Pannello di controllo NVIDIA, u Pannello di controllo AMD Catalyst o u Pannello di controllo Intel HD (sistema graficu Intel) è scopri s'ellu hè possibile cambià a risoluzione di u schermu.

Speru chì u tutorial hè statu utile è unu di i modi vi aiuterà à ripristinà a possibilità di cambià a risoluzione di u schermu di Windows 10.