Installà Flash Player in Browser Yandex

A volte in "Manager di dispositivi" Un elemento cù u nomu pò esse visualizzato. Dispositivo scunniscutu o u nome generale di u tippu di attrezzamentu cù un puntu esclamativo vicinu à ellu. Ciò significa chì u computer ùn pò identificà currettamente questu apparatu chì da quessa porta à u fattu ch'ellu ùn funzeghja micca normalmente. Figuremu cumu per risolve u prublema in un PC cù Windows 7.

Vede ancu: Errore "U dispositiu USB ùn hè micca ricunnisciutu" in Windows 7

Rimedi

Sempre più, questu errore suppassa chì i driver di dispositivi necessarii ùn sò micca installati nant'à u computer o sò installati in modu erratu. Ci sò parechje soluzioni à stu prublema.

Metodo 1: "Installazione guidata hardware"

Prima di tutti, pudete tenta di riparà u prublema cù "Installazione guidata hardware".

  1. Cliccate nantu à a tastiera Win + R è digià una espressione in a finestra chì si apre:

    hdwwiz

    Dopu avè accettatu a stampa "OK".

  2. In a finestra principiante aperta "Maestri" cliccate "Prossimu".
  3. Dopu, utilizendu u pulsante di radio, selezziunate una soluzione à u prublema cercendu è installendu automaticamente l'apparecchiatura, è poi preme "Prossimu".
  4. A ricerca di un dispositariu scunnisciutu cunnessu mette in opera. Quandu hè rilevatu, u prucedimentu di l'installazione sarà fattu automaticamente, chì risolverà u prublema.

    Se u dispositiu ùn hè micca trovu, in a finestra "Maestri" Un missaghju corrispondente sarà visualizatu. L'azione ulteriore hà sensu di fà solu quandu sapete chì tippu di attrezzatura ùn hè micca ricunnisciuta da u sistema. Cliccate u pulsante "Prossimu".

  5. A lista di attrezzature dispunibili. Truvate u tippu di dispositivo chì volete installà, selezziunate u so nome è cliccate "Prossimu".

    Se l'elementu in a lista manca, selezziunu "Mostra tutti i dispositivi" è cliccate "Prossimu".

  6. In a parte sinistra di a finestra chì si apre, selezziunu u fabbricante di u dispositiu di prublema. Dopu à quessa, in a zona destra di l'interfaccia, si apre una lista di tutti i mudelli di u fabbricante, i cui driver sò in a basa di dati. Selezziunate a scelta desiderata è cliccate "Prossimu".

    Sì ùn avete micca truvatu l'elemento desideratu, allora avete bisognu di preme u pulsante "Installazione da u discu ...". Ma questu opzione hè adatta solu per quiddi utenti chì sà chì u driver impurtatu hè installatu nant'à u so PC è chì anu l'infurmazioni in chì directory hè situata.

  7. In a finestra chì si apre, cliccate "Revisione ...".
  8. A finestra di ricerca di file si aprirà. Naviga versu in u cartulare chì cuntene u driver di a pera. Dopu, selezziunu u so schedariu cù u extensione INI e cliccate "Apertu".
  9. Dopu chì u parcorsu à u lìbbru di driver hè visualizzato in "Copia i file da u discu"cliccate "OK".
  10. Dopu à quessa, ritornu à a finestra principale "Maestri"cliccate "Prossimu".
  11. U prucedimentu di installazione di u driver hè fatturatu, chì deve portà à a soluzione di u prublema cù u dispositivu scunnisciutu.

Stu metudu hà parechji difetti. E principali: sò chì avete bisognu di sapè esattamente quale impianto hè affissatu in "Manager di dispositivi", cum'è una persona micca identificata, avete dighjà un driver per u nant'à u computer è avè informazioni nantu à a cartella esatta in cui hè situata.

Metudu 2: Manager di dispositivi

U modu più faciule per riparà u prublema direttamente "Manager di dispositivi" - Questu hè per aghjurnà a configurazione hardware. Hà fà, ancu s'ellu ùn sapete micca chì componente esce. Ma, purtroppu, questu metudu ùn funziona micca sempre. Dopu avete bisognu di cercà è installà u driver.

Lezione: Cumu aprite u "Manager di dispositivi" in Windows 7

  1. Clicca destro (PKM) per nome di equipagiu scunnisciutu in "Manager di dispositivi". In u menu chì si vede, selezziunu "Aggiorna configurazione ...".
  2. Dopu, avemu un aggiornamentu di configurazione cù i piloti reinstallati è l'attrezzamentu scunnisciutu sarà inizializzato currettamente in u sistema.

L'opzione di sopra hè adatta solu quandu u PC hà dighjà i driver necessarii, ma per certi motivi, durante l'installazione iniziale, sò stati installati in modo erratu. Se un driver incorrettu hè installatu in un computer o hè assente assente, stu algoritmu ùn aiuta micca à risolve u prublema. Dopu avete bisognu di fà e azzioni chì sò discusse in seguitu.

  1. Cliccate PKM per nome di l'attrezzatura sconosciuta in a finestra "Manager di dispositivi" è selezziunate una opzione "Pruprietà" da a lista visualizzata.
  2. In a finestra chì si apre, entrate in a sezione "Dettagli".
  3. Dopu, selezziunu da a lista à a discesa "ID di l'attrezzatura". Cliccate PKM Secunnu l'infurmazioni visualizzate in a zona "Valuri" è in u menù contestuale chì vene, selezziunu "Copia".
  4. Dopu, pudete andà à u situ di unu di i servizii chì forniscenu a capacità di ricerca per i piloti da ID hardware. Per esempiu, DevID o DevID DriverPack. Dove vi pudete inserisce l'identificatore di u dispositivu copiatu in precedenza, inizià a ricerca, scarica u driver necessariu, è poi l'installu nant'à u computer. Questa pratica hè dettagliata in u nostru articulu separatu.

    Lezione: Cumu trovu un driver in ID di hardware

    Ma cunsiglii tutta a stessa di scaricà i driver da u situ ufficiale di u fabbricante di hardware. Per fà quessa, devi prima definisce sta risorsa web. Inserite u valore di l'hardware copiatu in a casella di ricerca di Google è pruvate à truvà u mudellu è u fabbricante di u dispositiu non identificatu in a uscita. Dopu, in u listessu modu, attraverso u mutore di ricerca, truvate u situ ufficiale di u fabbricante è da quì scarhjite u driver, è allora lancia u installatore scaricatu è installatu in u sistema.

    Se a manipolazione di a ricerca per l'identificativu di a periferica pari troppu complicata per voi, pudete pruvà aduprà programmi speciali per installà i driver. Esploranu u vostru computer è riceru in Internet per l'elezze mancanti cù a so installazione automatica in u sistema. È per fà tutte queste azzioni, di solitu bisognu solu un clic. Ma questu opzione ùn hè micca cusì affidabile cum'è l'algitimi di installazione manuali descritti in precedenza.

    Lezione:
    Software per l'installazione di i driver
    Cume aghjurnà i driver in u vostru computer usando a Soluzione DriverPack

A ragione per chì qualchì apparitu hè inizializata in Windows 7 cum'è un dispositivo non identificatu, u più spessu hè a mancanza di piloti o a so installazione sbagliata. Pudete riparà stu prublema cù "Installazione guidata hardware" o "Manager di dispositivi". Ci hè ancu a scelta di aduprà un software speciale per installà automaticamente i driver.