Cume faci facilmente una suoneria per iPhone o Android

In generale, pudete fà una suoneria per iPhones o smartphones nant'à un Android in parechje maniere (è tutte di sti ùn sò micca complicate): usando un software libero o servizi online. Pudete, naturalmente, cun l'aiutu di un prugrammu prufessiunale per u travagliu cù u sonu.

Questu articulu spieghjarà è mostra cumu u prucessu di creazione di un ringtone in u liberu AVGO Free Rington Maker prugramma. Perchè in stu prugramma? - pudete scaricà gratuitamente, ùn cerca micca dì d'installà un software inutile, pannelli in u navigatore è ancu altri. È ancu se a publicità hè visualizzata in cima di u prugramma, solu altri prudutti di u listessori sviluppatore sò pubblicizzati. In generale, quasi puru a funzionalità senza nunda di più.

Funzioni per a creazione di suoni AVGO Free Ringtone Maker includenu:

  • L'apertura di a maiò parte di i file audio è video (cioè, pudete taglià u sonu da a video è aduprà cum'è una suoneria) - mp3, m4a, mp4, wav, wma, avi, flv, 3gp, mov è altri.
  • U prugramma pò esse adupratu cum'è un semplice cunvertitore audio o per estrà l'audio da u video, mentre hè travagliu cù una lista di file (chì ùn anu micca necessità di esse convertiti una per unu) hè supportata.
  • Esporta i suonerie per iPhone (m4r), Android (mp3), in amr, mmf è in formati awb. Per i suonerie, hè ancu pussibule di definisce effetti fade-in e fade-out (fade-in è fade-out à l'iniziu è a fine).

Crea u ringtone in AVGO Free Ringtone Maker

U prugramma per a creazione di suoni si pò scaricà gratuitamente da u situ ufficiale // www.freedvdvideo.com/free-ringtone-maker.php. L'installazione, cum'è aghju dettu, ùn porta micca minacce nascoste è hè di pressà u pulsante "Avanti".

Prima di passà à taglià a musica è creà una sonnella, vi suggerisce di cliccà nantu à u "Paràmetru" e guardà a configurazione di u prugramma.

In l'impostazioni per ogni prufessu (telefoni Samsung è altri chì supportanu mp3, iPhone, etc.) stabiliscenu u numeru di canali audio (mono o stereo), abilitanu o disattivu l'usu di l'effetti di difuzionu predefiniti, stabilisci a frequenza di discreditare u schedariu finale.

Andemu torna à a finestra principale, cliccate nantu à "Open File" è specificu u schedariu chì hà da fà. Dopu à l'apertura, pudete cambià è ascoltate u segmentu audio chì deve esse fattu una suoneria. Per difettu, questu segmentu hè fissu è hè 30 secondi, per selezziunà più fine u sughjettu desideratu, rimuova a marcata da "Durata massima fissa". I marchi In e Out in a sezione Audio Fade sò responsabili per a crescita di u volume è l'attenuazione in a suoneria finale.

I passi chì seguitanu sò evidenti - sceglite a cartella di u vostru computer per salvà a su sonora finale, è dinò chì prufessu da aduprà - per iPhone, suoneria MP3, o altra cosa, di a vostra scelta.

Ebbè, l'ultima azzione - cliccate "Crea una Ringtone Ringtone".

A creazione di un ringtone richiede assai pocu tempu è subitu dopu, una di e seguenti azzioni hè offerta:

  • Aprite u cartulare induve u file di suoneria hè situatu
  • Aprite iTunes per importà a sonnella à l'iPhone
  • Chiudite a finestra è cuntene u travagliu cù u prugramma.

Comu pudete vede, tuttu hè molto faciule, usu piacevule.