In u furmatu per salvà e foto in Photoshop


A cunniscenza cù u prugramma Photoshop hè megliu à principiatu cù a creazione di un novu documentu. L'utente di primu bisognu avè a capacità di aprire una foto precedentemente conservata in un PC. Hè ancu impurtante imparà cumu salvà ogni immagine in Photoshop.

A cunservazione di una maghjina o di una foto hè influenzata da u furmatu di i file grafichi, a scelta di cui impone i seguenti fattori da tene in considerazione:

• taglia;
• u sustegnu per a trasparenza;
• u numeru di culori.

L'informazione nantu à i vari formati pò esse truvata in altru materiale in descrizzii di extensioni cù i furmati chì sò aduprati in u prugramma.

A riassuntu. Salvà e foto in Photoshop hè fatta da dui cumanduli di menù:

File - Save (Ctrl + S)

Questu cummentu deve esse adupratu se l'utente quessa lavora cù una immagine esistente per vene quì. U prugramma aggiorna u schedariu in u furmatu in cui era prima. U risparmiu pò esse chjamatu veloce: ùn hà bisognu di adeguamentu supplementare di parametri di l'immagine da l'utitore.

Quandu una nova immagine hè creata nantu à un computer, u cumandamentu hà u listessu "Salvà cum'è".

File - Salva cum'è ... (Maiusc + Ctrl + S)

Questu squadra hè cunsideratu u primu, è quandu si lavora cun essa avete bisognu di sapè assai nuance.

Dopu avè selezionatu stu comando, l'utente deve dì à Photoshop cume vole salvà a foto. Avete bisognu di nome u schedariu, determinà u so furmatu è mustrà u locu induve sarà salvatu. Tutte e istruzzioni esegue in a finestra di dialogo chì si veda:

I bottoni chì anu permessu u cuntrollu di navigazione sò rappresentati in forma di frecce. L'utente mi mostra u locu induve intende salvà u schedariu. Usendu a freccia blu in u menù, selezziunate u furmatu di l'imagine è cliccate "Salvà".

Tuttavia, hè un sbagliu à cunsiderà u prucessu finitu. Dopu à quì, u prugramma mostrerà una finestra chjamata Parametri. U so cuntenutu dipende da u furmatu sceltu per u schedariu.

Per esempiu, se si da a preferenza JpgA finestra di dialogu sarà simu questu:

E dinò da fà una serie di azzioni furnite da u prugramma Photoshop.

Hè impurtante sapè chì a qualità di l'imagine hè adatta bè quì à a richiesta di l'utente.
Per sceglie una denominazione in a lista, campi cù numeri selezziunu l'indicatore richiestu, chì u valore di u varia varie in 1-12. A dimensione di u lugaghju ghjunta apparirà in a finestra ind'una parte diritta.

A qualità di l'imagine pò influenzà micca solu a taglia, ma dinò a velocità chì i file sò aperti è carichi.

Dopu, l'utente torna à sceglie unu di i trè tipi di furmatu:

Basic ("standard") - mentri chì e immagini o foto in u monitor sò visualizate per linea. Hè cusì visualizà i file. Jpg.

Basic ottimizzato - l'immagine cun codifica ottimizzata Huffman.

Progressive - Un formatu chì dà una mostra, durante a quale a qualità di e immagini scaricate hè migliorata.

A conservazione pò esse cunsiderata cum'è salu di i risultati di u travagliu in fasi intermedii. Specialmente pensatu per stu furmatu PSD, hè statu sviluppatu per l'usu in Photoshop.

L'utente hà bisognu di selezialu da a finestra di sblocco cù una lista di formati è cliccate "Salvà". Questu puderà, se hè necessariu, restituisce a foto à a mudificazione: i strati è i filtri saranu salvati cù l'impatti chì avete gia applicatu.

L'utente hà da pudè, s'ellu ci hè bisognu, una volta messu in presenza è di complementà tuttu. Dunque, in Photoshop hè pratice per travaglià sia per i prufessiunisti è i principianti: ùn avete micca bisognu à creà un'imagine da u principiu, quandu si pò andà torna à u tappa desiderata è ripara tuttu.

Se dopu avè salvatu a foto, l'utente quessa vene chjucatu, i cumandamenti descritti sopra ùn sò micca necessarii da aduprà.

Per cuntinuà a travaglià in Photoshop dopu à chiusa a maghjina, fate un clic nantu à a croce di la tabulina di l'imagine. Quandu u travagliu hè finitu, cliccate nantu à a croce di u prugramma Photoshop da sopra.

In a finestra chì si vede, vi sarà dumandatu di confermà l'uscita da Photoshop cù o senza salvà i risultati di u travagliu. U bottinu di annullamentu permette à l'utente di ritornà à u prugramma s'ellu hà cambiatu idea.

Formati per salvà e foto

PSD è TIFF

Entrambi questi formati permettenu di salvà i documenti (travagli) cù a struttura creata da l'utente. Tutti i strati, u so ordine, stili è effetti sò salvati. Ci sò micca differenze di taglia. PSD pesa menu.

Jpeg

U formatu più cumunale per salvà e foto. Aduprate à l'imprese è a publicazione in a pagina di u situ.

U principale svantaggiu di stu furmatu hè a perdita di una certa quantità di informazioni (pixel) quandu aprite è manipule e foto.

PNG

Hà un sensu di valere se l'image hà zone trasparenti.

Gif

Ùn hè micca raccomandatu di salvà e foto, perchè hà un limite nantu à u numeru di culori è tinte in l'ultima immagine.

RAW

Foto non compressa è senza lavorazione. Contene a infurmazione più cumpleta nantu à tutte e caratteristiche di l'immagine.

Creatu da l'hardware di a camara è di solitu grande. Salvà a foto in RAW U formatu ùn hà sensu, postu chì e immagini elaborate ùn cuntenenu micca l'infurmazioni chì devenu esse processate in l'editor. RAW.

A conclusione hè: più spessu e foto sò salvate in u furmatu Jpeg, ma s'ellu ci hè bisognu di creà parechje immagini di dimensioni diverse (da u persunale), hè megliu ad aduprà PNG.

Altri formati ùn sò micca belli per salvà e foto.