Invecchiare foto in Photoshop

Tuttu l'utente VK piuttostu attivu hè affaccatu cun tale prublema cum'è un numeru troppu grande di abbonati in una pagina. In questu casu, se una persona ùn persegue micca a popolarità di u so profilu, pò esse necessariu chjaramente cumpletamente o parzialmente.

L'amministrazione di u situ di social networking VKontakte ùn furnisce micca à i so utilizatori a capacità di eliminà abbonati premendu un pocu di pulsanti. Per effettuà a pulizia di sta lista, vi verrà richiestu di fà una serie di azzioni chì si riducenu à bloccà a pagina di a persona chì hè cancellata da l'abbonati.

Eliminemu abbonati di VKontakte.

Cume per rimuovere l'abbonati di pagine in i sociali. E rete VK.com hè estremamente chjuca, è quelli chì esistenu sò certamente cunnessi cù l'urdinatori di l'urdinatori. Quandu, per quessa, pò fà diffici per voi se a persona chì vulete rimuovere da abbonati continua à visità u vostru profilu per ellu è hà una curretta bè attiva cun voi.

Se a ragione per eliminà abbonati in u vostru casu hè in rapporto cù a presenza di e persone chì anu attività ridotta in a lista, allora a varietà d'opzioni per voi hè assai diminuita. In queste condizioni, pudete saltà sicuru i primi dui metodi è andate direttamente à l'ultimu.

Metudu 1: Richiesta Annulla sottumessa

Questa tecnica si applica solu à i casi individuali di eliminazione di l'abbonati è travaglia solu cun uernarii rispettabili. Sò ancu micca bisognu di bloccà una persona o di restringe l'accessu à u vostru profilo personale.

A persona chì hè stata rimossa da abbonati deve idealmente avè l'opzione di scambià messaghji.

U metudu tene in u contu di l'usu di i sociali. Rete VKontakte da un computer cù un navigatore standard.

  1. Vai à a pagina di l'utente à esse eliminatu è cliccate nantu à u bottinu sottu avatar "Scriviri un missaghju".
  2. In u campu principali, descrivite a vostra richiesta di annullamentu l'iscrizzione da a pagina è cliccate "Mandà".
  3. Pudete ancu lasciare un missaghju cumunitu nantu à a parete di una persona.
  4. Questu hè raramente dispunibule, cum'è a maggior parte di l'utente blocanu a capacità di lasciare messaghji nantu à a parete à persone chì sò fora di a lista di amici. Tuttavia, pudete sempre aghjunghje una persona à l'amichi, scrive un messaghju è eliminà dinù.

Comu pudete vede, sta tecnica ùn hè micca praticabile per e scelte multiple. In più, altru spessu ci sò persone abbastanza onesti chì ponu andà à a vostra pagina è premete solu un solu bottinu.

Metudu 2: Nitturà l'infurmazione

Spessu, l'eliminazione di l'abbissanti da VKontakte hè cunnessa cù a riluttanza à spartite informazioni publicate cù alcuni utenti. In tali circostanze, u megliu modu per sbarazzà di l'abbonati indesiderati sarà un ambientu megliu di a privacy privacy.

Malgradu l'impostazioni, assolutamente qualsiasi utilizatore puderà andà à a vostra pagina è vede i registri di sinistra. Inoltre, qualche altra infurmazione di prufessu chì ùn pò esse nascosta sarà dispunibule dinò à vede.

Sottu a condizioni di tali impostazioni, i sottoscrittori ùn puderanu micca tracciate a vostra attività o lasciate a so marcata in a pagina.

  1. Inserite VKontakte, per mezu di u pannellu superiore in diritta, aprite u menu principale è selezziunate l'element "Impostazioni".
  2. A parte diritta di a pagina chì si apre, cliccate nantu à la scheda "Privacy".
  3. In tutti i blocchi, cambiate e primure impostazioni à "Solu amichi" o "Just me".

Dopu chì i passi sopra descritti sò stati cumplettati, tutti i vostri abbonati ùn avè avè accesso à e caratteristiche principali di u Reta sociale VKontakte. In particulare, questu puderebbe esse un funziunale per scrive messaghji privati ​​o a capacità di commentà i record.

Ci vole à avverà chì l'utenti di terze parti chì ùn sò micca abbonati anu perse l'accessu à l'infurmazioni.

Metru 3: Blocca l'utenti

Questu metudu di eliminazione di abbonati hè u più faciule, ma, per dichjaru u moore, abbastanza radicale, perchè vi sò richiesti di basta blocà un utente in particulare. In listessu tempu, u metudu ti permetterà di fà una pulizia massiccia di a lista di abbonati, tuttavia, ancu in modu manuale.

Una persona bloccata pò esse restituita da a lista nera senza ritornu à a sezione abbonati.

Duvete esse attenti quandu aduprate stu metu. Questu hè dovutu à u fattu chì, dopu avè bloccatu per un certu tempu (finu à una cancellazione persunale), l'utente perde a capacità di vede u vostru profilo è scrive messaghji privati.

  1. Entra in u vostru username è password in u situ VK.com è, se ci vole, andate in a sezione "A meia pagina" attraversu u menù principale in u latu sinistro di u schermu.
  2. Sotto l'infurmazioni di u profilu di basa, truvate un blocu addizionale di informazioni è cliccate nantu à a sezione. "Abbonati".
  3. U nome di a sezione pò esse differente secondu u numeru di persone in sta lista.

  4. Truvà a persona chì vulete cancellà è truvite u mouse nantu à u so avatar.
  5. A crucella cù una infurmazione apparirà in cima à destra di a foto di l'utente selezionatu. "Blocca" - cliccate nant'à.
  6. Poi l'elencu di l'abbonati hè chjeratu, è apparirà un missaghju nantu à u schermu, chì vi richiederà di confermà l'aggiunta di l'utente à a lista nera. Per appruvà sta procedura, cliccate "Continue".
  7. Dopu tuttu ciò, l'abbonatu sarà in a vostra lista nera.

Nota chì, cum'è u Casu di VKontakte, l'utente ùn puderà micca smarrerà a serratura senza u vostru desideriu.

In casu chì vogliu chì a persona listessa nera rimarrà à u vostru profilo personale ogni volta chì hè pussibule, avete bisognu di caccià da quì. Tuttavia, hè assai impurtante cunsiderà chì avete a necessità di almeno 20 minuti dopu aghjuntu un utilizatore per una emergenza (1 ora hè raccomandata).

  1. In cima, cliccate nantu à u vostru avatar è andate à a sezione "Impostazioni".
  2. A spese di u menu di dirittu, cambia à a finestra Lista nera.
  3. Truvate un utilizatore chì hà dighjà abbracciatu più di 20 minuti è à chì vulete aduprà da quì.
  4. Appughjà nantu à u pulsante "Elimina da lista nera"per sbloccherà a pagina.

Avendu finitu cù tutte e azzioni prescriziunte, pudete verificà persunalmente a rilevanza di stu metanu riturnendu à a vostra pagina è paragunà u primu numeru di abbonati cù u present. Ricurdate dinò chì adesso a persona eliminata pò riapplicà cum'è amicu è, se si rifiuta di aghjunghje, sarà in abbonati.

U terzu modu di sguassate abbonati hè u più promettente. Ciò hè da u fattu ch'è spessu hè necessariu rimuovere utenti abusivi o remote da abbonati, cù chì a cumunicazione hè di solitu limitata.

Tutta a sorta di raccomandazioni pò venire à voi in vari gradi e in circustanze eccezionali. Solu u deciditee cumu u megliu di prughjettu. Buona fortuna!