Metodi di installazione di i driver per a webcam Logitech HD 720p

E webcam, cum'è l'altri hardware di l'urdinatore, anu bisognu di piloti. Dopu à lettura di questu articulu, capisci cumu installà un software per un dispositiu Logitech.

Installà u driver per a webcam Logitech HD 720p

Ogni prugramma prodotta per a webcam, rivela u so pussibule, rendendu fattibile. Allora, hè impurtante sapè cume scaricà i driver è installarli in u vostru computer. Inoltre, hè necessariu tene in considerazione parechji metudi à tempu, perchè ùn ognunu di elli sò dispunibuli per utenti singuli.

Metudu 1: u situ ufficiale di u fabbricante

  1. A prima cosa chì deve fà è andà à u situ di u fabbricante è verificate a presenza di i piloti. Hè per chì seguitu u hyperlink à a risorsa ufficiale di a cumpagnia Logitech.
  2. Dopu à sta nota in l'angulu in dirittu superiore di u bottinu "Supportu". Inserite u cursore nantu ad ellu affinchì una finestra emergente apparisci. Sì ne interessanu "Supporto è Scaricà".
  3. U situ porta a una pagina di ricerca di prudutti. Naturalmente, pudete aduprà l'interfaccia chì hè presentata sottu à a stringa di ricerca, ma hè megliu ùn perdite u tempu è basta scrive u nome di a webcam è dà à a risorsa l'occasione di truvà ciò chì avete bisognu.
  4. Poi sì dirigitu à a pagina personale di u pruduttu. A metà in l'interfaccia, pudete vede u pulsu. "Downloads". Avemu bisognu. Cliccate è andate avanti.
  5. Ristone à cliccà nantu à sta pagina. "Download" è aspettate ch'ellu sia scaricatu u schedariu, preclarendu u locu da salvà. A cosa principale, ùn vi scurdate di specificà u sistema operativu di u vostru computer.
  6. Una volta scaricatu u schedariu di installazione, cumincià l'installazione. Per fà quessa, eseguite u formatu di u file scaricatu EXE è aspettate a l'estrazione di tuttu u cuntenutu necessariu.
  7. L'installazione stessa principia da a finestra di benvenuta, induve vi sarà dumandatu solu di scegliete a lingua in aia da esse fatta.
  8. Poi sò obbligati à verificà a cunnessione di u dispositivo à u computer. Se tuttu funziona bè, allora u download continua. Inoltre, in u prossimu passu, pudete sceglie ciò chì à installà.
  9. Dopu avè selezionatu i schedari necessarii è a località di stallazione, u travagliu di u scaricamentu inizia.
  10. Stu travagliu hè finitu. Ùn resti più à aspettà chì l'installazione sia finita è aduprà u prugramma da Logitech.

Metudu 2: Software generale per l'installazione di i driver

Talvolta i siti ufficiali ùn furniscenu micca u software necessariu è l'utenti anu aduprà applicazioni di terze parti per installà, per esempiu, i driver. Vogliu à dì chì ùn ci hè nunda di male in stu, perchè u software chì hè statu creatu per un bellu pezzu funziona già à volte ancu megliu cà l'applicazioni ufficiali. Se site interessatu à stu metudu d'installazione di software per a webcam, allora puderete leghje u nostru articulu nantu à i prugrammi più popolari è efficaci in stu segmentu.

Leggi più: I migliori programmi per l'installazione di i driver

U prugramma DriverPack Solution hè assai populu. Esplora automaticamente tutti i dispositivi cunnessi, esterni è interni, è dà a so cuncernità nantu à se sì esistenu i piloti per u travagliu cumpletu di ogni componentu di u sistema informaticu. Sì ùn pudete micca familiarità cù tali prugrammi, ma vulete veramente pruvà per installà i driver di webcam Logitech, fate attenzione à u nostru materiale nantu à stu tema.

Per sapè di più: Cumu aggiornà i driver in u vostru computer cù a Soluzione DriverPack

Metudu 3: ID di dispositiva

Ogni dispositiu hà u so numeru unicu. With it, pudete truvà un driver per un dispositivo in minuti. Ùn hè micca sensu di spiegà stu metudu in più dettellu, postu chì, nantu à u nostru situ, pudete truvà istruzioni nantu à cumu uttene l'ID di a periferica è decidite da per voi chì sì meglio di i metudi precedenti o micca. Per e webcam ID u seguente:

USB VID_046D & PID_0825 & MI_00

Lezione: Cumu aduprà ID hardware per installà i driver

Metudu 4: Strumenti standard di Windows

Tuttavia, tuttu hè più faciule chè l'usu Ancu u driver si pò truvà solu cun accessu à l'Internet. Sò questu metudu, ùn avete micca bisognu di ricerca di siti speciali o di scaricà utilità, postu chì tuttu u travagliu hè fattu direttamente via u sistema operativu Windows. Com'è a versione precedente, ùn ci hè micca bisognu di dipintà qualcosa, perchè a nostra risorsa hà una lezzione dettagliata chì vi salvarà da e dumande è vi presenterete in un grande mezu.

Leggi ancu: Software di sistema per l'installazione di i driver

Questu cume cumu per installà i driver per a webcam Logitech HD 720p. Tuttavia, questu hè ancu abbastanza per scaricà cun bellu u software necessariu. Se avete tutte e domande, allora dumandate li in i commenti, vi sarà risposti.