Firmware smartphone Xiaomi Mi4c

U torrent di tecnulugia ùn hè micca u primu annu hè assai populu. L'abundanza di clienti torrent è trackers permette à l'utente di truvà ciò chì li serve, è u scaricatu à alta vittura. Più conveniente ch'è quessa, pò esse solu un prugramma chì combina u downloader BitTorrent è u directory di u situ.

Zona - client di torrent, chì a funzionalità include un enorme e praticu annu di divertimentu. Senza entrà in u navigatore, l'utente pò truvà una varietà di cuntenuti direttamente in a finestra principale, è cumincià subitu per scaricà. Ghjochi, film, musica - ùn hè micca una lista cumpleta di ciò chì ci hè in i cataloghi di a Zona. Dai un ochju à i principali benefici di sta soluzione software.

Zona può rimpiazzà u clientu torrent attuale

Chì u download hè fattu quì per mezu di a tecnulugia BitTorrent, ùn hè micca necessariu avè un secondu client torrent nant'à u computer: a Zona pò affrontà cun scaricamentu di tutti i file torrent, hè basta per attivà sta opzione durante l'installazione o in l'impostazioni di u prugramma installatu.

In termini di gestione, a Zona ùn hè micca peggiore di l'altri clienti di torrent destinati à un spechju largu. Quì si pò dinò ancu limitazioni nantu à a velocità di download è u numaru di scariche simultanee.

A tecnulugia di u download speciale

Quante volte avete scontru u fattu chì, cù u dolore in a mità di u torrent di grande rilevatu ghjustu ùn hè micca scaricatu? Grazie à u protocolu DHT, i clienti ponu truvà à l'altru senza aduprà un tracker. Le reti DHT fornenu un numeru più numeru di coetari è elevate velocità di download, paragunatu cù i clienti di torrent normali, per esempio uTorrent. In più, l'utente può scaricà i file ancu quandu i tracciatori ùn sò micca dispunibili. È in generale, scaricà un film da un torrent via Zona hè spessu pussibule più veloce chè cù altri prugrami simili.

A visione in linea

I filmi è seri (spettaculi TV) in bona qualità pighjanu assai, è sapemu chì. Ùn hè micca sempre una manera di scaricà, perchè ùn pudete micca basta spaziu nantu à u discu duru, è u prugramma ùn hè micca sempre esisteratu nantu à un PC. Se vulete guardà spettaculi TV è film in linea in qualità HD è in un bon lettore, allora a Zona hè un aiutante in questu. Basta à girà nantu à a copertura, per esempiu, a seria, è selezziunate "Vede" invece di "Download".

Abbonamenti

Tuttu quellu chì guarda spettaculi TV, chì u sparatu ùn hè micca finitu ancu, sapi quantu à volte ùn hè micca faciule di tene a traccia di a uscita di una nova serie. È di vede subitu è ​​ancu di più difficiule. A zona trace i novu episodi è li aghjusta subitu. Un utilizatore chì sottoscrive à una serie particulare riceve una notificazione chì una nova serie hè uscita quandu entra in u prugramma.

In più di spettaculi TV, pudete iscrive à spettaculi TV, eventi sportivi, è novu film à aspettà chì a qualità video sia aggiornata.

Cuntinu personale

Firmà o log in a Zona cù i reti sociali è ricevi un account personale. I vantaggi di u so usu includenu a sincronizazione di tutte e vostre azzioni nantu à diversi dispositivi, per esempiu, in parechji computer è / o in android. Inoltre, l'utenti puderanu prestu accettà notifiche di abbonamentu per posta. Avà vi sicuramente ùn mancherà a nova serie di a vostra serie TV preferita.

Notifiche d'aggiornamenti interessanti

Se ùn sapete micca cosa si vede, è vulete tene cun u fermu di tutti i novelli in u mondu di u cinema, allora ùn vi scurdate di guardà in a sezione cun notifiche. Quì u prugramma offre hits di a ghjurnata è altri cuntenuti interessanti. À propositu, quì vedi notizie nantu à i vostri abbonamenti.

Cambia l'interfaccia

I sviluppatori facenu di tuttu per chì a Zona ùn hè micca solu una directory cù cuntenutu, ma dinò un strumentu faciule da usà. In più di l'impostazioni flessibili, l'utente pò cambià l'interfaccia di u prugramma selezendu unu di i trè argomenti.

Ricerca pratica per categoria

Questu articulu hè forse u più impurtante è di basa. Tuttu u cuntenutu di a Zona hè spartutu in parechje categurie, ciascuna chì cuntene un enorme numeru di file. Per esempiu, ci sò circa 70.000 film nant'à oghje, è più di 6.000 seriite. Consideremu brevemente ogni categoria.

Filmi Pudete sceglie filmu da a lista è scaricà chiunque ti piace. Per ognuna di esse ci hè una descrizione cumpleta, è ancu una valutazione d'utenti. Quandu sceglite, pudete aduprà filtri. Per esempiu, sceglite film di certi anni di liberazione o solu cù un rating elevatu. Pudete abbonà à u filmu, aghjunghje à i vostri preferiti o à i visualizzati - sarà più praticce à travaglià cù a categoria in futuro.

Seriali Questa categoria funziona per analogia cù i "Filmi", perciò hà e stesse caratteristiche. Sceglite spettaculi TV chì sò popolari in mezu à l'osservatori o ricercati da voi dava in a barra di ricerca.



Spettaculi TV
Talk show è altri prugrammi sò assai popolari in mezu à l'ispettenti. Se avete definitu per vede tutte e emissioni di questu o di u prugramma, o viceversa, vulete guardà l'ultimi numeri di i vostri preferiti, allora cun Zona è assai praticu. Selezziunu u prugramma chì vulete guardà, scaricate o cuminciate a visione in linea di i prublemi. O abbonatevi è ricevi notificatu quandu i nuovi episodi sò liberi.

Canali TV. Se ti piace guardà qualche spettaculu TV in TV, è vulete fà in Internet (per esempio, ùn sò micca in casa, o ùn ci hè nisun canale), allora cù Zona si pò accende qualsiasi canale da a lista è cumincià a guardà. Una guida pratica di prughjettu vi aiutera à truvà qualcosa di interessante per un certu tempu.

Musica L'utenti di VK puderanu facilmente scaricà tutte e registrazioni audio da a so pagina in un clic. Accedi cù u vostru contu VK, pudete ascoltà l'audio online, scaricà canzoni selettivamente, o tuttu in una volta. Inoltre, pudete ascoltà è scaricà amici di audio, raccomandazioni è tracce popolari.

Radio. Ti piace ascoltà a radio? In a Zona truverete un gran numeru di stazioni di radiu dispunibule per ascolta libera.

Sport I fan di u sportu ùn mancheranu mai partiti importanti. Ùn pudete micca guardà l'emissione, ma videte dinò u listinu di eventi imminenti. Iscriviti à e partite interessanti, è sicuru ùn vi mancarete.

Avantaghji:

1. Programma libaru;
2. Sostenete a lingua russa;
3. Interfaccia comoda;
4. U catalanu di cuntenuti assai abusivo;
5. Cross-platform.

Inconvenienti:

1. A volte, u lettore pò esse carregatu per un bellu pezzu quandu accidi à i prugrammi di a TV;
2. Nisun classamentu di generi in u catalogu di radio;
3. Per a sezione "Musica" avete bisognu di un account VK.

Vede ancu: Altri prugrammi per scaricà filmu in u vostru computer

Zona hè un ottimu client torrent è un centru di divertimentu à part-time chì aiuterà l'utente à sceglie comodamente ciò chì vole. U prugramma, chì hè veramente simpaticu à aduprà, hè faciule da selezziunà è scaricabile - questu distinguisce a Zona da altre soluzioni simili chì effettuanu solu u rolu di un praticà.

Scaricate Zona gratis

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Cancellà Zona Application Programma Zona: prublemi cù u lance Programma Zona: soluzione à un prublema cù l'errore di accesso di u servitore MediaGet

Share l'articolo in reti sociali:
Zona hè un client torrent avanzatu cù assai boni bonus. Cù stu prugramma pudete vede TV, filmu è spettaculi TV, ascolta a radio è a musica, scarica i ghjochi è molto di più.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Gestori di download di Windows
Sviluppatore: ZonaTeam
Costu: Free
Dimensioni: 38 MB
Lingua: russo
Versione: 2.0.1.8