Troubleshooting nxcooking.dll

In più di a cumunicazione attiva in rete sociale, a ghjente passa u so tempu à ascoltà registrazioni audio. A musica hè un elementu impurtante di a nostra pagina personale, quasi ogni utilizatore avè una playlist scattata à manu. Ma cum'è ogni altra infurmazione, una persona hà a capacità di nascundà a so musica da aliena è ancu amichi.

L'auricule ùn sarà micca visualizzata à l'usu, è quandu cercherà di andà direttamente à u link, VKontakte dà da notà chì a lista di musica hè limitata da diritti di accesso.

Nascite a vostra musica da altri utenti.

Riguardemu u risultu aduprendu e caratteristiche standard di u situ VKontakte, chì l'accessu à quale si puderà esse uttenitu da a configurazione di a pagina utente. L'unicu requisitu chì deve esse cunsideratu prima di seguità e istruzioni sottu è chì l'utente deve esse autorizatu in vk.com

  1. A destra in cima di u situ hè necessario clicà una volta nantu à u vostru avataru chjucu.
  2. Dopu cliccatu, un menù di menù in goccia appare in cui avete bisognu di preme una volta u pulsu. "Impostazioni".
  3. A pagina chì si apre "Impostazioni" in u menu di dirittu avete bisognu di truvà l'articolo "Privacy" è cliccate nant'à una volta.
  4. In a lista di informazioni contenuta in a pagina, avete bisognu di truvà l'articolo "Quale vede a lista di e mo inregistramenti audio"Allora cliccate nantu à u bottinu immediatamente à a destra di questu articulu. In u menù menu a selezzione, selezziunate l'impostazione di privacy per e registrazioni audio - pudete nascondà a musica da tutti l'utenti, mostrarila à tutti l'amici o qualchi, è ancu nascondà a categoria da certi persone
  5. A funzionalità di VKontakte ti permette di accordà a mostra di musica per l'altri utilizatori, nascondendu da tutti l'ospiti di a pagina, o solu da qualchì gente, o, anzi, u mostranu à solu amichi selezionati.