10 funzioni popolari di data è ora in Microsoft Excel

A preservazione di i dati preoccupa assai utenti PC. Sta quistione diventa bisognu cunnessa se l'accessu fisicu à un computer ùn hà micca una persona, ma parechji. Benintesa, micca tutti l'utenti li piaceru chì un fortuvule abbia accede à l'infurmazioni riservate o rende un prugettu chì hà lavatu per parechji tempi. È ci sò dinò i zitelli chì ancu pò involuntariamente ponu distrughju dati impurtanti. Per prutezzione contr'à tali situazioni, hà bisognu di mette a password nantu à un PC o un laptop. Vedemu cumu fà ciò in Windows 7.

Vede ancu: Cumu definisce una password in un PC in Windows 8

Pruduzione d'installazione

Ci hè dui opzioni per installà un login protettatu da password:

  • Per u profilo attuale;
  • Per un prutettu diversu.

Analizemu ciascuna di sti metudi in dettu.

Metudu 1: Setate una password per u cuntinu corrente

Prima di tutti, fassi scopu cume definisce una password per u prufilu attuale, cioè per u cuntu sottu u dirittu in a quale tù sì attualmente connessu. Ùn hè micca necessariu avè diritti di amministratore per effettuà sta procedura.

  1. Cliccate "Start" è andate "Pannello di cuntrollu".
  2. Ora spostate a "Accounts User".
  3. In gruppo "Accounts User" cliccate nantu à u nome "Modificare a password di Windows".
  4. In sta sezione, cliccate nantu à u primu articulu in a lista di azzioni - "Creà una password per u vostru contu".
  5. A finestra per creà una espressione di codice hè lanciata. Hè quì chì esamineremo e azzioni principali per risolve u travagliu stabilitu in stu articulu.
  6. In u campu "Nova Password" Inserite ogni espressione chì avete intenzu di entrà cù u sistema in futuro. Quandu inserisci un espressione di codice, fate attenzione à a disposizione di a tastiera (russa o inglese) è u registru (Caps lock). Hè di grande impurtanza. Per esempiu, se durante a registrazione à l'usu l'usu utilizerà u simbulu in forma di una lettera chjucchja, ancu se in un primu situu un grande, u sistema penserà a chiave chì ùn hè micca sbagliata è ùn vi permetterà micca d'acceda à u vostru contu.

    Benintesa, una password più affidabile hè una password complessa, registrata aduprendu diversi tipi di caratteri (lettere, numeri, ecc.) È in diversi registri. Ma ci vogliu notà chì l'hacking di un account, s'ellu hè un attaccante chì si ferma per un bellu pezzu vicinu à u computer, per una persona chì hà a cunniscenza è e cumpetenze propria, hè faciule, micca so a complessità di l'espressione di u còdice. Hè prutezzione più prubabile di a casa è di spettatori inoperi chè da i pirati. Dunque, ùn hà micca sensu di definisce una chjave particularmente cumplessa da l'alternanza di caratteri arbitrari. Hè megliu per avè una espressione chì pudete ricurdari trà voi stessi. In più, ùn si deve micca scurdà chì sarà necessariu entrà in ogni volta chì accede à u sistema, è cusì hè incòmunu aduprà espressioni molto lunghe è complexe.

    Ma, naturalmente, una password chì hè troppu chjaru per quelli chì vi circondi, per esempiu, chì consiste solu in a vostra data di nascita, ùn deve esse dumandatu nisunu. Microsoft propone di seguità queste linee guida quandu sceglite una espressione di codice:

    • Durata da 8 caratteri;
    • Ùn deve micca esse contenu un username
    • Ùn deve micca cuntene a parola;
    • Ùn deve micca esse significativamente diversu da e espressioni di codice usate in precedenza.
  7. In u campu "Verify Password" bisognu di rinstruire a stessa espressione chì avete specificatu in l'elemento precedente. Quessa hè à causa di u fattu chì i caratteri sò piatte in entrata. Allora, pudete inserisce per sbagliu u segnu sbagliatu, chì hè statu cullucatu, è perde perde u cuntrollu di u profilu in futuro. L'entrata ripetuta hè prughjetta per pruteghja da tali incidenti ridicoli.
  8. In a zona "Entrà u suggerimentu di u password" avete bisognu di inserisce un'espressione chì vi ricorderà di a chjave in casu chì si scurdarà. Questu elementu ùn hè micca obbligatorio per u riempimentu è, naturalmente, hà bisognu di riempee solu quandu a parola di còdice hè un'espressione significativa, è micca un set arbitrariu di caratteri. Per esempiu, s'ellu consiste in tuttu o in parte di certi dati: u nomu di un ghjacaru o di un ghjattu, u nomu di chjama di a mamma, a data di nascita di u so amatu, etc. In listessu tempu, vi tocca à ricordà chì questu prompt hè visibile à tutti l'utenti chì tentanu di cunsultà in u sistema sottu à stu cuntu. Allora, se u suggerimentu hè troppu evidenti per indicà una parola di còdice, allora hè megliu per rifiutà l'usu.
  9. Dopu avete inseritu a chjave duie volte, è, se vulete, un suggerimento, cliccate nantu à "Create Password".
  10. A password sarà creata, cum'è evidenziava u novu status intornu à l'icona di u vostru profilo. Ora, quandu entra a sistema, in a finestra di benvenuta, devi inserì a chjave per logà in u contu prutettatu da password. Se, in stu computer, hè usatu solu un prufessu di amministratore, è ùn ci sò micca altri, dunque senza cunniscenza di l'espressione di u codu, ùn sarà micca pussibule di principià Windows.

Metudu 2: Setate una password per un altru prufessu

In listessu tempu, à volte si fate necessariu di cunfirmà e password per altri profili, cioè quiddi conti di l'usu sottu chì ùn sò micca autenticati. Per pruteghje u prufessu di qualcunia, avete bisognu di avè diritti amministrativi nantu à stu computer.

  1. Per principiu, cum'è u metudu precedente, andate "Pannello di cuntrollu" in sottosezione "Modificare a password di Windows". In a finestra chì si vede "Accounts User" cliccate nantu à a posizione "Gestisce un altru account".
  2. A lista di i profili in stu PC apre. Cliccate nantu à u nome di quellu chì vulete assignà una password.
  3. A finestra s'hè aperta "Change Account". Cliccate nantu à a posizione "Create Password".
  4. Apru quasi esattamente a stessa finestra chì hà vedutu quandu crei l'espressione di u còdice di login per u profilo attuale.
  5. Cum'è in u casu precedente, in a zona "Nova Password" espressione di u tippu codice in a zona "Verify Password" ripetiteci, ma in a zona "Entrà u suggerimentu di u password" aghjunghje un suggerimentu se ti piace. Quandu inserisci tutti questi dati, seguite e raccomandazioni digià sopra. Poi premete "Create Password".
  6. A espressione di u còdice per un altru account hè creata. Indichi u status "Protetta cun password" su di a so icona. Ora, dopu avè accumatu u computer quandu selezziunu stu prufessu, l'usente dà bisognu di entrà una chjave per entrà in u sistema. Hè ancu da dighjà notu chì se sottu stu cuntrollu ùn travagliate micca per voi, ma per un'altra persona, allora perchè ùn perdite micca l'occasione di entrà in u profilu, deve trasmette a parola chiave creata ad essa.

Comu pudete vede, a creazione di una password in un PC cù Windows 7 hè faciule. L'algoritimu pè eseguire sta prucedura hè estremamente semplice. A difficoltà principale hè di selezzione di l'espressione di i codici stessi. Dunque, avete da esse facili à ricordà, ma ùn hè micca evidente per altre persone chì anu avè un accesso potenziale à u PC. In questu casu, u lancio di u sistema hè à tempu sicuru è pratticu, chì hè pussibule d'organizassi, rispettendu e raccomandazioni date in stu articulu.