In Windows 10 Explorer in u riquadro di sinistra ci hè l'elementu "Accessu Rapidu", per l'apertura rapida di alcune cartelle di sistema, è cuntene e cartelle usate frequentemente è i file recenti. In certi casi, l'utente hà da vulè rimuovere u pannellu di accessu rapidu da u esploratore, ma questu ùn hè micca pussibile cù i parametri di u sistema.
In stu manualu - dettagli nantu à cume scunghje l'accessu rapidu in u esploratore, s'ellu ùn hè micca richiestu. Può ancu esse utile: cume rimuovere OneDrive da Windows 10 Explorer, Cumu rimuovere a cartella Volume Objects in stu computer in Windows 10.
Nota: se desiderate semplicemente rimuovere cartulti è file frequenti, lassà a barra di strumentu di accesso rapidu, pudete fà più faciule utilizendu e impostazioni di l'Esploratore adatti, vede: Cumu rimuovere le cartelle usate è i file recenti in Windows 10 Explorer.
Rimuete a barra di strumentu di accessu rapidu cù l'editor di u registru
Per rimuovere l'elemento "Accessu Rapidu" da u esploratore dighjà necessariu ricursu à cambià e impostazioni di sistema in u Registro di sistema Windows 10.
A prucedura hè cum'è seguita:
- Premete i tasti Win + R di a tastiera, tippu regedit e premete Invesce - questu aprirà l'editor di u registru.
- In u editore di u registru, andate à HKEY_CLASSES_ROOT CLSID {679f85cb-0220-4080-b29b-5540cc05aab6}
- Fate un clic destro su u nome di questa sezione (in a parte sinistra dell'editor di u Registro di sistema) è seleziona l'oggetto "Autorizzazioni" nel menu contestuale.
- In a prossima finestra, cliccate nantu à u pulsante "Avanzate".
- In cima à a finestra successiva, in u campu "Proprietariu", cliccate "Modifica", è in a finestra successiva inserisci "Amministratori" (in a versione iniziale di Windows di u Windows - Amministratori) è cliccate OK, in a finestra successiva - anche Ok.
- Vi restituerete à a finestra di permessi per a chiave di registro. Assicuratevi chì l'elemento "Amministratori" sia selezionatu in a lista, imposta "Accessu cumplet" per stu gruppu è cliccate "Ok".
- Aghjunghjerai à l'editor di u registru. Dopu cliccate nantu à u parametru "Attributi" in u riquadro di destra di l'editor di Registro di sistema è setà u so valore à a0600000 (in esadecimale). Cliccate OK è chiuderete l'editor di registru.
Un'altra azzione da fà hè di configurà l'esploratore in modu cusì «micca» di aprite u pannellu di accessu rapidu disattivatu attualmente (sì altrimenti apparirà u missaghju d'errore "Can't find it"). Per fà quellu, seguite sti passi:
- Aprite u pannellu di cuntrollu (in a ricerca nantu à a barra di task, comincia a digità "Pannellu di cuntrollu" finu à truvà l'elemento desideratu, allora aprite).
- Assicuratevi chì in u pannellu di cuntrollu in u campu "Vede" sò impostate "icone" è micca "categorie" è aprite l'elemento "Impostazioni di l'Explorer".
- In a tabulazione Generale, sotto "Esploratore Apri per", installà "stu Computer".
- Pò dinò sensu rimuoverà entrambe i marchi in a sezione "Privacy" e cliccate nantu à u bottinu "Rimuovi".
- Applica i parametri.
Tuttu hè prontu in questo momentu, resta à o riavvià u computer o ripartisce l'esploratore: per riavì l'esploratore, pudete andà in u Gestore di e attività di Windows 10, selezziunu "Esploratore in a lista di prucessi" è cliccate nantu à u "Ripartizà".
Dopu, allora chì aprite l'Esploratore attraverso l'icona in a barra di task, "Questu computer" o i tasti Win + E, aprirà "stu computer", è l'elemento "Accessu Rapidu" sarà eliminatu.