Microsoft Security Essentials 4.10.209.0

Microsoft Security Essentials hè una prutezzione anti-virus popularu è gratuita da u pruduttu Windows. U prugramma hè pensatu specificamente per u sistema operativu, chì elimina automaticamente l'apparizione di diversi conflitti è errori assuciati à u so usu. Grazie à l'interfaccia avicula è u travagliu in modalità automatica, stu prufissiu hè diventatu un prugramu trà tanti utenti. Cosa hè praticu questu antivirus?

Prutezzione d'ordinatore in tempo reale

Includendu a prutezzione di l'urdinatore in tempo reale, Microsoft Security Essentiale prutege l'utente da l'intrusione di malware in u sistema. Quandu provate à installà o agisce una minaccia, pò esse immediatamente bloccatu, cù l'impostazioni adatte.

Azzioni predefinite

Ogni volta chì un prugramma scopre un'attività di un virus o di un spyware, un avvertenza cumplicatrice compare in u schermu. Aduprendu l'impostazioni di l'azione predefinita, l'utente pò specificà ciò chì accadrà à u schedariu periculoso dettevatu in futuro. A seconda di u livello di minaccia, e azzioni differenti ponu esse applicate à l'oggetti. Per piacè, avemu a notà chì, à un livello altu è criticu di allerta, l'azione ulteriore di a minaccia ùn pò esse risolta, per a sicurezza di u sistema.

Virus check

Per difettu, Microsoft Security Essentials imposta e opzioni per verifiche automatiche regolari. Questu pò esse annullatu in l'impostazioni di pianificatore. Benchì, u fabbricante ùn li raccomanda micca. U prugramma ghjunghja parechje opzioni per a verifica. Pudete verificà i file chì sò più suscettibili à l'infezione (Scansione Veloce), u sistema interu (scansione completa) o dischi individui è supporti amiabuli (Scansione speciale).
Pudete verificà u computer à l'infurmazione di l'utente. Si consiglia di aggiornà a basa di dati prima di principià a scansione.

Aggiornamentu

Anti-Security Essentiale aggiorna periodicamente a basa di dati automaticamente. Ma l'usu pò fà quissa da solu, à qualunque tempu pratticu, se necessariu. L'aggiornamentu accade cun una cunnessione attiva à Internet.

Cosa hè Maps

Microsoft Active Protection Servise (Maps) - cummuna informazioni nantu à i prugrammi periculosi chì sò stati trovati durante a scansione di u computer. Queste segnalazioni sò inviate à Microsoft per una ricerca dettagliata è un sviluppu di un metudu efficace di influenzà u malware.

Crea un puntu di riparazione

Prima di fà a rimozione è muvà u schedariu periculosu in quarantena, u prugramma furnisce a capacità di creà un puntu di riparazione. Inizialmente questu articulu hè off. S'ellu hè attivatu, un backup sarà creatu ogni volta prima di neutralizà u virus.

Eccezioni

Per riduce u tempu di scansione, pudete piantà alcune eccezioni in u prugramma in forma di schedari è i so tippi, diversi prucessi. Tuttavia, sta caratteristica espone u computer in periculu.

Avendu cunsideratu l'antivirus di sicurezza Essentiale, possu dì chì u prugramma hè facile da installà è aduprà, efficace contro i virus serii. Ma e minacce minori saiscenu in continuu in u sistema, chì hannu da esse eliminatu cun l'aiutu di prugrammi di terze parti.

Benefiti

  • Completamente libaru (per i pruprietari di a versione licenziata di Windows);
  • Facile à aduprà;
  • Avà cunfigurazioni flessibili.
  • Inconvenienti

  • Ùn hè micca abbastanza efficace à minacce minime.
  • Prima di iniziare u download, selezziunate a lingua è a bitezza di u sistema operativu.

    Scaricate Microsoft Security Essentials gratuitamente

    Scaricate l'ultima versione da u situ ufficiale

    Disattivà Microsoft Security Essentials Perchè ùn aghjusta micca Microsoft Security Essentials Norton sicurezza in Internet Comodo Internet Security

    Share l'articolo in reti sociali:
    Microsoft Security Essentials hè un software anti-virus gratuito integratu in u sistema operativu Windows 8 è più novu, garantendu un altu gradu di prutezzione.
    Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
    Categoria: Antivirus per Windows
    Sviluppatore: Microsoft Corporation
    Costu: Free
    Dimensione: 12 MB
    Lingua: russo
    Versione: 4.10.209.0