Errore di autenticazione Wi-Fi in tablet è in telefonu

Un di i prublemi più cumuni quando si cacciu un telefonu o un tablet di Android à Wi-Fi hè un errore di autenticazione, o solu "Prutezzione salvata, WPA / WPA2" dopu provatu a cunnessione à una rete wireless.

In questu articulu, parleraghju di i modu chì aghju cunnisciutu per correggere u prublema di autenticazione è cuntene comunque à l'internet distribuitu da u vostru router Wi-Fi, è ancu ciò chì questu comportamentu pò esse causatu.

Protezione salvata, WPA / WPA2 nantu à Android

Solitu u prucessu di cunnessione stessa quandu si verifica un errore di autenticazione hè u seguitu: sceglite una rete senza filu, inserisci a password da ella, è allora vedi u cambiamentu di u situ: Connection - Authentication - Salvatu, protezione WPA2 o WPA. Se u status cambia in "Errore d'autenticazione" un pocu dopu, mentre a cunnessione à a rete stessa ùn accade micca, allora qualcosa hè sbagliatu cù a password è l'impostazioni di sicurezza in u router. Se scrive semplicemente "Salvatu", allora hè probabilmente una questione di a cunfusioni di rete Wi-Fi. È ora, per chì in questo casu pò esse fattu per cunnesse à a rete.

Nota importante: quandu cambiate e impostazioni di rete senza filu in u router, eliminate a rete salvata nantu à u vostru telefonu o tablet. Per fà quessa, in l'impostazioni Wi-Fi, selezziunate a vostra rete è tene quandu finisce u menù. Ci hè ancu un elementu "Cambia" in stu menu, ma per qualchì ragione, ancu in versioni recenti di Android, dopu fà cambiamenti (per esempio, una nova password), un errore di autenticazione succede sempre, mentre dopu cancellà a rete, tuttu hè bè.

À spessu, un tale errore pò esse causatu precisamente per l'entrata di una password incerta, mentre l'utente pò esse sicuru chì ellu mette tuttu in modo correttu. Prima di tutti, assicuratevi chì l'alfabetu cirillicu ùn sia micca adupratu in a password Wi-Fi, è entrate u casu di e lettere (grandi è chjucate) quandu entri. Per facilità di verificà, pudete cambià temporaneamente a password di u router per appena digitale, pudete leggere cumu fà sta in l'istruzzioni per configurà u router (ci sò informazioni per tutti i marchi è mudelli cumuni) nantu à u mo situ web (ancu quì vi truverete cume da accede à In l'impostazioni di u router per i cambiamenti descritti sottu).

A seconda opzione cumuna, in particulare per i telefuni antichi è di bilanciu è tablet, hè a modalità di rete Wi-Fi senza supportu. Duvete cunfurà u 802.11 b / g mode (invece di n o Auto) è pruvate à cunnessu di novu. Inoltre, in casi rari, aiuta a cambià a regione di a rete senza filu in i Stati Uniti (o Russia, se avete una regione diversa).

U prossimu fattu da verificà è pruvà di cambià hè u metodo di autenticazione è a crittografia WPA (ancu in l'impostazioni di a rete senza filu di u router, l'articuli pò esse chjamati diversamente). Se avete WPA2-Personale installatu per difettu, pruvate WPA. Criptografia - AES.

Se l'errore di autenticazione Wi-Fi in Android hè accumpagnatu da una ricezione di segnale povera, pruvate di sceglie un canale liberu per a rete wireless. Hè prubabile, ma cambià a larghezza di u canale cù 20 MHz pò aiutà.

Aggiornamentu: in i commenti, Kirill hà descrittu stu metudu (chì, secondu e cunsiderate in alziu, hè andatu per parechji, è cusì stà quì): Vai à l'impostazioni, cliccate nantu à u pulsu di più - Modem di Modem - Configurà u punto di accesso è accumpagnamentu nantu à u modemu IPv4 è IPv6 - BT accuminzà u puntu di accessu nantu à u (cummattimentu superiore). Andate ancu à la scheda VPN per mettere a password, dopu apertificatu in a regolazione. L'ultima tappa hè di attivà / disattivà a modalità di volo. Dopu tuttu ciò, u mo Wi-Fi hè venutu à a vita è sò automaticamente cunnessu senza preme.

Un altru metudu suggeritu in i commenti - pruvate di definisce una password di rete Wi-Fi consiste in numeri pò aiutà.

È l'ultimu modu chì pudete provà in casu d'ogni cosa hè di risolve automaticamente i prublemi cù l'applicazione Android WiFi Fixer (pudete scaricà gratuitamente nantu à Google Play). L'applicazione risolve automaticamente parechji errori relativi à a cunnessione senza filu è, ghjudindendu da e critiche, funziona (eppuru, ùn ne capisciu micca cum'è).