Apertura di File DB

Alcuni mudelli di schede video richiedenu potenza addizionale per travaglià bè. Quellu hè da u fattu chì per mezu di a scheda madre hè impossibile trasferisce tanta energia, allora a cunnessione si faci direttamente da l'alimentu. In questu articulu spieghjaremu in dettaglio cume cù ciò chì cavi da cunnessu l'acceleratore graficu à u PSU.

Cumu cunnessu una scheda video à l'alimentu

A potenza addizionale per e carte hè necessariu in rari casi, in prufessu hè necessariu per i mudelli putenti di novu è occasionalmente per i dispositivi antichi. Prima di inserisce i fili è gestisce u sistema, ci vole à fà attenti à l'alimentazione stessa. Fighjà questu topic in più dettallu.

Sceglie una alimentazione per una scheda video

Quandu assemblate un computer, l'utente deve tene in considerazione a quantità di energia cunsumata da ellu è, in base à sti indicatori, selezziunate l'alimentazione appropriata. Quandu u sistema hè dighjà assemblatu, è avete da aggiornà l 'acceleratore di grafica, assicuratevi di calculà tutta a potenza, cum'è a nova scheda video. Quantu una GPU cunsulta ti puderete truvà nant'à u situ web ufficiali di u fabbricante o in u magazinu in linea. Assicuratevi chì avete sceltu una unità di rifornimentu di energia di energia potente, hè desiderabile chì a riserva fosse circa 200 watt, perchè à l'ora di punta, u sistema cunserva più energia. Leggi più nantu à i calculi di putere è a scelta di BP, leghje u nostru articulu.

Per di più: Sceglie una alimentazione elettrica per u computer

Connettu a scheda video à l'alimentu

Prima, vi cunsigliemu di fà attenti à u vostru acceleratore di grafica. Se in casu di cunniscite un connettore cum'è in figura in l'imagina sottu, significa chì avete bisognu di cunnessà l'alimentu supplementare cù fili speciali.

Nant'à e vecchie unità di alimentazione ùn ci hè micca un connettore necessariu, dunque avete bisognu à cumprà un adattatore particulare per anticipu. Due connettori Molex entri in una sola PCI-E di sei punti. Molex connette à l'alimentu à e cunnessi connettori adatti, è PCI-E hè inseritu in a scheda video. Fighjà una veduta più stretta à u prucessu di cunnessione:

  1. Spegni u computer è scignate l'unità di sistema da l'alimentu.
  2. Connettu a scheda video à a scheda madre.
  3. Leggi ancu: Cunnessu a scheda video à a scheda madre di u PC

  4. Aduprate un adattatore s'ellu ùn ci hè micca cavu speciale in a unità. Se u cavu di alimentazione hè PCI-E, tù sì puru cunnessu à u slot adeguatu nantu à a scheda video.

A stu puntu, tuttu u prucessu di cunnessione hè finitu, rimane solu per assemblà u sistema, accende è verificà a mossa. Guarda i coolers nantu à a scheda video, esse avè cumincià quasi immediatamente dopu à accende u computer, è i fan si gireranu rapidamente. S'ellu ci hè una scintilla o fumu, allora spente immediatamente u computer da a tensione. Questu prublema si faci solu quandu ùn ci hè micca abbastanza unità di risorsa.

A scheda di video ùn affissisce micca l'image nantu à u monitor

Se, dopu cunnessione, si mette in furce u computer, è niente hè affissatu nantu à u schermu di u monitor, allora a cunnessione sbagliata di a carta o u so fallimentu ùn indica micca sempre questu. Avemu a cunnessione di leggere u nostru articulu per capisce a causa di stu prublema. Ci hè parechje maniere di risolve lu.

Per sapè di più: Cosa fà se a scheda video ùn affissisce micca l'image nantu à u monitor

In st'articulu, avemu discusu in dettaglio u prucessu di cunnessione di l'alimentu supplementare à a scheda di video. Ancu una volta vulemu truvà a vostra attenzione à a selezzione curretta di a fornitura di energia è di verificà a dispunibilità di i cavi necessarii. L'infurmazioni nantu à i fili fili attuali sò nantu à u situ ufficiale di u custruatore, negozio in linea o hè indicatu in l'istruzzioni.

Vede ancu: Noi cunnessu l'alimentu à a scheda madre