Come disattivà u sensore di prossimità in Android

Dopu avè installatu Windows 10 OS o l'upgrade di questa versione, l'utente pò truvà chì l'interfaccia di u sistema hà cambiatu in modu significativu. Basava à quessa, sìbbenu assai questioni, in mezu à chì ci hè a quistione di cume fermà in modo correttu un computer basatu nantu à u sistema operativu installatu.

A procedura per a chjapperà u vostru PC cù Windows 10

Sò subitu notatu chì ci sò diversi modi per spegne u PC in a piattaforma di Windows 10, hè cù u so aiutu, pudete speggi cume u sistema operativo. Parechji sustennu sò chì questu hè una questione triviale, ma a chjarita in modu currettu di l'ordinatore pò ridurre a probabilità di fallimentu sia di i prugrammi individuali sia di tuttu u sistema.

Metudu 1: Usate u Menu Start

U modu più faciunu per spegneru u vostru PC è aduprà u menu. "Start". In stu casu, avete bisognu di fà un solu dughjuli di clic.

  1. Cliccate nantu à l'elemento "Start".
  2. Cliccate nantu à l'icona "Spegni" è da u menù contestuale selezziunate l'elemento "Completamentu di u travagliu".

Metudu 2: Usa a combinazione di tasti

Hè cum'è facile per spegne un PC cù una scelta rapida. "ALT + F4". Per fà quessa, andate solu à u desktop (s'ellu ùn hè micca fattu, dunque solu u prugramma chì stai travaglià cù u fermu), cliccate nantu à u set sopra, in a finestra di dialogo selezziunate l'element "Completamentu di u travagliu" è cliccate nantu à u pulsante "OK".

Per spegne u PC, pudete ancu aduprà a combinazione "Win + X"chì cause l'apertura di u pannellu in cui hè un articulu "Arresti o logout.

Metudu 3: Usa a linea di cumannu

Per i fan di a linea di cumannu (cmd) ci hè ancu un modu per fà ciò.

  1. Aprite cmd cù un clic destro in u menu. "Start".
  2. Inserite u cumandamentua fermata / sè cliccate "Enter".

Metudu 4: Aduprà l'utilità Slidetoshutdown

Un altru modu abbastanza interessante è inusuale per spegne un PC chì suppone Windows 10 hè di aduprà a utilità incorporata Slidetoshutdown. Per aduprà tuttu, avete bisognu di effettuà i seguenti passi:

  1. Fate un clic destro nantu à l'elemento. "Start" è selezziunate l'elemento Run o ghjustu aduprà una combinazione calda "Win + R".
  2. Inserite u cumandamentuslidetoshutdown.exeè cliccate "Enter".
  3. Swipe l'area specifica.

Vale ancu notatu chì pudete spegne u PC se tenite appena u pulsu di l'alimentazione per pochi secondi. Ma questu opzione ùn hè micca sicura è chì, per via di u so usu, i schedari di sistema di i prucessi è i prugrammi chì funghjenu in background pò esse danneggiati.

Spegni PC bloccatu

Per spegne un PC chjave, cliccate solu nantu à l'icona "Spegni" in u angulu inferiore destro di u schermu. Se ùn vedite micca una tale icona, cliccate puru u mouse in a qualunque zona di u schermu è apparirà.

Seguite queste regule è vi puderete riduce u risicu di errori è di prublemi chì si pò ghjunghje cum'è un spezu improprio.