Scaricate u driver per ATI Radeon HD 4600 Series.

I proprietarii di schede video di a serie Radeon HD 4600 - mudelli 4650 o 4670 ponu installà un software per e funzioni addiziunali è mettenu à tempu a so adattatore graficu. Questu pò esse fattu in diversi modi.

Installazione di Software per ATI Radeon HD 4600 Series

E carte video ATI, induve u supportu di i so prudutti, diventanu parte di AMD parechji anni fà, dunque tuttu u software pò esse oghje scaricatu da stu situ. I mudelli di a serie 4600 sò dispositivi abbastanza supranati, è un software novu per elli ùn hè micca vale a pena d'aspettu. Tuttavia, dopu a reinstallazione di u sistema operativu è in casu di prublemi cù u driver attuale, avete bisognu di scaricà u driver basse o avanzatu. Considerà u prucessu di scaricamentu è installazione in più dettu.

Metudu 1: u situ ufficiale di AMD

Cum'è ATI era cumparatu da AMD, ora tuttu u software per queste schede video hè scaricatu nant'à u so situ web. Fate i passi chì seguite:

Andate à a pagina di l'assistenza AMD

  1. Aduprendu u ligame di sopra, andate à u situ Web ufficiale di AMD.
  2. In u blocu di selezzione di u pruduttu, cliccate nantu à l'elemento di lista desiderata per aprite u menu in più à a destra:

    Grafica > AMD Radeon HD > ATI Radeon HD 4000 Series > u vostru mudellu di carta di video.

    Avendu definitu un mudellu specificu, cunfirma cù u pulsante "Mandà".

  3. Un listinu di e versioni di sistema operativo dispunibile. Chì u dispositivo hè vechju, ùn hè micca ottimizatu per Windows 10 moderna, ma l'utenti di stu sistema possono scaricà a versione per Windows 8.

    Espandi la tabulazione desiderata cun i schedari in cunfurmità cù a versione è a capacità di u vostru sistema. Individuate u schedariu Catalyst Software Suite e scaricamentu cliccendu nantu à u pulsante di u listessu nome.

    Invece pudete sceglie Ultima Driver di Bet. Differa di l'assieme standard da una data successiva di liberazione cù l'eliminazione di certi errori. Per esempiu, in u casu di Windows 8 x64, a versione stabile hà a revisione numeru 13.1, Beta - 13.4. A differenza hè chjucu è più spessu si trova in riparazioni minori, chì pudete imparà cliccendu nantu à u spoiler "Dettagli di driver".

  4. Run u installatore Catalyst, cambia u caminu per salvà i schedari, se vulete, è cliccate "Install".
  5. Unzip i file d'installatore daru inizio, aspettate ch'ellu finisci.
  6. U Manager Manager Installation Catalyst hè aperto. In a prima finestra, pudete selezzià a lingua desiderata di l'interfaccia di l'installatore è cliccate "Prossimu".
  7. In a finestra cù a scelta di l'operazione d'installazione, specificate "Install".
  8. Quì, selezziunate prima l'indirizzu di stallazione o lascialu per difettu, allora u so tippu - "Veloce" o "Custom" - e procedi à u passu chì vene.

    Ci sarà una breve analisi di u sistema.

    In un casu di installazione rapida, vi sarà muvutu immediatamente à una nova tappa, mentre l'utente ti permette di annullà l'installazione di u cumpunente. AMD APP SDK Runtime.

  9. Una finestra si vede cù l'accordu di licenza, induve bisognu accettà i so termini.

L'installazione di u cunduttore inizia, duranti chì u monitor si lampa parechje volte. Dopu avè a fine di u successu, riavvi u computer.

Metudu 2: Software di terza parte

Se tu decidite di reinstallà u sistema operativu, ti cunsiglii di aduprà sta opzione è aduprà programmi da i produttrici di terze parti. Permettenu di installà più prugrammi per i vari cumpunenti è periferiche. Pudete vede a lista di tali prugrammi à u ligame sottu.

Leggi ancu: Software per l'installazione è l'aggiornamentu di i driver.

Se state sceglie di sceglie DriverPack Solution o DriverMax, vi propemu di leggere informazione utile nantu à u so usu per mezu di link à articuli pertinenti.

Vede ancu:
Installazione di u cunduttori trà Soluzione DriverPack
Installazione di u driver per scheda video via DriverMax

Metudu 3: ID scheda di Video

Ogni dispositiu cunnessu hà un identificatore personale. L'utente pò ricuscà à a ricerca di un driver da ID, scaricà a versione attuale o prima. Questu metudu sarà utili se l'ultime versioni sò instabili è sbagliu cù u sistema operativu installatu. In stu casu, l 'strumentu sistema hè adupratu. "Manager di dispositivi" è di i servizii online specifichi cu basi di dati spaziali di piloti.

Pudete scopre cumu installà u prugramma in stu modu, usando u nostru altru articulu cù istruzioni passo-passo.

Leggi più: Cumu trovu un driver da ID

Metudu 4: Manager di dispositivi

Se ùn vulete installà un software Catalyst separatu è ghjustu avete bisognu d'avè a versione base di u driver da Microsoft, stu metanu fà. Grazie à lui, sarà pussibule di cambià a risoluzione di a visualizzazione à un più inzuciatu di e funzioni standard di Windows. Tutte l'azione sò fatti per mezu di "Manager di dispositivi", è in dettaglio su questu hè scrittu in u nostru materiale separatu nantu à u ligame sottu.

Per di più: Installazione di u driver in u strumentu standard di Windows

Allora, avete amparatu cumu stallà u driver per ATI Radeon HD 4600 Series in modi diversi è secondu e vostre necessità personali. Usate quellu chì megliu di più, è sì avete qualchì difficoltà o dumande, per piacè riferitevi à i commenti.