Addizione di un discu duru in Windows 10

Un discu duru hè una parte integrale di qualchi computer moderni, ancu una in esecuzione nantu à u sistema operativu Windows 10. Tuttavia, à volte ùn ci hè micca spaziu nantu à u PC è chì avete bisognu di cunnesse un drive supplementare. Ci descrivemu ancu in più in stu articulu.

Addizione di HDD in Windows 10

Ignoremu l'argumentu di cunnessione è di formattazione di un novu discu duru, in mancanza di un sistema vecchiu è fattibile cum'è u tuttu. Se site interessatu, pudete leggere e istruzioni per a reinstallazione di Windows 10. Tutte e opzioni saranu poi destinate à aghjunghje una unità cù un sistema esistente.

Leggi ancu: Cumu installà Windows 10 in PC

Optionu 1: Nuu discu rigiu

Cunnessione di un novu HDD pò esse divisu in dui fasi. Tuttavia, ancu cù questu in pensu, a seconda tappa ùn hè micca obbligatoria è in certi casi individuale pò esse omessa. In listessu tempu, a prestazione di u discu dipende direttamente da u so stato è u rispettu di e regule di u liggiu cum'è un PC.

Passu 1: Cunnessi

  1. Come annunziatu nanzu, u drive deve primu esse ligatu à u computer. A maiò parte di i dischi moderni, cumprati laptop, anu una interfaccia SATA. Ma ci sò ancu altre varietà, cume l'ide.
  2. In cunservazione di l'interfaccia, u discu hè cunnessu à a scheda madre cù l'aiutu di un cavu, chì versioni di esse sò mostrate in l'immagine sopra.

    Nota: A mancu cunfusione di l'interfaccia di cunnessione, a prucedura deve esse effettuata cù a putenza.

  3. Hè impurtante à difine ghjustu a muvimentu in una posizione fissa in un compartimentu speciale di u casu. In caso contrariu, a vibrazione causata da u funziunamentu di u discu pò influenzà negativamente u rendimentu in futuro.
  4. I portatili aduprà un discu duru più chjucu è l'installazione spessu ùn necessita di smassamentu di u casu. Hè installatu in u scompartimentu designatu per stu scopu è hè riparatu cù una cornice metallica.

    Vede ancu: Cumu smuntà un laptop

Passu 2: Inizializzazione

Nantu à a maggior parte di i casi, dopu à cunnessione di u discu è à l'inizializazione di u computer, Windows 10 configurarà automaticamente e rende disponibile per aduprà. Tuttavia, à volte, per esempiu, per via di a mancanza di marcatura, per a so esposizione hè necessariu fà impostazioni addiziunali. Questu topic hè statu divulgatu da noi in un articulu separatu nantu à u situ.

Per di più: cume si inizializza un discu dur

Dopu avè inizializatu u novu HDD, sarà necessariu creà un novu volumu è questu prucedimentu pò esse consideratu cumplessu. Tuttavia, a diagnostica supplementare deve esse fatta per evitare possibili prublemi. In particulare, s'ellu si capisce un sbagliu in l'usu di u dispositiu.

Vede ancu: Diagnostica di un discu duru in Windows 10

Se, dopu leghje u manuali descrittu, u discu ùn funzeghja micca in modu correttu o ùn hè micca pienu identificatu per u sistema, leggi le istruzioni per a risoluzione di i problemi.

Di più: U discu duru ùn funziona micca in Windows 10

Opzione 2: Virtual Drive

Oltre à l'installazione di un novu discu è l'aggiunzioni di un volumu lucale, Windows 10 permette di creà unità dinamiche cum'è sguardo separatu chì pò esse adupratu in certi prugrammi per conservà vari file è ancu u sistema operativu. A dettagliata pussibule, a creazione è l'aggiunzione di un tale discu hè discusse da noi in una istruzzione separata.

Ulteriori dettagli:
Cume aghjunghje e configurazione di u discu duru virtuale
Installà Windows 10 più vechju
Disabilite u Hard Disk Virtuale

A cunnessione descritta di u drive fisicu hè apprezzabile nant'à u discu, ma dinò cumunimenti à statu solide (SSD). L'unica differenza ghjunghje hè per a fissazione usata è ùn hè micca riferita à a versione di u sistema operativu.