Windows Defender (o Windows Defender) - L'antivirus di Microsoft hà integratu in l'ultimu OS - Windows 10 è 8 (8.1). Funziona per difettu finu finu nè installu un antivirus anzianu (è durante l'installazione, antiviruses moderni disattivanu Windows Defender. Veramente, più recentemente, micca tutti) è chì prumove tutela contra virus è malware. testi recenti suggeriscono ch'ellu hè diventatu assai megliu di ellu). Vede ancu: Cumu abilità u protettore di Windows 10 (s'ellu scrive chì sta applicazione hè disattivata da Politica di Gruppo).
Questu tutorial furnisce una descurcione dettagliata di cume per disattivà Windows Defender 10 è Windows 8.1 in parechji manieri, è cum'è di rende piazzale sinu in casu. Questu pò esse necessariu in certi casi in cui l'antivirus integratu ùn permette micca di stallà un prugramma o un ghjocu, cunsidendu li malevuli, è possibilmente in altre situazioni. Prima, hè discupratu u metru di u fermu in Windows 10 Creators Update, è dopu in versioni precedenti di Windows 10, 8.1, and 8. Ante a metà di a guida (micca per l'utili di sistema) sò ancu pruposti metodi di spegghiu d'altu aspettu. Nota: pò esse più ragiunevuli à aghjunghje un file o cartulare à l'esclusione di u protettore Windows 10.
Note: se Windows Defender scrive "Application Disabled" è cercate una soluzione à stu prublema, allora pudete truvà à a fine di sta guida. In casi quandu tu disabilite u protettore di Windows 10 dovu à u fattu chì ùn ti permetti micca di esegu un prugramma o si sceglie i so file, pudete ancu dà bisognu di disattivà u filtru SmartScreen (perchè pò esse comportatu per questo). Un altru materiale chì ti puderia interessà: u megliu antivirus per Windows 10.
Optional: in l'ultimi aggiornamenti di Windows 10, l'icona di Windows Defender aghjungisce in a zona di notificazioni di a barra di attività.
Pudete annullà u disattivu andendu in u Gestore di e attività (cliccendu cù u cliccava chjuca nantu à u buttu Start), accende a vista dettagliata è disattiva l'icona di Notifica di Windows Defender nant'à a scheda "Startup".
À u prossimu ripartimentu, l'icona ùn hè micca visualizzata (tuttavia, u difensore continuerà a travaglià). Un'altra innovazione hè u modalità standalone di testà u difensore Windows 10.
Cumu disattivà Windows Defender 10
In l'ultime versioni di Windows 10, disattivà Windows Defender hà cambiatu piuttostu paragunatu à e versioni precedenti. Come ancu prima, l'inabilitazione hè pussibule usando i parametri (ma in questo casu l'antivirusu integratu hè disattivatu solu temporaneamente), o usando l'éditor di e regule di gruppu locale (per Windows 10 Pro è Enterprise solu) o editor di registro.
Disattivazione temporanea di l'antivirus incorporatu chì utilizanu l'impostazioni di i parametri
- Andate à u "Windows Defender Security Center". Questu pò esse fattu cliccendu cù u clicselu nantu à l'icona difensore in a zona di notifiche in u dirittu inferiore è sceglite "Apri", o in Opzioni - Aggiornamenti è Sicurezza - Windows Defender - Aprite u pulsu di u centru di difesa di Windows Defender.
- In u Centru di Sicurezza, selezziunate a pagina di Parametri di Windows Defender (icona di scudo), e poi cliccate "Impostazioni per a prutezzione contra virus è altre minaccia".
- Disattivà "Prutezzione in Reale" è "Prutezzione di u Cloud".
In questu casu, u difensore di Windows hè disabilitatu solu per un pocu è in u futuru u sistema ne le utilizarà di novu. Se vulete annullà a disattivazione di u tuttu, avete bisognu di aduprà i metudi seguenti.
Nota: quandu utilizanu i metudi descritti sottu, a capacità di personalizà a operazione di u difensore di Windows in i parametri diventa inattivu (finu quandu vi restituete i valori cambiati in l'editor per i valori di difettu).
Disabilite Windows 10 Defender in Editor di Politiche di Gruppo Locale
Questu metudu hè adatto solu per edizioni di Windows 10 Professional è Corporate, se avete a Casa - in a sezione successiva, l'istruzzioni sò date à u Editor.
- Premete i tasti Win + R nantu à a tastiera è entrate gpedit.msc
- In l'Editor di Politiche di Gruppo locale chì si apre, andate in a sezione "Configurazione di u computer" - "Modelli amministrativi" - "Componenti di Windows" - "Programma antivirus Windows Defender".
- Fate dopu cliccate nantu à l'opzione "Disattivà u prugramma antivirus Windows Defender" è selezziunate "Enabled" (appena - "Enabled" hà disattivu l'antivirus).
- Altrimenti, disabilite e opzioni "Abilita u lanceu di u serviziu anti-malware" è "Permette u funzionamentu cuntinuu di u serviziu anti-malware" (setatu "Disabled").
- Andate à a sottosezione "Prutezzione in tempo reale", dopu cliccate nantu à u parametru "Disattivà a protezione in temps reale" è mettite "Enabled".
- Inoltre, disabilite micca l'opzione "Scansione di tutti i file scaricati è l'attachmentu" (eccu vi ponite "Disabled").
- In a sottosezione "MAPS", disabilite tutte le opzioni, tranne "Mandate i mudelli".
- Per a opzione "Mandà i mudelli di mostra s'ellu ci vole analisi ulteriore" setta "Enable", è in u basse à sinistra (in a stessa finestra di configurazione) imposta "Mai inviare".
Dopu à quessa, u protettore Windows 10 sarà pienu disattivatu è ùn influenzerà micca u lance di i vostri prugrammi (è ancu inviarci esempi di prugrammi à Microsoft), ancu se sò dubbiosi. In più, vi prupone di rimuovere l'icona di Windows Defender in a zona di notificazioni da u autolad (vedi Avvio di i prugrammi Windows 10; a strada cù u manager di task hè adatta).
Cumu disattivà completamente u protettore di Windows 10 cù l'editor di u Registru
E impostazioni chì sò configurate in l'urdinatore di e regule di gruppu locale ponu esse messu in l'editor di u Registro di sistema, inverendu sguendu disattivatu l'antivirus integratu.
A prughjetta sarà cum'è seguita (nota: in mancanza di una di queste sezioni, pudete creà e cliccendu cù u cliccavu per selezzione nantu à u "cartellu" di un altru e selezziunate l'elementu desideratu in u menù contestuale):
- Preme Win + R, enter regedit e premete Invescia.
- In u editore di u registru, andate à HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE Politiche Microsoft Windows Defender
- In a parte diritta di l'editor di u Registro di sistema, cliccate à dirizzione diretta, selezziunate "Nuuu" - "DWORD 32 bit" (ancu se avete un sistema di 64 bit) è setate u nome di u parametru DisableAntiSpyware
- Dopu avè creatu un parametru, dopu cliccate nantu à ellu è ponu u valore à 1.
- In u listessu locu creà i parametri AllowFastServiceStartup è ServiceKeepAlive - u so valore hè 0 (zero, setatu per difettu).
- In a sezione Windows Defender, selezziunate a sottosezione di Protezione in Tempo Reale (o crea dinò), è in questu creà parametri cù i nomi DisableIOAVProtection è DisableRealtimeMonitoring
- Fate un dopu cliccate nantu à ognuna di i parametri è mettite u valore à 1.
- In a sezione Windows Defender, creà una sottoclasica Spynet, creà i parametri DWORD32 cù i nomi in essa DisableBlockAtFirstSeen (valore 1) LocalSettingOverrideSpynetReporting (valore 0), SubmitSamplesConsent (valore 2). Quest'azione elimina u cuntrollu in u nube è di bloccà prugrami scunnisciuti.
Fatto, allora pudete fermà l'editor di registri, l'antivirus sarà disattivatu. Hà ancu sensu rimuovere Windows Defender da u startup (suppunendu chì ùn state aduprate altre funzioni di u "Windows Defender Security Center").
Pudete ancu disattivà u difensore aduprendu prugrammi di terze parti, per esempiu, una tale funzione si trova in u prugramma libaru Dism ++
Disattivà u prutettore precedente di Windows 10 è Windows 8.1
I passaggi necessarii per spegneru Windows Defender saranu diversi in e dui ultime versioni di u sistema operativu di Microsoft. In generale, basta à principiatu cù i seguenti passi in entrambi i OS (ma per Windows 10, u prucessu di disattivà completamente u protettore hè qualcosa di più cumplicatu, allora li spiegheremo in dettaglio quì sottu)
Andate in u pannellu di cuntrollu: u modu più faciule è più veloce per fà ciò è cliccate u cliccava chjama nantu à u bottinu "Avvia" è selezziunate a voce di menu adatta.
In u pannellu di cuntrollu, passatu à a vista "Icone" (in l'elemento "Vede" in u dirittu superiore), seleziona "Windows Defender".
A finestra principale Defender di Windows inizierà (se vedi un messaghju chì "L'applicazione hè disattivata è ùn guarda micca u computer", allora tu avete veramente pussibule avè installatu un antivirus diversu). A seconda di a versione di l'OS avete installatu, seguite sti passi.
Windows 10
U modu standard (chì ùn hè micca appena di funziunamentu) di disattivà u protettore di Windows 10 hè cumpratu:
- Andate à "Start" - "Settings" (icona cù ingranaggi) - "Update and Security" - "Windows Defender"
- Disattivà l'articolo "Prutezzione in tempo reale".
Cusì a prutezzione sarà disabilitata, ma solu per un pocu: dopu circa 15 minuti, si pò accende di novu.
Se questu opzione ùn si adatta micca, ci sò modi per spiccà completamente è permanentemente Windows 10 Defender in dui modi - cù u editor di regole di gruppu locale o l'editore di registru. U metudu cù l'editor di e regule di gruppu locale ùn hè micca adatta per Windows 10 Home.
Per disattivà usendu l'editor di e regule di u gruppu locale:
- Premete i tasti Win + R è digià gpedit.msc in a finestra Run.
- Vai a Configurazione Computer - Modelli Administrativi - Componenti di Windows - Programma Anti-Virus Windows Defender (in versioni da Windows 10 à 1703 - Endpoint Protection).
- A parte destra di l'éditor di e regule di gruppu locale, cliccate dopu cliccate dopu nantu à l'elemento Disattiva anuntu di u prugrammu antivirus Windows Defender (in precedenza - Disattiva a Protezzione di puntu)
- Impostate "Enabled" per stu parametru s'è vo vulete disabilà u difensore, cliccate "OK" e uscite da l'editor (in u screenshot sottu, u parametru hè chjamatu Disattivà Windows Defender, questu hè u so nome in versioni precedenti di Windows 10. Ora - Disattivà u prugramma antivirus o disinnà Endpoint Prutezzione).
Di conseguenza, u serviziu di Windows 10 sarà fermatu (vale à dì chì sarà completamente disattivatu) è vedete un messagiu quando tenta di lanciare u protettore di Windows 10.
Pudete ancu fà e stesse azzioni cù l'editor di registru:
- Andate à l'editor di u registru (chiavi Win + R, inserite regedit)
- Vai à a chjave di registru HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE Politiche Microsoft Windows Defender
- Create un valore DWORD chjamatu DisableAntiSpyware (s'è assente in sta sezione).
- Piazzà stu parametru à 0 affinchì Windows Defender sia acceso o 1 se volete speglià.
Fatto, avà, s'ellu ci hè l'antivirus integratu di Microsoft è sarete disturbatu, allora solu le notifiche chì sò disattivate. In questu casu, prima di u primu riavvicinamentu di u computer, in a zona di notificazioni di a barra di applicazioni vedi l'icona difensore (dopu à u reiniziziu, sparirà). Apparirà ancu una notificazione chì a prutezzione di virus hè disattivata. Per rimuovere queste notifiche, cliccate nantu à u, dopu in a prossima finestra cliccate "ùn ricevi micca più notificazioni nantu à a prutezzione antivirus"
Se a disabilità di l'antivirus integratu ùn abbia accadutu, allora ci hè una descrizione di modi per disattivà u protettore Windows 10 cù prugrami liberi per questo scopu.
Windows 8.1
Disattivazione di Defender Windows 8.1 hè assai più faciule ch'è in versione precedente. Tuttu u vostru bisognu hè:
- Vai à u Pannello di cuntrollu - Windows Defender.
- Aprite a scheda "Impostazioni" è poi l'elemento "Amministratore".
- Deseleziona "Abilita applicazione"
Cusì vedi una notificazione chì l'applicazione hè disattivata è ùn guarda micca u computer - ciò chì avemu bisognu.
Disabilite Windows 10 Defender cù Software Libru
Se, per una ragione o un'altra, ùn hè micca pussibule di disattivà Windows 10 Defender senza aduprà i prugrammi, pudete ancu fà cusì aduprendu semplici utilità libere, à mezu à chì mi raccomandassi Win Updates Disabler, cum'è semplice, senza utilità inutilizata è gratuita in russo.
U prugramma hè statu creatu per disattivà l'aghjurnamentu automaticu di Windows 10, ma pò fà disifà (è, ancu di più, ricucillà) altre funzioni, cumprende u protettore è u firewall. U situ ufficiale di u prugramma pudete vede in a screenshot sopra.
A seconda opzione hè di aduprà l'utilità Destroy Windows 10 Spying o DWS, chì u scopu principale hè di disattivà a funzione di traccia in u sistema operativo, ma in l'impostazioni di u prugramma, se abilite u modu avanzatu, pudete disattivà u Windows Defender (tuttavia, si spente in stu prugramma è default).
Come disattivà u protettore di Windows 10 - istruzione video
In vista di u fattu chì l'azione descritta in Windows 10 ùn hè micca tantu elementare, aghju dinò suggerisce di vede u video, chì mostra due modi per disattivà u protettore di Windows 10.
Disattivà Windows Defender cù a linea di cumandata o PowerShell
Un altru modu per disattivà u protettore di Windows 10 (ancu s'ellu ùn hè micca definitivamente, ma solu temporaneamente - oltre à quandu aduprà i parametri) hè di aduprà u comando PowerShell. Windows PowerShell deve esse messu in traccia di l'amministratore, chì pò esse fattu cù a ricerca in a barra di task, è dopu cliccà u menù contestuale cliccate à dì.
In a finestra PowerShell, digita u comando
Set-MpPreference -DisableRealtimeMonitoring $ true
Subitu dopu à a so esecuzione, a prutezzione in temps reale hè disattivata.
Per aduprà u listessu comando nant'à a riga di cume (anche in esecuzione cum'è amministratore), basta tipu powershell è un spaziu prima di u testu di cumannu.
Disattivate a notificazione "Abilita a prutezzione di virus"
Se dopu l'azione per spegnerle Windows 10 Protector, a notificazione "Enable virus protection. Antivirus protection is disabled" appare costantemente, allora per rimuovere sta notificazione, pudete seguità sti passi:
- Aduprate a ricerca nantu à a barra di task per andà à u "Centro di Sicurezza è di Serviziu" (o trova questu articulu in u pannellu di cuntrollu).
- In a sezione "Sicurezza", cliccate "ùn ricevi micca più messaghji nantu à u sughjettu di prutezzione antivirus."
Fatto, in futuro vi ùn avete micca bisognu à vede messaghji chì u difensore di Windows hè disattivatu.
Windows Defender scrive l'applicazione disattivata (cumu abilitare)
Aggiornamentu: hà preparatu una infurmazione aggiornata è più cumpleta nantu à u sughjettu: cumu abilite u protettore di Windows 10. Tuttavia, se avete Windows 8 o 8.1 installatu, fate per e passi descritti sottu.
Se quandu entrate in u pannellu di cuntrollu è sceglite "Windows Defender", vedi un messaghju chì indica chì l'applicazione hè disattivata è ùn guarda micca u computer, questo pò significà duie cose:
- Windows Defender hè disattivatu perchè un antivirus diversu hè installatu in u vostru computer. In questu casu, ùn avete micca fà nunda - dopu a rimozione di un prugramma antivirus di terza parti, si pò accende automaticamente.
- A sente stissa spegne u difensore di Windows o hè statu spente per qualchì ragu, quì pudete aprì.
In Windows 10, per abilità Windows Defender, pudete semplicemente cliccà nantu à u missaghju apposta in a zona di notificazioni - u sistema vi farà u restu. Exceptu per u casu quandu avete adupratu l'editore di e regule di gruppu locale o u editoru di u Registro di sistema (in questo casu, avete da fà l'operazione contraria per accende u difensore).
Per abilità u protettore di Windows 8.1, andate in u Centru di Supportu (cliccate à u cliccatu nantu à a "casella" in a zona di notificazioni). Più probabilmente, vedi dui messaghji: chì a prutezzione contra spyware è prugrammi indesiderati hè disattivata è a prutezzione contra i virus hè spenta. Appena cliccate nantu à "Abilitassi Avà" per avè torna Windows Defender di novu.