A biblioteca di ghjochi per Windows 7 hè abbastanza spaziosa, ma l'utenti avanzati sà cum'è à fà ancu di più - cù l'aiutu di emulatori di console di ghjocu - in particulare a PlayStation 3. Sotto vi daremo cumu aduprà u prugramma speziale per gestisce ghjochi PS3 in un PC.
Emulatori PS3
Console di ghjocu, ancu sì simili in architettura di PC, ma sò sempre assai diversi da i computer di solitu, cusì cum'è chì u ghjocu di a console ùn funzeghja micca. Quelli chì vogliono ghjucà à i ghjochi di video da console chjama un prugramma di un emulatore, chì, in grossu, hè una console virtuale.
U solu emulatore di travagliu di a terza generazione PlayStation hè un'applicazione non cummercialistica chjamata RPCS3, chì hè stata sviluppata da un team di amatori da 8 anni. Malgratu u lungu tempu, ùn tuttu u micca funziunate cum'è una vera console - stu vale vale ancu per i ghjochi. Inoltre, per u travagliu cunfortevule di l'applicazione, avete bisognu di un computer abbastanza forti: un processore cù architettura x64, generazione Intel Hasvell o AMD Ryzen almenu, 8 GB di RAM, una scheda video discreta cù supportu per a tecnulugia Vulcan, è naturalmente u sistema operativu à 64-bit, u nostru casu hè Windows 7.
Passu 1: Scaricate RPCS3
U prugramma ùn hà ancu ricevutu a versione 1.0, allora veni in forma di fonti binarie, chì sò compilate da u serviziu autumaticu di l'AppVeyor.
Visite a pagina di u prugettu in AppVeyor
- L'ultima versione di l'emulatore hè un archiviu in u formatu 7Z, l'ultimu ma unu in a lista di file da scaricà. Cliccate nantu à u so nome per cumincià u download.
- Salvà l'archiviu à qualunque locu praticu.
- Per eliminà e risorse di l'applicazione, avete bisognu di un archiveru, preferibilmente di 7-Zip, ma WinRAR o i so analoghi sò dinò adatti.
- Eseguite l'emulatore cù un file eseguibile chjamatu rpcs3.exe.
Stage 2: Emulator Setup
Prima di lanciatu l'applicazione, verificate se Visual C ++ Redistributable Packages versioni 2015 è 2017, è u ultimu pacchetto DirectX, sò installati.
Scaricate Visual C ++ Redistributable è DirectX
Installazione di u firmware
Per l'emulatore à travaglià, avete bisognu di un file di firmware di prefissu. Pò esse scaricatu da a risorsa ufficiale di Sony: cliccate nantu à u link è cliccate nantu à u bottinu. "Download Download".
Installate u firmware scaricatu deve seguità stu algoritmu:
- Run u prugramma è aduprà u menu "File" - "Install Firmware". Questu articulu pò esse situatu ancu in tab. "Strumenti".
- Usa la finestra "Esploratore" Per andà à u cartulare cù u file di firmware scaricatu, selezziunu e cliccate "Apertu".
- Aspettate chì u software sia carregatu in l'emulatore.
- In l'ultima finestra, cliccate "OK".
Configurazione di a gestione
L'impostazione di u cuntrollu hè situata in l'elemento menu. "Config" - "Impostazioni PAD".
Utenti chì ùn anu micca manichjette, avete bisognu di configurà te u cuntrollu. Questu hè fattu assai semplicemente - cliccate nantu à u bottinu chì volete configurà, dopu cliccate nantu à a chjave desiderata da installà. À esempiu, offremu u schema da u screenshot sottu.
À a fine di l'installazione, ùn vi scurdate di cliccà "OK".
Per i pruprietari di i gamepads cù u protocollo di cunnessione Xinput, tuttu hè assai semplice - e nuove revisioni di l'emulatore sistemanu automaticamente e chjavi di cuntrollu in u seguitu schema:
- "Stick Stick" è Bastu Dirittu - i bastoncini di gamepad à manca è di sinistra, rispettivamente;
- "D-Pad" - croce;
- "Spostamenti à Sinistra" - chiavi Lb, LT è L3;
- "Spostamenti curretti" assignatu à RB, RT, R3;
- "Sistema" - "Start" risponde à a stessa chjave di u gamepad, è à u bottinu "Selezziunu" chiave Back;
- "Bottoni" - i pulsanti "Quadratu", "Triangulu", "Circle" è "Croce" risponde à i tasti X, Y, B, A.
Configurazione di l'emulazione
L'accessu à i parametri principali di l'emulazione hè situatu à "Config" - "Impostazioni".
Considerate brevemente e scelte più impurtanti.
- Tab "Core". L'uppunzione dispunibule quì deve esse lasciata per piacè. Assicuratevi chì oppositu a scelta "Caricate e biblioteche necessarie" vale a marcata.
- Tab "Grafica". U primu passu hè di sceglie a modalità di visualizzazione in u menù. "Render" - compatibile per difettu OpenGLma per una migliore prestazione pudete installà "Vulkan". Rende "Null" pensatu per testi, cusì ùn tocchi micca. Lasciate u restu di e opzioni cum'è, eccettu chì pudete aumentà o diminuisce a risoluzione in a lista. "Risoluzione".
- Tab "Audio" si consiglia di sceglie u mutore "OpenAL".
- Arrivà subitu à la tabulazione "Sistemi" è in a lista "Lingua" sceglite "English US". Lingua russa, ell "Russu", ùn hè micca bramatu di sceglie, postu chì certi ghjochi ùn funzionanu micca cun ellu.
Cliccate "OK" per fà cambiamenti.
In stu stadiu, a configurazione di l'emulatore stessa hè finita, è procedemu à a descrizione di u lance di i ghjochi.
Stage 3: Running the Games
L'emulatore cunsideratu richiede di spostà a cartella cù e risorse di ghjocu in una di e directory di u cartulare di travagliu.
Attentu! Chiudite a finestra RPCS3 prima di iniziare i procedimenti seguenti!
- U tippu di cartulare dipende da u tipu di liberazione di u ghjocu - i cantieri di ciprissura devianu esse piazzati in:
* Emulator directory root * t
- I comunicati digitali di PlayStation Network anu messu in u cartulare
* Emulator directory root * t
- Inoltre, e numerose opzioni digitali richiedenu un schedariu d'identificazione in format RAP, chì deve esse copiatu in l'indirizzu:
* Emulator directory root * t
Assicuratevi chì a posizione di i schedari sia corretta è chì sia in RPS3.
Per inizià a ghjocu, basta dopu cliccà nantu à u nome di u so nome in a finestra principale di l'applicazione.
A risoluzione di i problemi
U prucessu di u travagliu cù l'emulatore ùn sempre va senza fine - vari prublemi si verificanu. Considerà e soluzioni più frequenti è d'offre.
L'emulatore ùn inizia, dà un errore "vulkan.dll"
U prublemu più pupulari. A presenza di un tali sbagliu significa chì a scheda video ùn supporta micca a tecnulugia Vulkan, perchè RPCS3 ùn principia. Se sì sicuru chì a vostra GPU supporta Vulcanu, allora, prubabile, a questione hè in i piloti obsoleti, è avete bisognu di stallà una nova versione di u software.
Lezione: Cumu aghjurnà i driver in una scheda video
"Errore fatale" durante l'installazione di u firmware
Spessu durante u prucessu di stallazione di u file di firmware, una finestra vacante compare cù u titulu "RPCS3 Fatal Error". Ci hè dui modi per:
- Spostà u schedariu PUP in un locu chì ùn sia micca u dirittu radicale di l'emulatore, è pruvate à installà u firmware di novu;
- Scaricate di nuovo u schedariu d'installazione.
Cume mostra a pratica, a seconda opzione aiuta assai più spessu.
Ci sò errori relativi à DirectX o VC ++ Redistributable
L'aspettu di tali errori significa chì ùn avete micca installatu e versioni necessarie di i cumpi specificati. Aduprà i ligami dopu à u primu paragrafo di Stage 2 per scaricà è installà i componenti necessarii.
U ghjocu ùn hè micca visualizatu in u menù principale di l'emulatore
Se u ghjocu ùn compare micca in a finestra principale RPCS3, quessa significa chì e risorse di ghjocu ùn sò micca ricunnisciuti da l'applicazione. A prima soluzione hè di verificà a situazione di i file: pudete avè messu e risorse in un cartulare erratu. Se a situazione hè curretta, u prublema si trova in a risorsa stessa - hè pussibule chì siano danneggiati, è duverete fà u rigulariu di novu.
U ghjocu ùn inizia micca, ùn ci sò errori
U più fastidioso di i prublemi chì si pò fà per un'ampia gamma di motivi. In a diagnostica, u log RPCS3 hè utile, chì si trova in fondo à a finestra di travagliu.
Prestu attenzione à e righe in rossu - errori sò indicati. L'opzione più frequente hè "Impossibile caricare u schedariu RAP" - Sta cusì significa chì u cumportatore currente ùn hè micca in u cartulare ghjustu.
In più, u ghjocu spessu ùn principia micca per l'imperfezione di l'emulatore - ahu, l'elenco di compatibilità di l'applicazione hè sempre pocu chjucu.
U ghjocu funziende, ma ci sò problemi incù (FPS boni, bugs è artefatti)
Di novu, torna à u sughjettu di compatibilità. Ogni ghjocu hè un casu unicu - si pò implementà una tecnulugia chì l'emulatore ùn hè micca supportatu, per chì ci sò diversi artefichi è bugii. L'unicu modu in sta casu è di prughjettu u ghjocu per un certu tempu - RPCS3 si sviluppa rapidamente, cusì pudemu chì un titulu micca jouabile dopu sei mesi o un annu funziona senza prublemi.
Conclusione
Avemu revisu u emulatore di travagliu di a console di ghjocu PlayStation 3, le caratteristiche di e so impostazioni è a risoluzione di l'errori chì si sò successi. Comu pudete vede, à u mumentu di u sviluppu, l'emulatore ùn rimpiazzerà micca u casu di set-top, tuttavia vi permette di ghjucà assai ghjochi esclusivi chì ùn sò micca dispunibili per altre piattaforme.